prima zaken gedaan met koos

gekocht een toyota verso s naar allen verwachtingen zeer tevreden

Plezierige aankoopervaring

Onlangs een mooie Skoda Octavia Combi gekocht. Was de moeite van een autorit beslist waard. Fijn om zoveel auto's in hetzelfde segment bij elkaar te zien en te kunnen vergelijken. Vriendelijke ontvangst en keurige afwikkeling. Alle vertrouwen in de auto en dit bedrijf, mocht er nog eens wat zijn.

Zeer goede service

De auto met veel plezier gekocht. Nog steeds erg tevreden over de service. Wanneer er iets is, kan ik langskomen en repareren ze het meteen.

Heb nog nooit in een garage zo fijn een auto gekocht. Zijn duidelijk eerlijk en mooie redelijke prijzen ..fijne eigenaar . Zal zeker als we weer een auto kopen weer zeker daar heen gaan .maar nu eerst met deze auto de kilometers maken

Goeie ervaring

Goed advies gekregen voor een gezinsauto we hebben er veel plezier van. Ze nemen goed de tijd voor de klant! Groetjes Jeroen en Samantha

Oprecht, eerlijk en super dienstverlening

Wij hebben een Ford Focus gekocht bij Meeuwisz. Het voelde gelijk goed. Ze zijn eerlijk en oprecht. Wij hebben de auto nu een aantal weken en zijn nog steeds erg tevreden.

Betrouwbare garage met goede service.

Het is onze 3de occasion die we bij autobedrijf Meeuwisz gekocht hebben. Deze keer een mooie jonge Opel Crossland X. We doen graag zaken met dit betrouwbare autobedrijf waar ze goede adviezen geven en hun afspraken nakomen.

Zaken doen in de wetenschap dat er 100% kwaliteit wordt geleverd.

Wij hebben 28 mei jl bij J.Meeuwisz een Opel Mokka gekocht. We moesten er 2x voor uit Zoetermeer komen rijden. Dat was het zeker waard want we hebben een in perfecte staat zijnde auto mee genomen. De behandeling is vriendelijk, plezierig en meedenkend. Voor iedereen een aanrader en dat zullen we rondbazuinen ook.

Mooie nette auto's

Onze golf 6 style hier gekocht. Mooie eerlijke auto met boekjes en historie. Weinig kilometers en veel opties. Na 3 jaar nog steeds tevreden en erg blij met deze complete auto. Zeker de moeite om te gaan kijken. Voor de volgende auto ga ik zeker hier kijken want ze weten wat knappe auto's zijn.

Top bedrijf

Ik heb een seat leon 1.4 st fr gekocht bij Koos, de auto rijd super fijn en Koos is een topper.

Leveren netjes en geven goede service

28 april de Renault megane estate opgehaald. 2 weken ervoor wezen kijken en een testrit gemaakt. Auto beviel erg goed en tijd erg fijn. Na de testrit met Koos om de tafel gaan zitten. En voor de inruil van mijn auto een mooi bedrag afgesproken. 2 weken later is het zover en ik kan de auto ophalen. Netjes en schoon afgeleverd. En met een grote beurt. En alle afspraken zijn nagekomen. Al met al een fijn bedrijf om zaken mee te doen en die goede kwaliteit en service verleent.

vriendelijk bedrijf met zeer goede autos

zeer goede en snelle service.

Excellent wat een service !

Bij het bekijken van auto’s en de service van de nieuwe auto,wat is Koos een enthousiaste man ! daar wordt iedereen blij van !

Een fijne auto met top service

Goed geholpen aan een fijne auto, zeer tevreden met mijn aankoop! Na twee maanden is mijn sleutel kapot was gegaan en is deze vervangen.

Uitstekende verkoop en service. Veel ervaring en ze weten wat ze verkopen. Door de openheid en eerlijkheid was de koop binnen een uur gesloten.

Een zeer goed autobedrijf Ik heb daar een auto gekocht in april Ik had problemen met de katalysator De auto weg gebracht om na te kijken Kon hem na een dag weer ophalen Ik vraag wat er mee was katalysator was stuk Ik vraag wat zijn de kosten niets word mijn verteld garantie Dat is toch een super service

Geweldig opgelost

Auto gekocht bij autobedrijf J. Meeuwisz net naar de garantie bemerkte ik dat bij het remmen de auto steeds meer ging trillen terug gegaan en hebben zij kosteloos alles netjes opgelost en de remschijven vervangen in één woord geweldig.

ik vind het een betrouwbaar bedrijf.

Ik heb er eind oktober 2019 een ford Cmax1.0 gekocht bouwjaar2014 Heb er geen spijt van, bevalt goed rijd prima .Na bijna 15000km ermee gereden te hebben de kleine beurt gehad .Wordt netjes gewerkt kon er op wachten ,als het nodig is kun je een andere auto mee krijgen .Koffie is er genoeg. Kan er weer een poosje tegen. Wil je wat rond kijken er staan autos genoeg op het terein ,Bovendien vriendelijk personeel.(Karel mombarg).

uitstekend bedrijf, zeer aan te bevelen.

Net bedrijf met vriendelijke mensen. Na een bezichtiging en proefrit snel zaken gedaan. Personeel is erg vriendelijk. Aflevering netjes geregeld.

Keurig, prettig en volgens afspraak!

Ik moest er een stukje voor rijden maar dat was het zeker waard. Keurig bedrijf, prettige manier van werken en een plaatje van een auto gekocht. Vooraf een inruilprijs afgesproken en die werd ook zonder sputteren gehandhaafd. Auto leek wel in nieuwstaat bij ophalen en rondom voorzien van nieuwe remblokken en een volledige beurt. Trekhaak erbij zoals besproken en zelfs compleet met witte plaat en verloopstekker 13-7 polig. Kortom, ik ben een tevreden mens.

Vriendelijk en snel.

Vriendelijk en snel.

Prettig geholpen

Prettig geholpen en eerlijk advies

Eerlijk en betrouwbaar

Ik heb mijn auto hier gekocht. De auto was netjes afgeleverd met alle extras die ik wilde hebben, helemaal super. Na 7 weken startte de auto niet meer, ik baalde als een stekker. Ik heb gelijk naar autobedrijf J.Meeuwisz gebeld en kreeg te horen dat ik een nieuwe accu van hen kreeg als garantie. Ze hebben de accu gemonteerd en de auto uitgelezen.

niets dan positief. vakbekwaam, beide benen op de grond, eerlijk, nuchter, open . Ga het vooral zelf ervaren, u zal versteld staan.

Absolute top service met een stapje extra

Vandaag een Volvo aangekocht. De communicatie via marktplaats, in het telefoon gesprek en ter plaatse was heel helder, open en vlot. Echte service en vakmanschap! De koffie stond inderdaad klaar en ben zelfs van het station opgehaald. (WOW) Al mijn vragen werden beantwoord en ik mocht alles zelfstandig zien, beoordelen en een testrit maken. Ik ben blij dat zulke 'dorps' garages nog bestaan. Waar je elkaar in de ogen kan aankijken, op vertrouwen, goed en eerlijk zaken kan doen. Oh en het papierwerk is ook gewoon ter plaatse allemaal geregeld. Met de trein heen en naar huis met een top auto. Ik raad je deze garage en de vakmannen van harte aan. Een bedrijf van vader op zoon. Als jij hier binnen stapt dan voel je, wat ik ervaarde. Dit bedrijf ademt 'auto's, vakkennis en onderhoud ervan.