Zeer professionele behandeling.

Bij garage Lubbers een camper gekocht in consignatie. Bijzonder prettig behandeld.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Auto ter controle van de koppeling bij Lubbers gebracht. Bleek allemaal mee te vallen hebben rest nagezien zoals banden olie enz. Toen we wilden betalen zei men dat het onder service viel. Waar maak je dit nou nog mee. Gelukkig zijn er nog bedrijven waar je met vertrouwen naar toe kunt gaan.

Wij hebben twee Citroëns bij Björn Lubbers en zijn team gekocht. Een C5 en een Xsara Picasso. Bij de laatste ging in de laatste drie dagen van de garantie de koppeling en de accu kapot. Dit alles zeer netjes en naar volle tevredenheid gerepareerd. Hun motto: Ook bij garantiewerk: repareren zoals het hoort Ga langs en ervaar wat ik bedoel! We hebben altijd in Hengelo gewoond, inmiddels wonen we zestig kilometer verderop, we rijden er graag voor heen en weer.

Een bedrijf waar je als klant nog klant bent, aardige kerels en echte koffie ipv de welbekende garage koffie😆 ga zo door!