Goede service en prettig contact

Auto gekocht en binnen paar dagen op kunnen halen. Goed geholpen door aardige medewerkers.

Prettige contact

Erg prettig contact gehad met Koos tijdens de aankoop van mijn VW T-ROC. Goed gevoel aan overgehouden. Geef gladde verkooppraatjes maar 'no nonsence'. Daar hou ik van. Ik heb de auto pas twee weken dus of die bevalt, en eventuele afhandeling van mankementen tijdens de garantieperiode, kan ik nu nog niet beoordelen.

Fijn zaken doen

Goede auto gekocht, heel blij mee! Komt op mij over als een betrouwbaar bedrijf. Prettig zaken gedaan met Koos.

Goede uitstekende gastvrije service

Wijzelf hebben een eindje gereden om bij deze garage een auto te bezichtigen. Verkoper deed erg makkelijk en soepel over testrijden. Dit was een prettige ervaring. Toen we de auto wouden kopen heeft die met ons meegedacht en er zelfs voor kunnen zorgen dat we hem 3 uurtjes later mee konden nemen met een grote beurt en nieuwe remblokjes. Dit was voor ons erg fijn want dit scheelt weer heen en weer rijden. Meneer was erg vriendelijk en gastvrij. Zeker aan te raden om hier je auto te kopen!

Top!!

Hele vriendelijke mensen, super mooie auto aangekocht en onze oude ingeruild. Ik had er meteen een heel goed gevoel bij en dit is ook zo gebleken. Proefrit was geen probleem nadat ik een mailtje had gestuurd en er werd veel tijd voor ons genomen. Heel mooi familiebedrijf en echte dorpsgarage. Top!

vriendelijk en behulpzaam

wij zijn erg blij met onze nieuwe renault.

Goede service en tevreden met de auto!

Erg blij met mijn nieuwe auto en de snelle en prettige service!

Hele fijne service en niet opdringerig

Erg fijn, vriendelijk en behulpzaam familiebedrijf met een goed oog voor wat de klant wilt. Erg mooie en complete Ford Focus STline gekocht. Tip: Wanneer je een mooie stationwagon zoekt ga gerust hier eens kijken!

Uitstekend.

Prima autobedrijf. Geen grote showroom, maar dat hoeft ook niet. Auto's zien er prima uit. Proefrit geen enkel probleem. Koos neemt de tijd voor je. No nonsense, niet opdringerig, geen gladde praatjes, maar een eerlijk verhaal. Auto kwam uit de lease, zag er prima uit. Alle beurten gehad. Ook de aflevering was top. Auto had nog een beurt gehad met nieuwe remblokken voor. Al met al een prima service. Ook de inruilprijs was gewoon conform marktprijs, dus niets mis mee. Kon niet gelijk pinnen bij aflevering, was geen probleem. Auto kon gewoon mee, kwestie van vertrouwen. Heb bij thuis gelijk het aankoopbedrag overgemaakt. Al met al top.

Goede service!

Goed geholpen bij het uitzoeken van een nieuwe auto. Ondanks de drukte maken ze voor iedereen tijd en zijn ze zeer flexibel.

Geweldige goede Service

Geweldig bedrijf om je occasion te kopen. Zeer vriendelijke medewerker Koos verteld uitgebreid over je te kopen auto. Ben je opzoek naar een occasion kijk dan beslist eens bij deze garage.

Fijn bedrijf met uitstekende service

Fijn contact gehad en voorzien van goede service. Ik ben als tevreden klant vertrokken met mijn nieuwe auto.

Bij aankomst zeer netjes te woord gestaan door een medewerker en heeft ons ook correct geholpen bij het uitzoeken van een auto en het doen van proefrit in twee auto's. Bij de koop van de auto zeer keurig te woord gestaan en geholpen door de eigenaar we voelde ons op ons gemak en er was ruimte voor onderhandeling. Bij het ophalen van de auto is deze zeer nietjes afgeleverd met een APK keuring, onderhoudsbeurt, van binnen en buiten netjes schoongemaakt en gewassen en ook nog half vol getankt. Ik raad autobedrijf Meeuwisz zeker aan, aan vrienden, bekenden en familieleden.

