Goed geadviseerd dood Drikus.

Enkele weken geleden 2 nieuwe CUBU elektr. fietsen gekocht bij Maxstein bv. te EDE. Hierbij zijn wij uitstekend geholpen door adviseur Drikus, alle tijd werd genomen voor advies en verkoop. Inmiddels blijkt dat de zaak verkocht is aan Fietsvoordeelshop, we gaan er vanuit dat de service dezelfde kwaliteit blijft houden.

wat een luxe een fiets erbij om af en toe te gebruiken

een luxe fiets erbij ben 83 jr

Prima service, deskundig personeel en prima uitleg.

Ontvangst was prima, alles volgens afspraak, goed product met duidelijke uitleg. Betreft elektrische vouwfiets van Hercules. Hans Oomen.

Zoals altijd weer super goed geholpen en dit keer door Drikus

Rustig de tijd genomen om mijn nieuwe fiets goed af te leveren.

Prima advies en goede service

Erg fijn geholpen, goed advies gekregen en er wordt goede service verleend.

Erg goede service en prettig contact

Erg goede service en prettig contact.

Erg klantvriendelijk. Wordt Veel tijd voor de klant ingeruimd. Als product niet goed is, wordt er van alles aan gedaan om de klant toch tevreden te stellen.

In een woord, fantastisch.

Theo neemt alle tijd die nodig is en weet alles perfect uit te leggen. Dit was een prettige aankoop.

Hoewel ik lang moest wachten ivm de drukte, ben ik goed geholpen. Tijd genomen voor advies en uitleg. Tevreden!

Uitstekend geholpen

Wat begin als een oriƫnterend gesprek monde uit in het aanbod om de speed pedelec een paar dagen te lenen om ervaring op te doen. Heel goed geregeld allemaal en heb daarna met plezier er een gekocht

Degelijk en plezierig!

Er wordt de tijd genomen. Info is 'to-the-point' en voldoende. Professionele omgang met de klanten. Blij dat ik bij Maxstein ben uitgekomen!

Goede en duidelijke service

Goede, duidelijke en prettige service bij de aankoop van een nieuwe elektrische bakfiets.

Alle tijd en aandacht voor de vragen

Wij voelen os thuis bij Maxstein en worden altijd op een vriendelijke en nette manier geholpen. Niets is er teveel.

Snel en deskundig geholpen

Prettige persoonlijke contact en degelijk advies gekregen voor aanschaf elektrische fiets. Aankoop en levering daarna goed opgepakt. Warm aanbevolen!

Prima en uitgebreide voorlichting

In alle rust verschillende uitvoeringen kunnen vergelijken en prima advies gekregen

heel goed .

Ondanks dat het altijd druk is in de winkel wordt er voldoende tijd aan je besteed als klant. Het is daarom prettig dat er ook op afspraak wordt gewerkt bij grote aankopen. Klantvriendelijk , goede uitleg en er wordt meegedacht met de persoonlijke situatie.

Gewoon goed

Afspraak gemaakt Goed advies Gratis Thuisbezorgd Hardwerkende mensen Wij zijn er blij mee

Prima! Klantvriendelijk

We zijn vaste klant bij jullie, al jaren kopen en onderhouden we onze fietsen bij jullie. Ik had bij de aankoop van vorige week, fiets voor onze dochter voor het eerst een aantal punten die niet gelijk goed waren. Bij de verkoop is ons niet gevraagd of we een verzekering willen bij de fiets en er is niets over een slot gezegd. Zelf ook niet aan gedacht. Meestal krijg ik altijd een paar tientjes terug voor de oude fiets. Nu niets, ook geen korting. Wel snelbinders erbij. Gelukkig is er bij het ophalen van de fiets een slot op gezet en hebben we deze erbij betaald. Kortom, nog steeds tevreden en onze dochter is heel blij met haar nieuwe fiets. We hebben de indruk gekregen dat jullie het enorm druk hebben en dat er daardoor wellicht een paar kleine dingen tussendoor vallen.

Vriendelijke ontvangst, duidelijke uitleg. Etc.

Terzakekundig en meedenkend met de klant. Is prima adres.

Deskundige en vriendelijke adviezen

Ruim aanbod aan elektrische fietsen. Proefrit is zo gemaakt. Afstemmen van behoeften verloopt prima. Een zaak om op handen te dragen.

Snel en correct

Denken goed mee en verkopen goede fietsen!

Afspraak gemaakt en een mooie elektrische fiets uitgezocht. Doordat er nog 2 kleintjes mee moeten keek ik eerst naar een moederfiets maar door hun meedenken een mooie gewone elektrische fiets gekocht. Ben er blij mee en ze leveren gewoon kwaliteit en ze zijn uiterst behulpzaam.

Goed en vakkundig geholpen.

Prima geholpen bij de aankoop van een mountainbike voor mijn zoon. Maxstein is toch wel een begrip in Ede. Mijn OMA kocht daar Al altijd haar fiets en de service is goed.

Vriendelijke en deskundige uitleg. Zowel aan de telefoon als in de winkel