Zeer goede ervaring!

Na wat zoekwerk een super mooie VW Scirocco gevonden bij Miltenburg voor onze dochter. We hadden gelijk een goed gevoel bij dit bedrijf. Conditie van de auto en het zeer prettige contact met Albert was voor ons de reden de auto direct te kopen. Inmiddels al behoorlijk wat kilometers gemaakt. Top!

Heb rond de maand maart 21. Onze Mercedes Citan gekocht bj 2015, Na 1 week merkte wij dat hij bij drempels een schavent geluid maakte, na wat controle’s kwamen wij er achter dat de rechtse schokbreker lek was, aangezien we een behoorlijk eind van elkaar wonen heb ik bij een garage bij mij in de buurt advies gevraagd en deze bevestigde mijn gedachte dat de schokbrekers lek was. Een afspraak gemaakt bij Albert en een week later door toedoen van Carona is mijn auto weer hersteld, fijne mensen met een luisterend oor en begrip Ben blij dat wij onze auto hier gekocht hebben

goede service mogen ervaren

dit was voor mij de eerste samenwerking je voelt je er direct thuis

Zeer betrouwbaar adres, ons kent ons.

Bij Miltenburg (voormalig Nissandealer) een Nissan Almera Tino uit 2003 aangeschaft. Je voelt je eigenlijk gelijk welkom in dit bedrijf. Alles voor de klant en waarom meer uit geven dan nodig is Dat is de insteek van dit bedrijf. En tevens ook de kracht van dit bedrijf. De auto die ik gekocht heb is nieuw afgeleverd door Miltenburg. En ook altijd in onderhoud geweest. De auto werd nu verkocht door Miltenburg in opdracht van de huidige eigenaar. Krasjes rondom maar wat wil je bij een auto op leeftijd. Er was geen nieuwe apk nodig deze was geldig tot december 2020. Toch een nieuwe apk gekregen, zelf stabilisatie stang nog vervangen bij aflevering omdat deze iets klapperende geluiden gaf. Dat voor een auto van 1450 euro siert deze garage. Ze nemen echt de tijd voor je. Of je nu een auto koopt van 20duizend of 1450 euro. Tsja, dan rij je toch weg met een glimlach. Ik geniet volkomen van mijn voor mij nieuwe Nissan. Ik kom graag terug als het tijd is voor zijn onderhoud op dit adres.

Topervaring

Ik was bij aanschaf al gecharmeerd door de adequate aanpak. Toen mijn Mini helaas na enkele maanden een mankement vertoonde, is dit door garage Miltenburg zeer goed en snel verholpen. Financieel ook zeer netjes opgelost. Sterke service dus & top in klantvriendelijkheid!

Heel mee gaand.en eerlijk.in tijd van noot.zijn ze er allemaal.ik ben als kind in huis.en tevreden.

deze garage komt haar afspraken na en gaat voor tevreden klanten.

Omdat wij ruim 200 kilometer weg wonen van Montfoort vooraf even gebeld voor de mini Countryman waar we interesse in hadden. Ondanks dat verkoper Albert eigenlijk die dag vrij was troffen we hem zelf aan in de showroom. Hij was toch maar even terug naar het werk gekomen. Na ontvangst met een bakje koffie hebben we de auto bekeken en al snel een proefrit gemaakt. Hierbij viel het op dat de airco niet erg koud werd. bij terugkomt hebben we dit kort even genoemd maar al snel gingen we over tot een prijsonderhandeling en vergaten we daarin het geconstateerde euvel van de airco. Omdat we ver weg woonden was de garantie een punt in de onderhandeling. Wij zijn overeengekomen dat naar alle redelijkheid de auto, in geval van garantie, bij een lokale garage gemaakt zou kunnen worden. Binnen 2 weken diende zich warmer weer aan en merkten we opnieuw op dat de airco niet goed koelde. Na overleg met Albert de auto naar een lokale garage gebracht en de diagnose was een lek in de condensor van het koelsysteem. Het verhelpen van de storing bij onze lokale garage was daarbij wat duurder dan wanneer dat bij Van Miltenburg zelf gedaan zou zijn maar desondanks zijn de kosten van de reparatie netjes volledig en vrijwel direct aan ons betaald na toezenden van onze factuur en spaarde ons dat 400 kilometer en een dag rijden om de reparatie in Montfoort te laten uitvoeren. Van Miltenburg geeft daarmee aan kwaliteit te willen leveren om daarmee tevreden klanten voor terug te krijgen. Wij bevelen Garage van Miltenburg daarom zeker aan om betrouwbaar zaken mee te doen.

Aanrader 100% betrouwbaar Autobedrijf

Vandaag weer een auto gekocht bij Autobedrijf Miltenburg en ontzettend goed en vakkundig door Albert geholpen . Wij zijn weer tevreden met onze nieuwe aankoop!! Ik raad een ieder dit Autobedrijf aan , ga eens langs en ervaart het zelf!!! 17-04-2020 Co , Utrecht

Een warm bad

Sinds een week toegevoegd aan de familie Van Miltenburg door de aanschaf van een MB B Klasse. Het eerste contact was oriënterend en daarbij was het gevoel al helemaal goed. De contacten daarna versterkten dat gevoel dat alleen maar. Geen onzinverhalen, gewoon eerlijke auto's en al helemaal die wij nu hebben aangeschaft. Contacten die door de corona op afstand moesten blijven, maar toch zeer vertrouwd voelden. Een bedrijf waar ik bij de aanschaf van een volgende auto zeer zeker als eerste contact ga zoeken en die ik ook in onze omgeving zeer zeker aan zal bevelen. Met trots rijden we rond met het schitterende logo van Van Miltenburg. Albert, BEDANKT!

uitstekende service!

