goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De afgelopen weken een behoorlijk aantal autobedrijven bezocht. De Meer stak er met kop en schouders boven uit. Bij veel bedrijven kreeg ik toch een beetje het gevoel met \'sjoemelaars\' van doen te hebben. Bij De Meer was dat totaal niet het geval. Vriendelijke, eerlijke en betrouwbare mensen: wat een verademing! Ik werd zeer vriendelijk te woord gestaan en men was erg klant- en servicegericht. Ik kreeg adviezen zonder dat daarbij direct het eigen belang van hen op de voorgrond stond. Ik ben dan ook echt erg enthousiast over de nette en zuivere manier waarop bij dit bedrijf (zelfs in de economisch moeilijke tijd op dit moment) zaken wordt gedaan. Absolute aanrader!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij dit bedrijf wordt goed naar je geluisterd en met je meegedacht. Tevens wordt het maximale gedaan om je van dienst te kunnen zijn. En dat allemaal voor een redelijke prijs. Top!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een vakkundig familiebedrijf waar de klant nog koning is, met je meegedacht wordt en waar je zeker weet dat je niet bedot wordt! Een aanrader voor één ieder!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goede en correcte service, snel geholpen ook als je tussendoor komt is er aandacht. Ik heb er 3 auto\'s in onderhoud incl. oldtimer die allemaal dezelfde goede aandacht krijgen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Door pech vlakbij mijn werk gestrand, buren van de Meer, De auto Bij van de Meer naar binnen. Ondanks dat ik er geen klant ben, toch alle service en aandacht gekregen. Compleet met leen auto voor het weekend.\r\nEigen auto, skoda fabia, voortreffelijk gerepareerd. Bedankt!\r\n

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Autobedrijf de meer heeft mij geholpen met de aanschaf van een gebruikte Ford Focus stationwagon. Dimitri heeft mij hier in bijgestaan. De persoonlijkheid die hij heeft wekte bij mij het gevoel dat hij mij echt wil helpen. Dimitri is erg prettig in het contact, hij is erg benaderbaar en denkt met je mee naar een oplossing. Ik kan deze dienst van Autobedrijf de Meer van harte aanbevelen voor de mensen die op zoek zijn naar een betrouwbare partner voor de aanschaf van een gebruikte auto. Voor mij is deze dienst onzettend waardevol, omdat ik zelf weinig tot geen technische kennis heb van auto’s. En wel graag een goede auto wil rijden. Autobedrijf de meer heeft mij hier meer dan uitstekend mee geholpen!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Om 15:30 uur belde ik \'Autobedrijf de Meer\' op, omdat ik een brom achter bij mijn wielen vandaan hoorde komen. Ik kon een half uur later al terecht en werd de auto op de brug gezet. De lager bleek echt aan vervanging toe te zijn en ik mocht in deze staat de volgende dag niet naar Apeldoorn afreizen. Hij had de lager niet op voorraad, maar kon deze wel laten bezorgen. Deze werd even later al bezorgd en gemonteerd. Ik reed om 17:00 uur weg met een gerepareerde auto! Geweldig toch! Wat een ongelooflijk goede service. Dank je wel Dimitri!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hele goede en fijne ervaring.Keurig geholpen en mij werd duidelijk uitleg gegeven wat er aan de hand was.Het bedrijf is zeer klantvriendelijk en nemen ook de tijd voor je.Een echt familiebedrijf wat je ook merkt als je binnenkomt.Ik beveel dit bedrijf bij iedereen aan.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn ervaring met dit bedrijf is zo goed dat ik voortaan hier altijd blijf komen.Je wordt altijd direct geholpen,keurig geinformeerd bij een onderhoudsbeurt wat er voor kosten aanzitten.Altijd op het juiste tijdstip is de autoklaar,en de prijs is absoluut niet hoog.Gewoon een goed bedrijf wat wel klaar staat voor zijn klanten.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf ..een zeer betrouwbaar en klantvriendelijk familiebedrijf! Ik moet er een uur voor rijden, maar dat is het mij meer dan waard, omdat ik weet dat ik hier een betrouwbaar bedrijf aan heb.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitermate goed en persoonlijk contact. Bijzonder deskundig en veel aandacht voor klant én auto. Snelle hulpverlening. Waar vindt men nog zoiets tegenwoordig!!!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Altijd klantvriendelijk en bereid om te helpen. De auto wordt met zorg en oog voor detail onderhouden

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf ik ze en klantvriendelijk en terzake kundig, niets is hen te veel.