Absolute top service met een stapje extra

Vandaag een Volvo aangekocht. De communicatie via marktplaats, in het telefoon gesprek en ter plaatse was heel helder, open en vlot. Echte service en vakmanschap! De koffie stond inderdaad klaar en ben zelfs van het station opgehaald. (WOW) Al mijn vragen werden beantwoord en ik mocht alles zelfstandig zien, beoordelen en een testrit maken. Ik ben blij dat zulke 'dorps' garages nog bestaan. Waar je elkaar in de ogen kan aankijken, op vertrouwen, goed en eerlijk zaken kan doen. Oh en het papierwerk is ook gewoon ter plaatse allemaal geregeld. Met de trein heen en naar huis met een top auto. Ik raad je deze garage en de vakmannen van harte aan. Een bedrijf van vader op zoon. Als jij hier binnen stapt dan voel je, wat ik ervaarde. Dit bedrijf ademt 'auto's, vakkennis en onderhoud ervan.

Super geholpen

Heel vriendelijke mensen

Levert betrouwbare auto's af , en is ook nog eens super klantvriendelijk!!

Een aantal maanden geleden mijn eerste contact gehad met dit bedrijf hetgeen resulteerde in de aankoop van een in perfecte staat verkerende Renault Megane, inmiddels de eerste kleine beurt laten doen bij Meeuwisz, kon gelijk terecht, dachten mee en er stond een leenauto voor ons klaar. Service met een hoofdletter S!!

Klant vriendelijk en goede service

De verkoper was zeer vriendelijk en gaaf de indruk dat zijn auto's zich zelf verkopen

man een man, woord een woord.

vriendelijk ontvangst, netjes te woord gestaan en er wordt naar je geluisterd. en een vlotte nette en snelle afhandeling.

Vlot en terzake geholpen bij de aanschaf van een occasion.

De auto was zoals geadverteerd. Ik kreeg de sleutels en de ruimte om de auto goed te bekijken en een proefrit te maken. Nul verkoop-druk vanuit de dealer. Wel snel beschikbaar voor vragen. Ondanks dat het vrijdag aan het eind van de dag was, werden op verzoek andere banden gemonteerd, 'klaar terwijl u wacht'. Al met al een zeer positieve ervaring.

Geweldig goed geholpen, net bedrijf, zeker aan te bevelen.

vertrouwd adres

Het voelde meteen vertrouwd. Een bedrijf dat zijn zaak keurig op orde heeft, dat zie meteen als je daar binnen kijkt in de werkplaats. De auto's die daar te koop staan zien er goed uit. Ook het verkoopgesprek verliep gemoedelijk en vertrouwd.

Keurig behandeld

Heel erg te vreden

Alle afspraken worden goed afgehandeld, en er wordt goed werk geleverd

Gewoon goed

Eerlijk en betrouwbaar. Prijzen ook heel netjes Niks op aan te merken

Prima autobedrijf waar je goed en eerlijk geholpen wordt

Ga maar kijken, je auto staat er!

Ga maar kijken, mooie occasions en een betrouwbare ondernemer met liefde voor auto’s en zijn klanten.

Sympathiek en toegankelijk.

Prima contact, goede voorlichting. Hopelijk is de auto net zo prima. De tijd zal het leren.

Top bedrijf.

Onlangs een Opel Zafira gekocht bij Meeuwisz, prima geholpen door de eigenaar, ook het personeel was heel behulpzaam, kortom, we gaan voor een volgende auto, zeker weer terug komen bij dit geweldige autobedrijf. Aan deze mensen, kunnen nog heel veel autobedrijven en verkopers, een voorbeeld aan nemen. Helemaal top, Koos en medewerkers.

Vorige auto goed bevallen

Altijd netjes en vriendelijk geholpen

Super goed ervaren autobedrijf.

Een mooie Opel Mokka gekocht bij J.Meeuwisz. Eerste keer dat we er een auto hebben gekocht bij deze garage. Tot nu toe zeer tevreden geholpen en bieden een super goede en vriendelijke service. TOP Bedankt

Uitstekend!!!

Zeer klantvriendelijk, open en eerlijk. Absoluut aan te bevelen!!

Super netjes

Een prachtige Renault Mégane automaat gekocht super blij mee .Een autobedrijf die echt zijn woord nakomt

Zeer prettige en eerlijke communicatie

Wij hebben kort geleden een Opel zafira aangeschaft. zaterdag ,s auto bekeken en proefrit gemaakt. maandagavond daarop vorige zafira ingeruild en deal gesloten. leen auto meegekregen i.v.m. montage trekhaak . en vrijdag,s de auto opgehaald , keurige afhandeling! wij rijden nu al enige tijd met veel plezier en zullen voor onderhoud , ook de moeite nemen om naar dit bedrijf terug te gaan. kortom prettig bedrijf en zeker aan te bevelen! Fam. A.J. Kruin Utrecht

Prima service zonder opdringerige verkoopppraatjes. Coulant in de betaling en vriendelijk nuchter!

Een bedrijf dat betrouwbaar en solide aanvoelt. Geen poespas maar heldere communicatie. We zouden er zo weer heengaan.

Heel erg fijn! Luistert naar je wensen en helpt je daar waar hij kan. Zeker een aanrader!

Fijne en mooie grand c max gekocht. Goeie service!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Op zoek na een andere auto kom toevallig op de site van autobedrijf meeuwisz. Berchtje gestuurd . Eigenaar belt me terug ,staat me heel vriendelijk te woord. Wordt afgesproken dat ik zaterdag kom kijken . Zaterdag daar heen gereden op me gemak de auto gekeken van binnen en van buiten, proefrit gemaakt echt een super auto . Persoonlijk vond ik dat ik iets te veel moest bijleggen op mijn eigen auto. Afgesproken dat ik er weekend over kon denken . Maandag teruggebeld nog wat onderhandel kwamen elkaar te gemoed . Auto op gehaald wordt alles rustig uitgelegd hoe alles werkt. Gewoon in een woord TOP ben zeer tevreden en over autobedrijf meeuwisz

Wij waren op zoek naar een 7-zits auto met automaat en hebben onze Opel Zafira via internet bij autobedrijf Meeuwisz gevonden. Al vanaf het eerste telefonisch contact had ik een vertrouwd gevoel met dit bedrijf. Open, transparant en niet opdringerig, zo zou ik dit bedrijf willen omschrijven. Na een 2-tal proefritten hebben wij onze huidige Opel Zafira gekocht. Wat ons betreft zeker een aanrader!

Matensestraat 46 6669 CJ Dodewaard