Altijd prima MTB, goede service

Zie hierboven

Prima geregeld en goede MTB fietsen

Makkelijk via website te boeken. Snel reactie. Flexibiliteit qua fietsmaat voor mijn zoon. Goede mtb fietsen. Ondanks Corona maatregelen was ophalen en inleveren snel gedaan.

Super fijn

Hele fijne service

Gewoon goed

Prettige mensen en goede fietsen! We hadden mountainbikes en die waren top in orde.

Goede fietsen top omgeving

Top zaak

Relaxte mensen Goed voor elkaar allemaal

Keurig geregeld!

TOP!!!

Makkelijke boeking, goede communicatie, fietsen stonden keurig klaar.

Prachtige fietsen en sympathieke verhuurder

Kwalitatief en technisch goede fietsen voor een concurrerend tarief in een prachtige omgeving

Fijne fietsen en goede service

E-bikes gehuurd om door de prachtige Schoorlse Duinen te fietsen. Goede onderhouden fietsen. We hebben er 40 km mee afgelegd en er was maar 1 streepje verbruikt. Service was prima!

Prima geholpen, snelle afhandeling

Met een groep van drie gezinnen hebben wij afhankelijk van elkaar fietsen gehuurd voor een mooie tocht door de duinen bij Masteling. Door de reservering met alle gegevens vooraf al in te vullen ging de uitgifte snel en zonder problemen... na een dag lekker fietsen konden we die fietsen ook gewoon netjes achterlaten achter het hek.

Super fietsen ,in super omgeving

Snelle service, vriendelijke mensen

Vriendelijk en flexibel, met erg fijne fietsen

De fietsen waren nieuw en reden heerlijk en het personeel was heel behulpzaam.

Blauwe elektrische fiets gehuurd voor een kris kras tocht door de duinen. Uitstekende fietsen, goed zadel. Na 4 uur fietsen in Turbo, had de accu nog steeds 3 streepjes. Fijn dat er bij de damesfiets ook een fietstas aanwezig was. Goede service en vriendelijk personeel.

Vaker mtb’s gehuurd goede service en vriendelijk

Meerdere malen mtb’s gehuurd, zeer tevreden Eerst een stukje door de duinen warmfietsen voor je aan t mtb’s parcours begint is ook prima

Prima fietsen

Goede mountainbikes. Prima duidelijke site en biekingsproces. Makkelijk en snel ophalen van de prima fietsen. Heerlijk gefietst, ongeveer 15 min naar t mountainbike parcours. Prima!

Zeer klantvriendelijk

Hele vriendelijke service. Denken mee en nemen de tijd.

Prima fietsen en mooie start voor een duinrit

Vanuit Groet een prima startpunt om het duingebied te ontdekken en een rit naar bijvoorbeeld Bergen en Bergen aan Zee te maken. Prima, zeer nette fietsen gehuurd tegen een marktconforme prijs.

Super snel goede fietsen gehuurd

Fietsen stonden op tijd klaar De omgeving is prachtig om te fietsen of wandelen.

Goede fietsen, fijne dag

Fietsen stonden klaar, administratie snel afgehandeld. Ik had alleen begrepen dat de fietsen op hoogte zouden staan nav het reserveringssysteem, maar dat was niet zo. Voldoende actieradius, opgepompte banden en voorzien van een fietstas hebben we een heerlijk tocht kunnen maken.

Prima fiets en service.

Wij hebben een heerlijke fietstocht gemaakt op de elektrische tandem die in prima conditie was. Zeker voor herhaling vatbaar.

Super fietsen en vriendelijke mensen

Prima fietsen voor een eerlijke prijs alles

Goede service, goede kwaliteit fietsen, eerlijke prijs.

Goed materiaal en zeer klantgerichte benadering

Fietsen stonden klaar. Prima materiaal. Het schuiven met gemaakte afspraken leverde geen enkele probleem op. Enkele tips en aanwijzingen voor wijzigingen op de route.

Zeer vriendelijk en makkelijk contact

Goede mtb's gehuurd en personeel/eigenaar neemt genoeg tijd om route te laten zien. Erg vriendelijk.

Heereweg 242 1873GE Groet

072 509 12 45