Goed advies, persoonlijke benadering, snelle afhandeling

Ook deze keer hebben wij onze auto bij Auto Lancker gekocht en we zijn weer heel fijn geholpen. We waren nog een beetje zoekende welke auto het meest geschikt zou zijn na aanschaf van een nieuwere en zwaardere caravan. Cees Bosboom luistert naar je wensen, denkt met je mee en geeft je goed advies. Staat de gewenste auto/model nog niet bij hem in de garage dan gaat hij voor je op zoek. Het kan dan snel gaan, binnen enkele dagen was er een voorstel, konden we een proefrit maken en hebben we de auto gekocht. De administratieve afhandeling ging snel en efficiënt en wij zijn dan ook zeer tevreden.

• Kwaliteit

Een geweldig ,eerlijk en betrouwbaar bedrijf!!

Fantastisch hoe wij zijn geholpen door Cees. Deze man is super klantvriendelijk, voelt mee met de mensen en kijkt niet alleen naar geld maar laat zijn gevoel ook meespreken. Zo blij dat we hier terecht zijn gekomen! Mochten wij weer een auto nodig zijn zullen we hier als eerste heen gaan!

Klantvriendelijk.

Uitnodigend, vriendelijk, sympathiek, Cees bosboom heeft een hulpvaardige open houding is kundig. Verkoopt goede en mooie occasions. Een bedrijf waar je terug wilt komen..

Top bedrijf

Hartelijk ontvangen met een bakkie koffie. Voor het eerst gingen wij een auto leasen. Cees Bosboom heeft ons zeer fijn geholpen. Duidelijke uitleg, denkt met je mee, alles goed en snel geregeld. Wij zijn heel tevreden!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Toen er een steekproef kwam voor de APK en alles langer ging duren dan aanvankelijk beloofd,boden ze me meteen een ruilauto aan.

Perfecte service

Totaal niets op aan te merken. Sterker nog: zeer aan te bevelen !!

Inlevingsvermogen

Op vrijdag 1 april outlander benzine ingeruild tegen een outlander phev met weinig km. Mijn vrouw, die lijdt aan CIAP ( een zenuwziekte aan beenspieren) nog proefgezeten en alles leek oké. Toch bijna zelfde auto. Bij lange rit echter kreeg ze veel last met zitten.Kuipstoelen en net iets andere beenruimte? Zaterdag 2 april meteen Cees Bosboom gebeld, die meteen empatisch reageerde en aanbood de transactie terug te schroeven tegen zeer schappelijke voorwaarden. Ik moest alleen de voor mij geïnstalleerde trekhaak en de gemaakte arbeidsuren betalen. Klasse en mijn vrouw weer helemaal blij. Henk Klijn

Prima onderhoudsbedrijf!

Lancker in Weesp onderhoudt al jarenlang naar volle tevredenheid mijn Suzuki Swift resp. Suzuki Alto. Het is een bedrijf met een prettige atmosfeer waar een ieder zich op zijn gemak voelt.

Clientvriendelijkheid en prima service

Zonder problemen werd een -toch wel lastige- reparatie kosteloos uitgevoerd op basis van de garantievoorwaarden.

Top bedrijf !

Er wordt goed en reëel advies gegeven, vooraf prijsindicatie, geen verrassingen zo hoort het.

• Kwaliteit

Prima service, snel beschikbaar en duidelijk vooraf

Hoe kan ik deskundigheid en kwaliteit nu beoordelen als het niet mijn vak is?

Prima garage, vlot geholpen

Werd op het afgesproken tijdstip geholpen en het was snel gedaan.

Goede service, vriendelijk personeel

Snel en adequaat geholpen. Vriendelijk personeel en fijne wachtservice met goede koffie.

• Reden bezoek Andere reden

Gewoon goed

• Reden bezoek Andere reden

Goede Service

De ontvangst was vriendelijk en alles voor de aanschaf van de auto was snel en goed geregeld.

Topkwaliteit

Zeer fijne samenwerking, communicatie, gastvrijheid enz. Absoluut geen op- of aanmerkingen.

Perfect!!!

Geweldige service.

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.

Eigenlijk is een proefrit overbodig....

Wij zijn al jarenlang klant bij van Lancker en kopen daar onze nieuwe auto,het onderhoud gebeurt altijd naar tevredenheid, ook onze dochter is inmiddels klant. Klein dochter is ook toe aan vertrouwd adres voor haar eerste tweedehands auto, ik ben eerst zef gaan kijken en zag een prachtige Mitsubishi Colt uit 2007 Kees verzekerde mij dat ze er een geweldige auto voor jaren aan zou hebben, een uur later besloten mijn schoonzoon en ik om de koop rond te maken. Twee dagen later bij aflevering werden we behandeld alsof we een dure nieuwe auto kochten, Kees maakte er één feestje van met mooi cadeu voor onze kleindochter die van niks wist,ze kreeg de auto voor haar verjaardag van ons, we hebben genoten van de reactie van onze kleindochter ze is dolgelukkig... Bedankt team van Lancker....

• Kwaliteit

Jarenlange prima ervaring met dit bedrijf

Vakkundig, vriendelijk personeel en altijd eeneerlijke prijs bij inruilen van de auto. Ik ben gedurende 40 jaar een tevreden klant.

• Reden bezoek N.v.t.

Super!!!

Een betrouwbare auto dealer

Prima eerste ervaring met Auto Lancker

Op een zaterdagmorgen hartelijk ontvangen door eigenaar Cees Bosboom. Aan alles merk je dat hij je op een goede, vriendelijke en zakelijke manier wil helpen met het maken van een goede keuze. Alle afspraken die wij gemaakt hebben zijn bij de aanschaf van een Occasion Mitsubishi Outlander keurig nagekomen. Ik kijk dus alleen maar met veel tevredenheid terug op mijn eerste kennismaking met Auto Lancker.

• Kwaliteit

Langs geweest voor een kleine beurt, per toeval begon mijn auto storingen weer te geven bleek los van het onderhoudsbeurt te zijn , maar deze dealer heeft geprobeerd zonder extra kosten te rekenen te achterhalen wat de oorzaak was van de storingen, aardige medewerkers bij Lancker.

Zeer prettig

Auto gebracht voor APK en wilde wachten. In eerste instantie geen goedkeur i.v.m. speling op een draagarmrubber. Direkt een nieuwe afspraak gemaakt voor herkeuring aangezien ikzelf de draagarm ging vervangen. Bij de 2e afspraak is auto direkt gecontroleerd en afgemeld zonder extra kosten.

• Kwaliteit

Zakelijk maar uiterst klantvriendelijk voorzien van onze nieuwe Insignia.

Je komt aanrijden en ziet direct de auto staan waar je je zinnen op hebt gezet ( in ons geval een Opel insignia ).Vervolgens word je zakelijk maar uiterst vriendelijk ontvangen en volgt er een gesprek en eventueel een testrit. Op kantoor vervolgt het gesprek met een lekker bakje koffie of thee, je merkt al gauw de goede sfeer en dat het zakelijk allemaal goed zit. Wil je met een goed gevoel en goed vertrouwen een nieuwe auto kopen dan ben je hier zeker aan het juiste adres!Wij hebben het als zeer prettig ervaren en zijn met een brede glimlach in onze nieuwe station vertrokken. Alles goed geregeld en een super fijne service.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Apk en onderhoud goed uitgevoerd

Zoals afgesproken apk en onderhoud aan mijn auto uit laten voeren en extra kosten van te voren naar mij over gebeld.

Hogeweyselaan 215 1382 JL Weesp

0294 41 66 19