Goede service. Goed meedenken

Fijne zaak om te komen. Hebben de tijd voor je en weten je wensen te vertalen naar een goede en mooie fiets!

Geweldig geholpen door Ruud.

Heel deskundig geholpen. Goede adviezen

Zeer prettig geholpen bij het kopen van mijn fiets

Met een goed gevoel een e-bike gekocht. Prettig geholpen tijdens de verkoop, maar ook tijdens aflevering super uitleg gehad over de hele fiets. Dank daarvoor!

Top zaak

Na jaren nog steeds top

Vriendelijk en vakkundig geholpen door het team van Maxstein.

Namen ruimschoots de tijd voor je. Onder genot van een kopje koffie werden de mogelijkheden besproken. Het uitproberen van verschillende fietsen was geen probleem en zo konden we een goede keuze maken. Mensen van Maxstein bedankt!

Goede en adequate service

Een goede service en advies.

Prima uitleg door Driekus

Wij komen al jaren bij MAXSTEIN

Deskundig en klantgericht

Het was een enorme tegenvaller dat mijn fiets niet meer gemaakt kon worden. Gelukkig was er genoeg keuze om een nieuwe te kopen. Dat is gelukt en willen Theo bedanken voor zijn inzet.

Theo heeft mij zeer goed geholpen. Hij is deskundig en neemt echt de tijd om te helpen. Daar word ik blij en tevreden van! Hartelijk dank voor zijn support! Ties Schutte

Gewoon top!

Vriendelijk personeel, er werd geluisterd naar mijn wensen waardoor ik nu de fiets heb die ik zocht. Ik ben heel tevreden.

aandacht voor de klant

onze eerste ervaring met maxstein tweewielers is uitstekend bevallen. ze nemen de tijd voor de aankoop door het maken van een afspraak. proeffietsen mogelijk. goede uitleg bij ophalen. ouderwetse klantvriendelijkheid. zeer prettige ervaring.

Prima geholpen, wel lange wachttijd terwijl er een afspraak is gemaakt.

We zijn goed geholpen door heel vriendelijk personeel. Wat ik wel echt vervelend vond is dat je toch echt nog zeker een kwartier moest wachten voordat je geholpen werd terwijl je alleen op afspraak kunt komen.

top

Top !

Heb een nieuwe E bike merk KOGA Laatste jaren alleen op KOGA gefietst Top kwaliteit kreeg een prachtige inruilprijs voor de oude fiets .

Zeer positief!

De fiets die ik wilde was op voorraad, daarna snel en netjes geleverd

9.5 beoordeling cijfer.

Dat wij tevreden klanten zijn, omdat we correct geholpen werden en goed geadviseerd.

Goed geholpen door mensen met kennis

Vriendelijke medewerkers die de tijd nemen om je te helpen. Ze hebben veel kennis van de producten en voorzien je van goede adviezen?

Prima advies, service en afwikkeling aankoop

Ik werd vakkundig en prettig geholpen

Goede service fiets kan opgehaald worden

Uitstekende service !!

Zeer behulpsame medewerkers en meedenkend om een situtie op te lossen. Leuke , positieve ervaring bij ( voor mij ) een kostbare aankoop. Drikus en Ruud…..Heel erg bedankt

Top bedrijf

Deskundig en professioneel ! Nemen echt de tijd voor je.

Er wordt goed geluisterd en meegedacht!!

Maxstein luistert goed naar de vraag en behoefte van de klant. Ze zijn zeer behulpzaam. Minpuntje: ik moest lang wachten.

Erg fijn!

Ik kwam langs zonder afspraak, werd erg prettig geholpen. Mijn probleem uitgelegd, er werd meegedacht.

prima uitleg en service

Veel mogelijkheden uitgelegd naar aanleiding van mijn wensen. Goed meegedacht.