Prima fietsenwinkel

Tot nu toe alleen ervaring met het kopen van een fiets, in mijn geval een emtb. Advies was goed, kennis van zaken en aflevering precies zoals afgesproken.

Super goed geholpen qua keuze van de fiets. En ook de afhandeling zeer goed en duidelijke uitleg

Door het goed luisteren v de verkoper naar mij wist hij de juiste fiets voor mij te selecteren. Bij aflevering goede uitleg en alle tijd voor mij.

Professioneel, deskundig en persoonlijk!

Kort geleden een Speed Pedelec gekocht. Er werd de tijd genomen om mij te informeren, advies kwam ontzettend deskundig over en ik kreeg volop de tijd om na te denken over mijn uiteindelijke beslissing. Ook ben ik heel tevreden over de administratieve afhandeling van e.e.a. Het enige wat wat mij betreft zou kunnen worden verbeterd, is de wachttijd in de winkel. Hoe dan ook zou ik Maxstein Tweewielers zonder twijfel aanbevelen!

Snel schakelen naar de persoonlijke omstandigheden

Goede service en vriendelijk personeel!

Afspraken worden nagekomen.

Service,garantie of coulance….ik kreeg ‘t werkelijk niet!

Ik koop een gebruikte fiets voor € 2800!!! Remhendel functioneerde net niet zoals behoord. Een veertje in de remhendel moest vervangen/geplaatst worden. Na 4 weken wachten!! hadden ‘’ze’’ eindelijk tijd om em te vervangen!! Ipv van een veertje,kreeg ik een nieuwe remhendel……. En die kosten van€36 ……..tja,die kon zelf betalen!

Ik ben goed geholpen, maar het nam veel tijd in beslag. Helaas nog geen fiets mee kunnen nemen

Altijd vriendelijk geholpen

Ik wordt altijd vriendelijk te woord gestaan. Moest alleen vanochtend (te) lang wachten voordat ik geholpen werd, ondanks mijn afspraak. Even melden dat het wat later werd zat er niet in. Dat ben ik niet gewend en hoop dat het ook niet meer gebeurt. Anders waren het 5 sterren geweest.

Moeizame communicatie maar netjes geholpen in winkel

Had Zondag email gestuurd met interesse in bepaalde fiets en kreeg geen reactie tot Dinsdag erna 15:00 u Daarna Dinsdagmorgen gebeld en was niemand van verkoop beschikbaar en werd aan mij gevraagt later nogmaals te proberen. Latern gebeld maar was 12:15 en dan is winkel dicht en kom je niet verder. Laten nog eens gebeld en nog niemand van verkoop beschikbaar en werd telefoon nummer opgenomen. ben niet terug gebeld maar ben naar de winkel gereden en werd daar keurig geholpen door de voormalige eigenaar en heb fiets gekocht.

Super blij met mijn nieuwe fiets!

Ondanks alle drukte fijn geholpen met een zeer goed resultaat! Niet voor niets komen we hier al jaren!

Ik ben onlangs bij de aankoop van een nieuwe e-fiets goed ontvangen en beraden.

ik ben goed ontvangen en beraden tijdens mijn bezoek aan de winkel om een nieuwe e-fiets te kopen.

Prima geholpen, ondanks de drukte nam men uitgebreid de tijd.

We waren op zoek naar een gewone fiets en twee electrische fietsen. Ter plaatse prima geholpen en uitgebreid geadviseerd, ook kunnen proefrijden. Goede service! Zoon kon zijn fiets meteen naar huis fietsen.

Al jaren vaar ik blind op de advisering van de medewerkers van Maxstein Ede

Prima advisering, prima service, de goede merken, en de goede mensen!

Ik ben enorm goed geholpen. Ik ben goed geïnformeerd en uiteindelijk tot een goede keuze gekomen. Ik had snel een fiets nodig aangezien de mijne op is. Ze hebben mijn fiets direct klaar gemaakt, want ze hadden nog een gaatje. Ik heb heerlijk naar huis gefietst met een big smile!!!!

Goed geholpen en meegedacht

Netjes ontvangen en goed meegedacht in de keuze van een nieuwe e-bike.

Gewoon uitstekend

uitstekend geholpen door Drikus

Wat een prettige winkel

Wat een aardige mensen en wat nemen ze de tijd voor je om alles uit te leggen en al je vragen te beantwoorden. Als de service ook op deze manier wordt uitgevoerd krijgt deze winkel een dikke tien met een griffel.

Vakmanschap en geconcentreerde aandacht.

Rust, concentratie, en vakmanschap, met peroonlijke aandacht voor de klant.

Hele goede service

Er is hele goede service leggen alles goed uit

Super geholpen

De tijd genomen en een mooie passende fiets uitgezocht.

Gewoon goed zoals het hoort

Goed is goed

Helemaal top!

Wat een kennis en wat een uitleg! Was zeer onder de indruk kennis en ervaring van Theo! Nam alle tijd voor uitgebreide uitleg. Wist niet dat er zoveel over een fiets was te vertellen ;-) Wij zijn positief verrast!

Top bedrijf

Zeer fijn personeel en goede service!

Geweldig geholpen.

Wij komen er al jaren,Altijd vriendelijk personeel,goede service wij zijn heel tevreden klanten.Vinden het wel jammer dat het overgaat in andere handen.Maar wens Robert alle goeds voor de komende tijd.