Goede en snelle service, vriendelijke mensen.

Top ! Zo hoort een autobedrijf te zijn!

Professioneel en vriendelijk

Vriendelijke ontvangst, duidelijke communicatie en een fantastisch product

Vriendelijk en attent.

Hele fijne garage, vriendelijk, servies gericht en niet moeilijk.

Prima ervaring

We hebben hier onlangs een Renault Megane Estate, Limited edition, gekocht. Goede ervaring met de manier waarop dit bedrijf omgaat met zijn klanten. Geen vage verkooppraatjes, no nonsense, je weet meteen waar je aan toe bent. We kwamen eigenlijk voor een Renault Scenic, maar na de proefrit vonden we de auto toch niet bij ons passen. We hebben altijd een Renault Megane Estate gereden en Koos had nog een mooie donkerblauwe staan met weinig kilometers. Ook in deze een proefrit gemaakt en deze beviel ons zeer. We kregen een zeer redelijke prijs voor onze Megane diesel terug en de deal was snel gesloten wat dat betreft.

Gewoon een eerlijk en vriendelijk bedrijf, met altijd goed professioneel advies

Ik heb hier een Opel astra gekocht, en kort daarna deed de koppeling niet wat hij moest doen. Mocht ook gelijk terug komen en er werd gelijk iets vervangen zonder enige kosten. Maar dit bleek toch niet de oplossing te zijn want de koppeling bleef niet goed koppelen, de druk viel steeds weg. Toen is besloten om de druklager toch te vervangen en dit was nog in de garantie en hier werd totaal niet moeilijk over gedaan . Er werd letterlijk gezegd "dit kan gebeuren maar we gaan het oplossen" Tot op de dag van vandaag ben ik erg blij met mijn Opel astra hij rijdt heerlijk en koppelt prima. Een dikke duim.

Fijne autogarage met vriendelijk personeel.

Wij waren al een tijdje opzoek naar een andere auto en zag een Astra bij Meeuwisz op de site. Wij zijn deze auto wezen bekijken en werden zeer vriendelijk geholpen, geen poespas, realistisch en weten waar de auto’s vandaan komen. Zeker. Niet het gevoel gehad dat we met opdringerige verkopers te maken hadden, heel vrijblijvend, heel plezierig. De auto hebben we uiteindelijk gekocht, tot op de dag van vandaag nog geen moment spijt van deze aankoop. Wij zouden autobedrijf Meeuwis zeker kunnen aanbevelen.

Top autobedrijf

Net mijn Opel Astra opgehaald. Top service. Prima afgeleverd

Fijn bedrijf

Goede service en het is 2e auto die we daar gekocht hebben.

Top bedrijf!

Goed bedrijf, goede service!

Fijne garage met vriendelijk personeel

Wij waren nog niet eerder hier geweest maar onze ervaring is zeer positief! We keken even rond en er was niemand die in je nek stond te hijgen of meteen op je af kwam. Dat was heel fijn. We hebben goed uitleg gehad waardoor we een goede keuze hebben kunnen maken. De boel was ook snel geregeld waardoor we de auto meteen mee konden nemen. Het personeel is vriendelijk, eerlijk en behulpzaam. Mochten we in de toekomst weer een auto nodig hebben zullen we eerst hier gaan kijken.

Lijkt me een prima bedrijf. Vriendelijke verkoper.

Auto gekocht bij dit bedrijf. Blijkt prima auto te zijn. Sympathieke verkoper. Ik kan het wel aanbevelen.

Zeer fijne mensen, klant staat op 1

Onlangs een auto gekocht bij deze garage, proefritje gemaakt en we zouden 2 dagen later laten weten wat we zouden doen. Ze zijn zelf ook niet achter ons aan gaan bellen, maar hebben netjes gewacht tot wij contact opname. Wij zijn zeer professioneel benaderd, de klant staat echt op 1 bij dit bedrijf. Auto is netjes afgeleverd en zijn super blij met onze aankoop. Ook onze kinderen kregen een nieuwe auto op schaalmodel echt super leuk. Ik zou mensen echt aanraden als ze een auto zoeken hier eens te gaan kijken.

Goede kwaliteit auto en fijne service

Recent een occassion gekocht bij Autobedrijf Meeuwisz en zeer tevreden over de auto. Onafhankelijke keuring laten doen en hier zijn geen gekke dingen naarboven gekomen, wat bevestigd dat er goede kwaliteit auto's verkocht worden. Daarnaast, fijn geholpen door Koos dus dat was een topervaring!

Zeer prettig en informeel

Na een lange zoektocht uitgekomen bij een vw golf variant van Koos. Vriendelijk geholpen, goed geïnformeerd en makkelijk en snel tot een akkoord gekomen. De auto konden we al binnen een week schoongemaakt ophalen. Ook aan mijn zoontje was gedacht, die kreeg ook een nieuwe auto.

Zeer tevreden!

Zeer tevreden over autobedrijf Meeuwisz. Je word goed geholpen, een betrouwbaar autobedrijf.

In april 2022 heb ik een VW Touran gekocht bij Autobedrijf Meeuwisz. Na een paar maanden bleek er een probleem met het panoramadak te zijn waardoor er wat waterlekkage was. Dit is zonder problemen snel en vakkundig opgelost. Tot mijn verrassing wat de auto na deze reparatie keurig van binnen en van buiten schoongemaakt. Mijn ervaring is een vriendelijke en heldere communicatie. Ik kan dit bedrijf met deze service zeker aanbevelen.

Meeuwisz staat náást de klant

Een mooi bedrijf! Zeer klantvriendelijk, denken met je mee. Eerlijke prijzen. Onze lange autorit was zeker de moeite waard naar Dodewaard!

zeer nette garage

Via kennissen bij deze garage mijn auto gekocht, zeer nette en professionele en vakkundige garagehouder. Zeker aan te bevelen als je een jong gebruikte auto met weinig km zoekt. Voor ons was het een eindje rijden maar gelukkig wel goed kunnen slagen. Na 2 weken nog een telefoontje gehad of de auto bevalt dus ook nog een pluspunt. Garagehouder is zeer betrokken bij zijn klanten. Zeker aan te bevelen.

Super service

Zeer tevreden over de goede service bij de aanschaf van een Volkswagen Station occasion . We moesten er een eindje voor rijden. Maar dat was de moeite waard. echt een Aanrader!

Hele fijne ervaring

Goed advies bij de koop van een nieuwe auto. Volledig aan de afspraken voldaan en alles naar verwachting.

Goede service klant vriendelijk. En auto keurig afgeleverd!!!

I purchased the car and did the maintainance at the store

Very nice experience. Even though the car was second-hand, it's in very good condition. And the staff were quite nice and responsed quickly.

• Would you recommend us? Yes

top service

Weer uitstekend geholpen; nadat nabestelde navigatie kaartje niet van het juiste type bleek meteen een nieuwe geregeld.

Heel gastvrij en vriendelijk ontvangen na proefrit in 2 auto's kozen wij voor een ford fiesta en de deal was snel rond oude auto ingeruild en vorige week maandag de ford opgehaald netjes gewassen en schoon van binnen stond hij klaar

Goed geholpen, nette service

Een Opel Astra sport tourer gekocht bij Meeuwisz in Dodewaard. Binnen de garantie termijn een motorstoring gehad maar zijn keurig geholpen. Zou dit bedrijf zeker aanraden. Betrouwbare mensen.