Goed geholpen neem de tijd voor je ,fijne uitleg,eerlijke prijs .

Zeer netjes geholpen

Nette prijs, verzorgde auto, goede ontvangst, kortom een aanrader

Een eerlijk en mooi bedrijf

Super fijn geholpen met aanschaf van Volkswagen polo

Accuraat. SNEL en naar tevredenheid

Accuraat. SNEL en naar tevredenheid

Altijd goede Service, Sander is een topper!

Hoi Rene & Sander Ben al sinds 2004 klant bij jullie! Heb reeds drie autos gekocht en ingeruild. Altijd fijne auto's gereden. Een tevreden klant. Ga zo door! Groeten Pieter Coolen

Een eerlijk vertrouwd bedrijf

Een fijn bedrijf waar ze altijd klaar voor je staan.Goede service en ze staan altijd voor je klaar plus altijd een eerlijke behandeling

Fijne ontvangst,zeer vriendelijke relaxte heer van der Lee

Had een afspraak dat ik zou komen kijken naar een auto, ik was iets later door verkeer onderweg waarop hr van der Lee mij belde of ik nog kwam? Hij kwam direkt zeer vriendelijk en relaxt over. Ontvangst met koffie en auto bekeken, proefrit gemaakt. Al met al op al mijn vragen netjes en duidelijk antwoord gekregen goed na gesprek gehad en uiteindelijk de auto ook gekocht.

Geweldige auto gekocht

Ik heb een goede deal kunnen maken met Rene. En voor een goede prijs een goede auto gekocht. Die weet waar ie het over heeft.

Een autobedrijf met passie waar je met een goed gevoel een auto koopt.

Mijn ervaring met autobedrijf van der Lee is geweldig. Ik heb nog nooit zo relaxed een auto gekocht. De heer van der Lee die ons heeft geholpen deed dit uitstekend.

Een geweldige service en heel klant vriendelijk.

Bij het bezoeken van de autobedrijf goed ontvangen. Rustige sfeer en goed geholpen met het regelen van mijn nieuwe auto. Hele nette auto's. Als ik nog een auto nodig heb dan kom ik zeker hier naartoe.

Zeer betrouwbaar bedrijf. Daar krijg je nog eerlijke garantie.

Bij aankoop van een RAV4 bleek de airco niet te werken. De garage heeft toen het systeem weer gevuld. Na 7 maanden doet de airco helaas weer niets. Opnieuw naar de garage. Alsnog is onder volle garantie de condensor vervangen. Heel prettig contact met van der Lee. Kortom een keurig bedrijf, dat ik aan iedereen wil aanbevelen.

Nooit geen problemen na reparatie

Reparaties worden altijd goed gedaan

gewoon goed

Betrouwbaar en meedenkend met de klant

Fijne ervaring

Vriendelijke, vrijblijvende communicatie. Ruime keuze in occasions. Prima advies en uitleg bij aflevering van onze nieuwe aanwinst.

Prima autobedrijf/garage met behulpzaam en deskundig personeel.

Ik ben al bijna twintig jaar klant bij autobedrijf Van der Lee en heb er inmiddels zeven auto's gekocht en in onderhoud gehad. Ik ben zeer tevreden over dit bedrijf, anders was ik er niet zo lang blijven komen en was ik er niet telkens terug gegaan om een jongere occasion te kopen.

Prettig en ontspannen contact gehad.

Ontspannen en prettig zaken kunnen doen.Afspraken nagekomen en alles vrij snel kunnen regelen,zodat de auto snel geleverd kon worden.

Een fijne positieve ervaring.

Een no nonsense bedrijf, plezierig om er een auto te kopen en in te ruilen.

Ouderwetse service, zonder poeha

Gewoon fijn om, na bezoeken aan officiële dealers, in een garage te komen waar alles gemoedelijk is en afspraken nog echt heel veel waarde hebben. Geen voorgeschreven gedrag van de verkoper, geen voorgeschreven opstelling van auto”s en medewerkers. Een verademing om dit te mogen ervaren.

Goed.

Bij dit bedrijf een andere auto mogen kopen. Zowel verkoper als monteur vriendelijk personeel.

Onze ervaring met Autobedrijf Van der Lee kenmerkt zich door vriendelijke benadering, correcte infor

Zie boven

prima, prettig, zakelijk en duidelijk

via een bevriende 'oude' klant de heer W. Kouwelaar in Vlijmen kwam ik met jullie Sander in contact voor carosserieschade aan onze onlangs aangeschafte Kia Picanto.

zeer goed, openhartig en eerlijk.

Prettige ervaring, vlot en behulpzaam

Ik ben zeer tevreden met Autobedrijf van der Lee

Fijne plek om een auto te kopen

Verkoper die geduldig is en veel van auto’s weet. Veel betere uitleg en begeleiding dan bij een dealer. Dealers zijn vaak opdringerig. Dit is bij dit bedrijf niet het geval.