Bad experience

My car got there due to anwb. They called me to say the repairing would be 700 euros, but when asking what is wrong they didn’t have a clear answer. My brother made his garage call them to inform and again no clear answer and they eventually said we haven’t even opened the car. They stated a price even before opening up my car and then charged me when I wanted to take my car. Horrible experience.

Ze komen hun beloften altijd na!

Ik heb in 20 jaar met alle bij hen (vader en later zoon) aangeschafte en door hen onderhouden auto's niet eenmaal het gevoel gehad dat ik te veel betaald had. Ze zijn altijd hun afspraken na gekomen en zijn zeer professioneel, vriendelijk, flexibel en klantgericht. Mijn enige punt van kritiek is dat het soms lang duurt voordat ik een factuur krijg.........

Al 25 jaar top service

Al 25 jaar kom ik, en tegenwoordig ook mijn kroost, bij garage de Meer. Altijd creatief meedenkend naar goede en betaalbare oplossingen. Hoop er nog 25 jaar te blijven komen.

Just brought my sons car to garage de Meer in Rijsenhout. The family business where I already have been serviced for more than twenty years with great satisfaction. As a family we stick with them, why change if what you have is so good already. Uitstekende familiebedrijf. Oh.. If you look for a car mechanic job, contact the owner. Mocht je als automonteur een goede werkgever zoeken dan kun je met de eigenaar contact opnemen.

Zeer netjes geholpen met klachten van een gebruikte auto die ik daar heb gekocht.. Bedankt Jos! Super opgelost..

Een betrouwbaar bedrijf en klantgericht werken

UITSTEKEND

Super betrouwbaar, ze staan altijd voor je klaar! We hebben een auto via Autobedrijf De Meer gekocht en in onderhoud. En een andere auto in onderhoud. Altijd eerlijk advies, we raden Dimitri en zijn team bij al onze vrienden aan.

APK-Keuring bij de Kwikfit gehad, mijn mistlicht was niet werkend, volgens hun was het \"massa probleem\" en moest ik de dealer bellen voor garantie want zou een fabricage fout zijn. Dus De Meer gebeld en aangegeven wat het probleem was. Ik kon meteen terecht en een uur laten was de auto goed gekeurd, monteur haalde de lamp eraf en het was een simpele roest beschadiging. Onbegrijpelijk dat Kwitfit dit mist. Kortom: Super tevreden en pluspunten voor service.

Via mijn familie bij Autobedrijf De Meer terecht gekomen. Uitstekende service, goed zaken doen. Kundig en eerlijk, een goed gevoel. Zo wil je wel elke week een auto kopen...

Prima ! Tuning via OBD aansluiting verzorgt en de auto rijd nu prettiger en zuiniger

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Supersnelle en goede service!

Eerlijk en keurig familiebedrijf met een echt persoonlijke benadering.

Al ruim 20 jaar een trouwe klant! Ook nu Dimitri, de zoon, het bedrijf runt heb ik nog net zoveel vertrouwen. Hoogstaande principes vind je terug in een eerlijke arbeidsmoraal, betrouwbaarheid en transparantie. Hier hoef ik me nooit af te vragen of ik een poot uitgedraaid word. Vervangauto mee is nooit een probleem. Aanrader!

Vanuit Den Bosch, onderweg naar Schiphol, had mijn Opel Zafira plots geen trekkracht meer. Met 60Km/h doorgereden om passagiers te droppen. Op parkeerplaats ANWB gebeld. Deze kon de auto niet repareren en naar Den Bosch terug rijden met 60 Km/h was onverantwoord. De ANWB adviseerde mij de dichts bij zijnde garage Autodemeer in Rijsenhout. De ANWB had al contact gehad met de eigenaar. Ik kon de auto direct brengen De volgende dag werd ik telefonisch op de hoogte gesteld wat de reparatie waren en de kosten. \'s Avonds was de auto klaar. De vervangen onderdelen kreeg ik te zien met uitleg onder het genot van een kopje koffie.

