Snel en makkelijk fijne fietsen huren

Handig om via internet fietsen te kunnen reserveren, duidelijke bevestiging via de mail en goede service bij het afhalen van de fietsen.

Super service en vriendelijk

De gehuurde mountainbikes waren top.

Perfecte service

Goeie fietsen voor een eerlijke prijs. Je bent er van gegarandeerd dat wanneer je stil komt te staan, het niet aan de fiets ligt.

Mooie, goede e-Nikes, vriendelijke service! Topervaring!

Goed geregeld

Fietsen stonden klaar dus konden we meteen op pad. Fietsen voor 1400uur ingeleverd. Was lang genoeg. Aanrader, volgende keer weer.

Super vriendelijk!

Geen enkel minpunt. Aardig, vakbekwaamheid en behulpzaam. Prima!

Prima verhuur van MTB

Tot nu toe altijd nog een MTB kunnen huren, terwijl de andere shops in Schoorl geen enkele MTB meer beschikbaar hadden. Snel geregeld en super service. MTB is altijd goed gecheckt en geen problemen mee gehad.

uitstekend

gemakkelijke online reserveren en bij het ophalen klantvriendelijk geholpen. Voldoet aan de verwachtingen

Goed en Enthousiast

Enthousiaste leuke verkoper. Even leuk kletsen Ipv alleen maar fiets Huren en gaan... Goede service ook, even pedalen erop zetten was geen probleem. Qua locatie uitstekend, dichtbij mtb route. Hooguit 10 min fietsen.

Kwaliteit en Service!

Recente fietsen 2020/2021, enthousiaste medewerkers en fietsen zijn eenvoudig te reserveren. Wij komen zeker terug voor een ontspannen dagje fietsen en genieten!

Super bedrijf!

Goede fietsen, goede service en fijne mensen die hun afspraak nakomen

Prima ervaring

We werden ontvangen door een tamelijk ‘eigenwijs/betweterig’ mannetje. Dit was minder prettig aan de ervaring. De fietsen waren goed & fietsten zoals dat hoort. De procedure voor het inleveren van de fietsen was ook duidelijk!

Goede service, snel geregeld, prima fietsen!

Weten dat je er op kunt rekenen!

In Coronatijd, dichte winkel, maar toch de reservering dik in orde op de juiste dag en op het juiste tijdstip stonden de juiste fietsen met aanhanger voor ons klaar.

Goed, snel en vriendelijk geholpen, gratis fietstas, :)

Goed, snel en vriendelijk geholpen, gratis fietstas, :), zie ook niet overal, fietsen waren prima, aanrader

Perfect van informeren, reserveren tm de huur

Bijzonder behulpzaam bij het doen van navraag, maken van een reservering. Daarnaast is het materiaal erg goed.

Klantvriendelijk

Telefonisch contact met vriendelijke dame. Uitleg digitaal reserveren. Prima fietsen gehuurd. Zeer tevreden.

Goede fietsen !

2 elektrische fietsen gehuurd met hondenkar. Hele fijne fietsen. Vriendelijke verhuurder

Goede fietsen en uitstekend geholpen

(Te) kort van tevoren fietsen gereserveerd voor een drukke dag maar er werd goed meegedacht over wat wél mogelijk was. We huren regelmatig MTB's voor onze gasten bij Masteling en zijn altijd uitstekend door hen geholpen!

Hele fijne ervaring

Goede fietsen en vriendelijk geholpen.

Super fysiek, digitaal omslachtig

Gedoe om online fietsen te bestellen, eerst mail dan naar website etc. Zou simpeler kunnen. Verder een topervaring ter plekke / goede service :). Dank.

Bedankt voor je positieve beoordeling! Wat betreft het online reserveren heb ik goed nieuws: binnenkort wordt ons reserveringssysteem namelijk aangepast waardoor het meteen zichtbaar wordt of de gewenste fietsen beschikbaar zijn voor de geselecteerde periode.

Prima fietsen

Prettig contact en uitleg over de fietsen. De fietsen waren dikke prima om het ATB parcours mee af te leggen. We hebben genoten en komen graag terug.

Gaan we zeker nog een keer naar toe.

Vriendelijke mensen, goede service! En prima fietsen!

Goede service, vriendelijk personeel

Goede service, vriendelijk personeel

Goed en snel geregeld zonder poespas

In een drukke vakantieweek lukte het me via de site toch nog een e-MTB te huren. Er werd meteen cotact gezocht door de winkel omdat ik iets vergeten was in te vullen. Heerlijke dag gemountainbiked in een hele leuke mtb omgeving!