enorm goed

de verkoop ging heel prettig en proffesioneel, een prachtige auto en een heel reeel verkoopbedrag, compleet zonder gepingel en kosten achteraf. Cees neemt echt de tijd, houd wel van een praatje maar luisterd ook naar je vragen. Kortom een hele mooie en fijne aankoop gedaan, deze garage is echt een aanrader.

Klantvriendelijk en betrouwbaar

Wij zochten een betaalbare auto en vonden dit adres op internet. Werden daar zeer vriendelijk ontvangen. Wij vielen voor een Mitsubishi Colt en na goed advies gekocht. Zijn er nog 5 weken mee naar Spanje gereden met vouwwagentje erachter. Alles verliep prima. Nu bijna na 1 jaar zijn wij nog steeds zeer tevreden met de auto.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Lancker is een zeer klantvriendelijk bedrijf.

Mijn Suzuki is al jaren in onderhoud bij Auto Lancker en ik heb alleen maar goede ervaringen, zowel wat betreft de kwaliteit van het onderhoud en de in rekening gebrachte kosten als wat betreft de vriendelijkheid en de hulpvaardigheid van de medewerkers.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeer prettig te woord gestaan en behandelen je als 'klant'.

Prettige mensen met verstand van zaken. Ik ben zeer in mijn nopjes met de Mitsubishi Eclipse Cross. Wat een rijcomfort heeft deze auto.

Goed en deskundig geholpen

Hebben een goed gesprek gehad bij de aankoop en een deskundig advies zonder poespas. Bij aflvering een deskundige uitleg. Zerr vriendelijk geholpen.

Deskundige en betrouwbare dealer

De persoonlijke benadering werd door ons zeer op prijs gesteld. Er werd alle tijd genomen voor een duidelijke en eerlijke uitleg. Ook de aflevering van onze Outlander was prima in orde.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prima auto bij geweldige garage.

Op zoek naar een Suzuki SX4 op LPG kwam ik terecht bij Auto Lancker. Deze hadden een prachtig exemplaar staan. Cees bleek een zeer klantvriendelijke garagehouder die bovendien een zeer reële blik heeft op de automarkt. Niks geen poespas en mooie praatjes. De auto gekocht en een prima deal gehad zonder kleine lettertjes en konijnen uit de hoge hoed. Een verademing in autoland! De auto werd ook bijzonder netjes afgeleverd. Dus: ben je op zoek naar een auto en heeft auto Lancker iets staan wat je aanspreekt, twijfel niet en ga langs. Het is de rit zeker waard.

Prettige, persoonlijke benadering

Auto Lancker is een mensgericht bedrijf dat oog heeft voor je persoonlijke omstandigheden en (pro-)actief inspeelt op je wensen/vragen en problemen. Je voelt je er altijd welkom.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Al jaren een goed en klantgericht bedrijf met fijne en vakkundige mensen.

Gewoon heel goed !!!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Vlot, gezellig en komt goed over.

Prima ervaring. Wilde snel een gebruikte auto, en prima gelukt. Vertrouwenwekkende ervaring.

Zeker een aanrader!

Kort geleden hebben we hier een auto gekocht en we zijn tot nu toe erg tevreden mee. Verder zijn er goede service, aardige medewerkers die je gasvrij ontvangen en duidelijke uitleg geven. Kort gezegd: openheid, vriendelijkheid en een warme ontvangst . Bedankt Cees Bosboom en je medewerkers!

Topservice, meedenkend

Service, Betrouwbaarheid, Kwaliteit en Gezelligheid

Zeer vriendelijk en adequaat

Mitsubishi Outlander PHEV aangeschaft via Private Lease. Zeer vriendelijke behandeling en een eerlijk verhaal bij de verkoop. Vlotte en adequate communicatie tijdens het bestelproces. Degelijke instructie bij de (snelle) aflevering. Zelfs assistentie bij het inregelen van Bleutooth en Android Auto. Al met al een hele prettige ervaring.