Zeer goede service

Ik heb een auto gekocht waarop ik een keurige service op heb gehad zoals afgesproken

zeer goed.

Vandaag mijn ford focus opgehaald. Zeer tevreden met de behandeling. Goed geholpen, nemen alle tijd voor je. Kan iedereen aanraden om hier een auto te kopen. Koos is een prima verkoper, nogmaals, zeet tevreden.

Echt een top bedrijf! Ik kwam me eigenlijk oriënteren voor een mogelijk nieuwe auto. Tegelijkertijd gevraagd wat ik als inruil kreeg voor mijn huidige auto. Direct goed geholpen en uiteindelijk meteen een nieuwe auto aangeschaft. Fijn geholpen en er word goed met je meegedacht.

Goed service bedrijf!

Een auto garage met grote voorraad aan gebruikte auto’s. Zeer vriendelijk en behulpzaam. Persoonlijke aandacht en goede afhandeling!

Prettige, betrouwbare en oprechte garage met goede service

Toyota Auris gekocht bij deze garage en ben erg tevreden over de prettige manier van zakendoen, de nette aflevering en goede service na de verkoop. Meeuwisz heeft er met ons een nieuwe vaste klant bij en ik wil deze garage van harte aanbevelen.

Vriendelijk, betrouwbaar, eerlijk, goeie kennis

Zeer vriendelijk, goed meedenkend en betrouwbaar! Goeie technische kennis van auto's en goed enthousiast over de auto's die hij heeft. Kan goed de verschillen vertellen tussen verschillende merken en schroomt niet om de minder sterke kanten ook te vertellen. Hierdoor kan je een eerlijk beeld krijgen in de keuze tussen verschillende merken. Veel mooie betaalbare auto's die goed onderhouden zijn met niet zoveel kilometers Veel keus voor beginnende/jonge gezinnen die overstappen naar een gezinsauto. Alleen voor gezinnen waar je met meer dan 5 personen in de auto moet is deze garage niet persé geschikt, voor alle anderen jong of oud is deze garage erg geschikt! Onze suzuki swift ingeruild en er een goede prijs voor gekregen. We konden de nieuwe auto zelfs al direct meenemen zonder dat we eerst naar huis moesten. Andere collega controleerde de nieuwe auto nog snel terwijl wij verder geholpen werden. Zeer aan te raden om bij deze garage te komen!

Top bedrijf.

Vanuit alkmaar gekomen om een auto te bekijken. Maar het was het waard. Service was uitstekend, personeel zeer vriendelijk. Niks opdringerig. Uiteindelijk de auto gekocht en bij de overdracht alles zeer duidelijk besproken. Geweldig dat er bij ophalen van de auto een doosje autodrop bij kwam. Koos bedankt!

Fijne betrouwbare zaak

Ik heb vandaag bij deze zaak mijn auto op gehaald. Vriendelijk en eerlijk personeel. Erg fijn geholpen en goed mee te communiceren. Heel blij met mijn nieuwe auto!

Zeer tevreden over de aankoop van onze nieuwe auto en service

Onlangs hebben we voor de 2e keer een auto gekocht bij autobedrijf Meeuwisz. Over zowel de aankoop als de service na aankoop zijn we zeer tevreden. Daarom ook een hartelijke aanbeveling voor dit bedrijf.

Geweldige vertrouwen

Binnen no time geholpen en super survice. We raden autobedrijf j.meeuwisz bv aan bij iedereen die gemakkelijk en snel een auto wilt kopen. Top

vriendelijk en goede service

mijn ervaring is goed klantvriendelijk en goede service.

Goede en snelle service, vriendelijke mensen.

Top ! Zo hoort een autobedrijf te zijn!