Prima altijd tevreden.

Als er iets is word je prima geholpen. Ook door de monteurs.een koek waart. Bij de koffie.

Na aanschaf van de auto tijdens het naar huis rijde gaf de auto een lampje aan. We hadde de auto eiglijk gekocht zonder garantie maar ware toch terug gerede. De auto werd direct nagekeken en het probleem werd gelijk opgelost. Top service! Vriendelijk verkoper en goede monteur! We kregen ook nog een fles wijn cadeau. Als we in de toekomst weer een auto zoeken gaan wij hier heel zeker terug! Kortom: vriendelijke verkoper en super service!

Gebruikte auto gekocht. Deze werd zeer netjes afgeleverd. We werden goed geholpen en er was alle tijd voor ons.

Al meer dan 30 jaar ons vertrouwde adres voor koop en onderhoud aan beide wagens. Altijd een eerlijk antwoord en ze staan altijd voor je klaar. Kan hen aan iedereen aanbevelen.

Netjes te woord gestaan en reageerde snel op mijn bericht,tot nog toe top.

Wij hebben naar alle tevredenheid een Ford Fiësta gekocht. We kregen een goede eerlijke inruilprijs terug voor onze VW Passat. De aflevering van de auto was boven verwachting. Ik had zelf elders lichtmetalen velgen gekocht en deze hebben ze zonder kosten te rekenen direct voor ons op onze Fiësta gemonteerd. Dit bedrijf is zeker een aanrader. Het bedrijf komt eerlijk en transparant over

Vorig jaar een Golf aangeschaft bij van Miltenburg, naderhand waren er een paar kleine dingetjes aan de hand (die we niet kunnen hebben voorzien), ze namen flink de moeite om er achter te komen waar in dit geval de storing vandaan kwam en hebben het keurig en gratis opgelost. Afgelopen maand heb ik mijn auto voor APK en wat onderhoud terug gebracht, ook dit was allemaal keurig in orde voor een nette prijs. Ik ben zeer tevreden over de medewerkers/eigenaars van Van Miltenburg!

Auto gekocht, zeer netjes afgeleverd. Kundig en vriendelijk personeel.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Super goede ervaring! We hebben vorig jaar een Mini Cabrio gekocht bij van Miltenburg en onze Opel Corsa ingeruild. Het hele verkoop proces is heel fijn verlopen en we zijn nog steeds heel blij met onze Mini, zeker nu het zonnetje begint te schijnen! Wij raden iedereen van Miltenburg van harte aan!

Zeer goede service geen praatjes mooie auto\'s staan heel tevreden over de klantvriendelijkheid

Eind december een proefritje gemaakt in een twingo. Deze beviel goed dus direct gekocht. Na 2 dagen bleek de kachel het niet te doen, hoewel de auto zonder bovag garantie is verkocht. Heeft van Miltenburg dit kosteloos gerepareerd. Al met al een fijn en eerlijk autobedrijf.

Heel goed geholpen bij Autobedrijf van Miltenburg B.V.! Erg blij met mijn fijne auto! bedankt.

Gister mijn eerste auto gekocht bij Albert, goede hulp, goede service en voor een mooie prijs heb ik mijn autootje gekocht waar ik erg blij mee ben!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

positieve ervaring, goed geholpen door Albert, fijn meegedacht, en super service

Prima ervaring bij dit autobedrijf. Ik heb een mooie inruilprijs gekregen voor mijn Audi A3 en daarvoor een geweldig mooie BMW X5 gekocht. Recht door zee en vriendelijk. Voor een volgende occasion zal ik zeker weer aan dit bedrijf denken.

Half jaar geleden een uitstekende occassion gekocht. Deskundig & prettig geholpen en ook na verkoop heel klantvriendelijk behandeld. Absoluut een aanrader!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Willen zo goedkoop mogelijk aan een occasion te komen Geven belachelijke inruil prijzen waar zelfs de ANWB hun overtreft als je daar je auto zo verkoopt Dus geen enkele gedachte om met de klant mee te denken maar voor het grote geld gaan is hun eerste gedachte Nee beslist geen aanrader de occasion die ze verkopen gaan denk ik zo maar even voor het drie dubbele weg Sorry ik begrijp dat iemand winst wilt maken maar dit slaat alles Gr.Jack

Onlangs voor de 3e keer een gebruikte auto gekocht bij Autobedrijf van Miltenburg. Wederom zeer tevreden. Prima service!

Ik heb hier afgelopen week een prachtige in Nieuwstaat verkerende Mercedes gekocht. Albert is een persoon die recht door zee is, het spel van onderhandelingen, mits reeel, met plezier doet en het eerlijke verhaal over een auto verteld. Goed kop koffie, keurige showroom, zeer nette werkplaats en uitstekende service. Ik vind het een aanrader.

Van de zomer een kleine occasion uit 2006 gekocht. Auto is altijd door deze garage onderhouden en is voor de leeftijd echt in topconditie. Je krijgt alle tijd en ruimte tijdens het kijken om vragen te stellen en even met de auto te rijden. Goede ervaring!

We zijn vriendelijk geholpen door Albert en kregen alle tijd om rond te kijken. Na een proefrit hebben we de volgende dag besloten de auto aan te schaffen, Albert regelde het papierwerk zodat we de dag erna onze nieuwe auto konden ophalen. Einstand goede service en een duidelijk verhaal en geen nutteloze onzin verkooppraatjes.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

In april jl.heb ik mijn Volkswagen EOS gekocht bij Van Miltenburg. Ik was toen al erg tevreden maar ik word gewoon blij van deze mannen! Er was een mankement aan de auto, dat misschien niet meer onder de garantie viel, maar niets aan de hand hoor! Mankementje opgelost, niets hoeven te betalen en wederom als tevreden klant naar huis. Dit gebeurt niet meer zo veel in deze tijd dus ik vond het terecht nog een keer een beoordeling te geven!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Helaas! nadat bleek dat er defecten waren aan mijn occasion die binnen de garantie gemeld waren, wilde Albert de garantie niet verlenen. helaas, moet ik mijn positieve review terug nemen. Jammer v Miltenburg!!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Echt een top bedrijf. Vriendelijk ontvangen. Goede prijs voor mijn auto, mooie prijs voor de Nissan Murano die ik na een middagje denken heb gekocht. Een week later kon ik hem ophalen en kan niet anders zeggen dat hij van binnen en buiten mooi en netjes gemaakt is. En het rijdt ook nog eens heerlijk. Dit bedrijf is echt een aanrader. Heel eerlijk en duidelijk.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Net met mn vader mooi Kia Picanto gekocht, Goeie service nette prijzen.

Achthoven-Oost 20 3417PD Montfoort