Prachtig Golf R-line gekocht met garantie.

Flexibel kwa openingstijden omdat het mij niet lukte in de reguliere openingstijden langs te komen. Fijn open gesprek zonder verkooppraatjes, alles wat mij verteld was kwam overeen met wat ik elders dubbelgecheckt had zoals bijvoorbeeld de historie van de auto. Stond open voor onderhandeling en ik ben blij met de uitkomst. Snelle service aflevering van de auto.

Vriendelijke en efficient

Hele vriendelijke, eerlijke en efficiënte ervaring

uitstekend

een goede uitleg over de te kopen auto en een fijne afhandeling van de transactie!

Betrouwbaar topbedrijf

Recentelijk een schitterende Mercedes gekocht bij dit bedrijf. Duidelijke en eerlijke toelichting van Renee over het verleden van de auto. Had meteen een goed gevoel bij dit bedrijf. Bij de aflevering kreeg ik zelfs nog ongevraagd een gratis garagebeurt aangeboden, omdat de auto al redelijk dicht bij zijn volgende beurt was. Topbedrijf!!

Goed en betrouwbaar bedrijf

Wij hebben hier afgelopen week een auto gekocht. Zeer goede service, rustige verkoop en geen pushen. Ik zou er weer terug gaan, ook al is het voor ons ruim een uur rijden. En de auto is TOP!!

correct geholpen, afspraken nagekomen

En een geweldige auto. 150% tevreden

Relaxte mensen. Net bedrijf

Zeer vakkundige en vriendelijke eigenaar die weet waar hij het over heeft!

Professioneel Vakkundig Vriendelijk Goed zaken doen

Ben goed geholpen, tot nu zeer tevreden over de auto.

Was alleen jammer dat er niet veel aan de prijs was tedoen, ondanks dat hij toch een kleine beschadiging had. Maar de auto was verder perfect. Zal in de toekomst zeker weer in u assortiment, oekn als ik weer eens een auto nodig heb.

Snelle en goede service

We hebben een auto gekocht. Omdat we niet in de buurt wonen hebben we meerdere keren via mail contact gehad. Bij elke vraag die we stelden kregen we snel en goed antwoord!

Prettig geholpen,goed advies.

Super kon snel terecht, en heel duidelijk en vriendelijk

Super vriendelijke en goede service

Verschillende garages geweest, maar bij deze garage direct een warm en vertrouwd gevoel. Top service en fijne communicatie. Erg tevreden en komen nog graag eens terug over een paar jaar hopelijk.

Warm en goed.

Vriendelijk en correct contact gehad. Boekje van de auto nagestuurd. Wat hij beloofd doet hij. Top.

Vriendelijke, vooruit denkende en professionele service.

Ik word altijd goed geholpen en de mensen van deze garage proberen met je mee te denken.

Goed autobedrijf, prima personeel.

Mijn ervaringen met het autobedrijf Van der Lee uit Haarsteeg dateren van 2005 en ik ben daar in al die jaren klant gebleven, omdat ik er steeds goed terecht kon en goed ben geholpen. Ik heb er inmiddels ook een stuk of vijf of zes auto's gekocht en ben er nooit teleurgesteld. De auto's die ik bij Van der Lee heb gekocht in de loop der jaren voldeden allen tot volle tevredenheid. Ik kan iedereen dit garage- bedrijf van harte aanbevelen.

Top kwaliteit auto’s en constructieve vlotte onderhandeling.

Een mooi bedrijf met top kwaliteit auto’s. Goede communicatie en prettig en vlot tot overeenstemming kunnen komen. Kan dit bedrijf van harte aanraden.

Prima garage

Ik werd keurig geholpen

Heel erg fijn!

Fijn contact, en een snelle levering. Gaat realistisch te werk en argumenteerde zijn verhaal. We zijn er snel uitgekomen en alles is naar wens. Heel erg blij met mijn nieuwe auto!

Aanrader!

Fijne garage, kom er al een aantal jaren, altijd vriendelijk ontvangen. Goede eerlijke adviezen en auto is klaar op moment dat afgesproken is.

Top autobedrijf

Klantgericht en betrouwbaar

Prettige ontvangst en goede communicatie

Ook

Geel goe

Betrouwbaar en eerlijk

Heb er een auto gekocht met garantie en afspraken op koopcontract. De dag erna werd ik gebeld dat afgesproken ophaal dag niet doorging, reden dat er bij grondige controle iets niet goed was dit probleem hadden ze ook met resetten kunnen weg halen natuurlijk met de wetenschap dat dit binnen garantie zou terugkeren en ik op de stoep zou staan. Integendeel hebben ze dit gerepareerd niet om geld gevraagd gewoon zoals men beloofd uitgevoerd. Dit geeft mij een goed gevoel dat ik bij een eerlijk en betrouwbaar bedrijf mijn auto gekocht heb. Mocht mijn auto aangeven dat er een beurt gedaan moet worden dan ben ik bereid om vanuit Limburg naar Brabant te rijden en er vrij voor te nemen. Mijn auto rijd zoals het hoort. René en zijn team ga zo door want vertrouwen en eerlijkheid duren lang.

Haarsteegsestraat 39

5254JN Haarsteeg