In prettige sfeer geholpen bij de aanschaf van een gebruikte auto. Reeël, relaxed en vertrouwenwekkend.

prettig oprecht een luisterend oor en een prima opgelost probleem met onze als occasion gekochte asx waarvoor onze dank aan de directie en allle medewerkers

Beste Cees, wij waren zeer aangenaam verrast toen wij kwamen kijken bij jou voor een andere auto en zo\'n fijne ontvangst hadden! Zeer fijne behandeling en met veel kennis van zaken. Het resulteerde in een nieuwe Space Star, die zal gaan schijnen. Bedankt voor de goede service en op naar een goede toekomst samen. Met vriendelijke groet, Rob en Jacqueline Foppen

Super fijn en eerlijk geholpen!

Wij hebben een occasion gekocht bij Lancker BV en hebben het hele aankoopproces als zeer prettig ervaren. We zijn erg blij en tevreden met de auto!

Komen al jaren bij auto lancker, deskundig,vriendelijk en correct. Goede ervaringen dus echt een aanbeveling waard.

Gastvrij ontvangen en een eerlijke behandeling. Het bijzondere was dat er een stap meer gezet werd dan verwacht. Een topper en zeker de moeite waard om eens langs te gaan voor een nieuwe of tweedehandse auto.

Eigenlijk is het mij nog nooit overkomen. Hoe goed een firma ook is, er is mijns inziens, altijd ruimte voor verbetering is mijn insteek. Maar...............na jaren moest ik toch op zoek naar een goede en vooral deskundige garage. Het begon al met de receptie. Goed bereikbaar en zeer vriendelijk. Het elektronische probleem werd eerst intern besproken en vervolgens wilde men graag allereerst een software update proberen ipv meteen vervangen. Dit was al een heel andere insteek dan de garage in Almere. En...........verrassing, na geduldig op de vrijdagmiddag knutselen, probleem weg en dus honderden euros bespaart. Deskundige Toppers daar!

We hadden de afgelopen week nét een nare pech-aankoop achter de rug, waarvan wij nog op onze benen stonden na te trillen, toen we - op zoek naar een iets betere auto - bij Auto Lancker in Weesp terecht kwamen. De directeur Cees Bosboom heeft ons, na het beluisteren van ons verhaal, door al onze twijfels heen geloodst, en dat deed hij door middel van zijn zijn eerlijkheid, zijn betrouwbaarheid, en niet te vergeten ook door zijn onnavolgbare humor. Daardoor hebben we uiteindelijk een pracht van een auto bij Cees aangeschaft, waar we pertinent geen miskoop aan hebben en waar we - ook later nog - absoluut geen spijt van zullen krijgen! Fijn, dat er in de wereld nog mensen rondlopen zoals Cees, waardoor ons vertrouwen in de autobranche weer in ere werd hersteld. Dank daarvoor, Cees (en alle medewerkers ook natuurlijk)! Wanneer wij ooit weer een auto nodig hebben, dan komen we gegarandeerd weer bij jullie terug. Tot dan!!

Lancker had een een cabrio cold online staan: Volledig gevallen voor dit oranje monster, en Cees heeft me zo goed geholpen met mijn aankoop! Even wat dingen vastdraaien, radiootje erin, geen punt, en oh JA, kom hem volgende week maar halen. Mijn 2e auto al bij lancker: en wederom een succes! Cees, you rock!

We kwamen zo maar langs om te kijken of er een leuke auto stond. De ontvangen was allerhartelijks en het gesprek ging niet alleen over auto,s. Na twee uur hebben een afspraak gemaakt voor een proefrit en toen tot koop besloten. De afhandeling werd snel en keurig afgerond met de nodige humor. Jullie hebben een nieuwe supporter voor het bedrijf en personeel. Raymund en Nel Wajon