Wij komen al enige jaren bij autobedrijf Lancker en zeer tot tevredenheid. Deskundig, meedenkend, vriendelijk personeel. Hartelijk bedankt.

Afgelopen zaterdag hebben wij een dacia duster 4x4bij jullie gekocht. Wij waren op zoek naar een sterke auto die er leuk uitziet, goed rijdt, lekker zit en welke onze caravan kan trekken. Deze vonden we bij jullie, dus vanuit Zoetermeer naar Weesp. En de rit was zeker de moeite waard, na een vriendelijk welkom en een proefrit, al snel tot koop over gegaan. Wij zijn helemaal blij met deze auto en de service en zullen jullie zeker aanraden bij vrienden en familie! Nogmaals bedankt en tot ziens!

Prima bedrijf, alle tijd en aandacht en prima service. Cees bedankt!!! Leuke terugreis gehad met Nissan QQ.

Keurig, een verademing om weer bij een merkdealer goed geholpen te worden zonder verrassingen achteraf.

Na bijna 10 jaar weer een auto gekocht bij fa.Lancker.Inmiddels de 6e!Uitstekend,correct en deskundig geholpen door Cees Bosboom.

• Service N.v.t.

Wij hebben een nieuwe auto gekocht en zijn vriendelijk geholpen, goede uitleg gekregen over de auto, en ander mogelijk heden. Het was onze keer dat wij hier waren. Wat de service betreft hebben wij nog geen ervaring maar wij gaan er van uit dat deze ook goed is

Een jaar of 10 geleden al eens een nieuwe Suzuki Alto gekocht bij Auto Lancker en toen ook al heel vriendelijk geholpen. Daarna door autoland op zoek geweest en gevonden wat wij toen wenste aan materiaal. Na diverse grote merkdealers weer terug op het oude nest. Wat een verschil in de benadering. Bij Lancker ben je gewoon een gelijke en niet nummer zoveel van de dag! Al met al een prettig bedrijf. Ook om zo even langs te gaan om te vertellen hoe fijn de nieuwe Outlander PHEV 2019 rijd. Wat een beleving!

Vriendelijk geholpen door Cees, stond open voor de punten die wij vonden op/aan de auto en zijn naar behoren verholpen. Auto is goed en duidelijk afgeleverd door Andries.

Heel prettig geholpen door Cees. Vriendelijke man die de tijd neemt om alles uit te leggen. Levert kwaliteit en geen geintjes bij aflevering. Al met al zeer te vreden!

2e Hands VW Fox van dec. 2009 gekocht. Voor aflevering alles tip-top in orde gebracht. APK, nieuwe banden, accu, enz. Fijne klantbehandeling door de medewerkers en Cees. 6 maanden Bovag-garantie en ook nog pechhulp van Mitsubishi!

Warm onthaal en klantvriendelijk en goede service. Weten waar ze het overhebben! Hou deze service vast.

Cees Bosboom mag wel héél blij zijn met zijn medewerker Andries van Amerongen. Want ik keek uit naar hele andere merken, tot ik eens vrijblijvend reageerde op een advertentie voor een Mitsubishi Eclipse Cross bij een bedrijf in Tiel. Een demonstratie-auto. Was reeds verkocht. Ging weer eens kijken bij Serry voor een Range Rover Evoque. Serry bleek terloops ook nog wat in Mitsubishi te hebben gedaan. Er lag nog een folder van de Outlander PHEV. Hoe Andries mij op het spoor kwam?? Moet ik hem nog steeds vragen. Enfin, hij belde namens auto Lancker in Weesp (nooit eerder van gehoord). We gingen eens kijken. Proefrit in de Eclipse en daarna in de hybride Outlander. Ik was meteen verkocht. Nu, sinds heel kort, rij ik de Outlander PHEV 2,4 S-Edition type 2019. Wat een prachtige, technisch volmaakte en heerlijke auto. Uitmuntende rijkwaliteiten mede dankzij 4-wheeldrive en zeer laag zwaartepunt, want accu\'s onderin. Moet nog wennen aan feit, dat ik bij normaal \'huis-, tuin- en keukengebruik\' niet of nauwelijks meer aan de benzinepomp hoef. Bosboom cs. hebben hun werk prima gedaan. Uitstekende service en zeer klantvriendelijk. Rob W. Vinke, Loosdrecht.

Beste Cees en Medewerkers, Ik schrijf \"Medewerkers\" expres met een hoofdletter want contact, overleg en service met jullie is het absoluut waard! Dank hiervoor en het feit dat ik Welkom bij jullie ben voor overleg zegt mij meer dan genoeg! Vriendelijke groet, Pierre Pourchez

Mijn ervaring met Auto Lancker is zeer positief.

Wij zijn erg blij met onze auto. Het is een groot plezier om in onze auto te rijden. De service is uitstekend, Cees dacht met ons mee en heeft maatwerk geleverd.Wij Zijn in onze nopjes met de klantvriendelijkheid en eerlijkheid van Cees. Een hele dikke pluim.

Prima advies en goede service. Niet voor niets 2e nieuwe auto weer hier gekocht. Heel blij met onze prachtige asx

Weer heel prettig geholpen bij de aanschaf van een andere auto. Superblij met de fantastische Ford. Heel mooi initiatief ook om KiKa te steunen.

Uitstekend. Eerlijk en direct contact. Je krijgt persoonlijk advies op maat. Alle afspraken zijn duidelijk, en worden stipt nagekomen, met nét dat beetje extra service.

Goed bedrijf. Duidelijke informatie en een goede begeleiding bij de aanschaf van een nieuwe auto. Een aanrader

Prettige omgang met klanten. Goede informatie en begeleiding bij de aankoop van een nieuwe auto!

Cees, al mijn ervaringen zijn weer TOP !!!!! zeer blij dat ik weer bij jullie ben. Met een SUPER FIJNE en MOOIE SPACE STAR !!!!! Met groetjes , Foto Solleveld

Op zoek naar een 2e hands Smart en gevonden bij Lancker! Leuke gesprekken met Andries en Cees, auto netjes volgens afspraak geleverd.

Zo tevreden over de Suzuki Baleno die we dit jaar gekocht hebben. Dus ook voor onze tweede auto weer een Suzuki maar dan een Celerio. Dit zegt denk ik genoeg over dit bedrijf.