Ik kwam met de pas gekochte 2e hands Nisssan Micra van mijn vrouw vanwege een probleem met de sleutel-slot. Dit werd uitstekend opgepakt en het was een lastige klus. Uitiendelijk lukte het via de computer om alles in orde te krijgen. Daarbij was de ruitenwisser aan vervanging toe en dit werd voor een zeer schappelijke prijs geregeld. Toen ik vroeg of de auto wel in orde was werd deze gelijk op de brug gezet en nagekeken; dit alles kostte enorm weinig: helemaal top!!

Ontzettend goed

Fiat Panda gekocht en na een week een klein probleem met de remmen achter. Zelf verholpen en kosten direct terug ontvangen. een echte aanrader om een gebruikte auto te kopen. Doet de naam en garantie van Bovag zeker eer aan.

Aardige mensen, netjes de afspraken na gekomen.

2 maanden heb ik een auto gekocht. De auto doet het perfect! Goede garage.... Bennie en Angelina Stijsiger

Klantvriendelijk, uitstekende service en persoonlijke aandacht

Ik kom al vele jaren bij Autobedrijf van Miltenburg voor het onderhoud van mijn auto. Je wordt hier uitstekend geholpen, ze denken met je mee en je kunt er snel terecht. Laatst heb ik een andere auto bij hen gekocht. Ondanks de drukte namen ze echt de tijd voor ons. Als je een goed en betrouwbaar universeel autobedrijf zoekt dan zou ik hen zeker aanbevelen.

Geweldig 👏

Ben vanaf 1974 klant en heb al in heel wat auto’s van Datsun tot Nissan gereden.

Mijn ervaring bij garage Miltenburg is alleen maar positief!!

afgelopen week mijn Agila ingeruild op een Suzuki Swift bij autobedrijf Miltenburg. Toen ik hem op ging halen stond hij al tip top klaar, ook nog eens met een volle tank benzine!! Ik ben super tevreden over deze zaak en over de auto!!! kom hier zeker terug Alex

Erg fijn geholpen

Ruim één uur gereden om hier een auto te kopen. Bij deze aankoop erg fijn geholpen en ook na de aankoop gebruik gemaakt van hun uitgebreide service. Ik kom hier zeker terug

Mijn eerste gevoel was juist

Hier een Saab 9.7x gekocht. Helaas na 2 maanden problemen met de autpmaat en tussenbak, reparatie: €4800,00 !! Na telefonisch contact te hebben gehad met Van Miltenburg Auto's tegemoetkoming van de kosten te hebben gehad. En meteen uitbetaald. Hier kom ik zeker terug, fijne garage en men voelt hierin mee. Top, dank jullie wel!!! Gr. Ralph de Wit

Super vriendelijk, gastvrij en maakt tijd voor je.

Ik wil een dikke 10 geven voor hoe men daar iemand behandeld voor een aanschaf van een gebruikte auto. Ook al is het een oude auto, men maakt gewoon alle tijd voor je en de auto zag er ook perfect uit. In het vervolg zal ik eerst daar kijken alvorens ergens anders te kijken. Ook al moeten we er een dik uur voor rijden, dat is het meer dan waard.

Eerlijkheid wordt beloond

Voor de 2x auto bij v.Miltenburg gekocht! Eerlijk klantvriendelijke mensen. Proefritten,afspraken gemaakt! Auto werd afgeleverd volgens afspraak, Top

Klantvriendelijk

We hadden een mooie auto gezien en toen we gingen kijken werden we heel gastvrij onthaald en konden we zelfs zonder afspraak een proefrit maken. We waren verkocht ook de afhandeling van betaling en papierwerk was heel ontspannen. Het fijne is dat je niet ongemakkelijk voelt en geen dingen worden aangepraat. Mochten we nog eens een leuke auto nodig hebben staat dit bedrijf op 1 om misschien weer een mooie auto aan te schaffen

Klantgericht!

We waren op zoek naar een leuke kleine auto, ondanks de drukte konden we alles vragen legde hij dingen uit en voelden we ons welkom. Proefritjes gemaakt. Want er waren meerdere mooie auto's En hebben een mooie suzuki swift gekocht , het in orde maken van alle papieren etc waren netjes afgehandeld en hebben ook nog 3 maanden garantie! Top service

Prima altijd tevreden.

Als er iets is word je prima geholpen. Ook door de monteurs.een koek waart. Bij de koffie.

Na aanschaf van de auto tijdens het naar huis rijde gaf de auto een lampje aan. We hadde de auto eiglijk gekocht zonder garantie maar ware toch terug gerede. De auto werd direct nagekeken en het probleem werd gelijk opgelost. Top service! Vriendelijk verkoper en goede monteur! We kregen ook nog een fles wijn cadeau. Als we in de toekomst weer een auto zoeken gaan wij hier heel zeker terug! Kortom: vriendelijke verkoper en super service!

Gebruikte auto gekocht. Deze werd zeer netjes afgeleverd. We werden goed geholpen en er was alle tijd voor ons.

Al meer dan 30 jaar ons vertrouwde adres voor koop en onderhoud aan beide wagens. Altijd een eerlijk antwoord en ze staan altijd voor je klaar. Kan hen aan iedereen aanbevelen.