• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Auto ter controle van de koppeling bij Lubbers gebracht.\r\nBleek allemaal mee te vallen hebben rest nagezien zoals banden olie enz.\r\nToen we wilden betalen zei men dat het onder service viel.\r\nWaar maak je dit nou nog mee.\r\nGelukkig zijn er nog bedrijven waar je met vertrouwen naar toe kunt gaan.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben twee Citroëns bij Björn Lubbers en zijn team gekocht. Een C5 en een Xsara Picasso. Bij de laatste ging in de laatste drie dagen van de garantie de koppeling en de accu kapot. Dit alles zeer netjes en naar volle tevredenheid gerepareerd. \r\nHun motto: Ook bij garantiewerk: repareren zoals het hoort\r\nGa langs en ervaar wat ik bedoel!\r\n\r\nWe hebben altijd in Hengelo gewoond, inmiddels wonen we zestig kilometer verderop, we rijden er graag voor heen en weer.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een bedrijf waar je als klant nog klant bent, aardige kerels en echte koffie ipv de welbekende garage koffie😆 ga zo door!

Over Garage Lubbers