Onverwacht stond ik daar in Rijsenhout, met een lekke band! Woon in Eelde, dus niet echt naast de deur. Iemand wees mij naar Autobedrijf De Meer en daar ben ik naar toe gehobbeld... Ik werd meteen vriendelijk te woord gestaan en geholpen. Binnen de kortste keren was mijn band (met spijker.....) gedemonteerd en werd er een passende nieuwe band gemonteerd en uitgebalanceerd. Er werden tien(!) minuten arbeidsloon in rekening gebracht en voor slechts € 78,-- kon ik weer met een gerust hart mijn weg vervolgend. Omdat er geen pinapparaat in de garage aanwezig was en ik niet genoeg contanten bij me had, kreeg ik de rekening mee met het verzoek het bedrag over te maken.... Waar vind je nog zoveel service en vertrouwen in de mensen. Hulde aan Dimitri en zijn collega!

Eerlijk advies, deskundig, goede prijs-kwaliteitverhouding. Prettige sfeer, betrouwbaar! Helemaal top!

Een familiebedrijf dat blijkbaar heel bewust morele principes hoog houdt. Eerlijkheid staat dan voorop. Deskundigheid +klantenvriendelijkheid op hoogste niveau. Zelf ben ik klant bij hen ong. 15 jaar. O.a. 3 nieuwe auto\'s aldaar besteld, na velke door hen verzorgde proefritten. Ik kon het niet beter vinden. Cees + Dimitri: Bedankt!

Een ontzettende goede ervaring. Daar mijn collega een keer bij Autodemeer was geweest en zij ook al tevreden was heb ik hen gebeld omdat mijn stuur trilde tijdens het rijden. Na mijn werk mocht ik gelijk langskomen om te kijken wat er aan de hand was met mijn auto. Daar bleek dat mijn banden waren versleten. Ook mijn uitlaat was stuk. Ik kreeg gelijk van Dimitri een leenauto mee, omdat hij het niet aandurfde mij nog te laten rijden in mijn auto. De leenauto moest ik de volgende ochtend wel weer terugbrengen maar werd door Arjan netjes naar mijn werk gebracht. Aangezien de auto ook APK-gekeurd moest worden is dit ook gelijk gedaan. Na overeengekomen te zijn met de prijs, ben ik in de middag weer door Arjan opgehaald van werk met mijn eigen auto. Hij was al klaar!! Van Arjan kreeg ik ook nog een nieuw mapje om mijn papieren in te doen. Ik ben onwijs blij dat mijn collega mij autodemeer aanraadde. Bij deze nogmaals hartstikke bedankt voor de goede, snelle en klantvriendelijke service!!

Echt een super bedrijf. Vannacht stond ik stil op de snelweg met en kapotte turbo. Vanmiddag stond de auto alweer klaar. De service is altijd uitstekend. Echt een aanrader!

De afgelopen weken een behoorlijk aantal autobedrijven bezocht. De Meer stak er met kop en schouders boven uit. Bij veel bedrijven kreeg ik toch een beetje het gevoel met \'sjoemelaars\' van doen te hebben. Bij De Meer was dat totaal niet het geval. Vriendelijke, eerlijke en betrouwbare mensen: wat een verademing! Ik werd zeer vriendelijk te woord gestaan en men was erg klant- en servicegericht. Ik kreeg adviezen zonder dat daarbij direct het eigen belang van hen op de voorgrond stond. Ik ben dan ook echt erg enthousiast over de nette en zuivere manier waarop bij dit bedrijf (zelfs in de economisch moeilijke tijd op dit moment) zaken wordt gedaan. Absolute aanrader!

Bij dit bedrijf wordt goed naar je geluisterd en met je meegedacht. Tevens wordt het maximale gedaan om je van dienst te kunnen zijn. En dat allemaal voor een redelijke prijs. Top!