Topservice, meedenkend

Zeer vriendelijk en adequaat

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf In prettige sfeer geholpen bij de aanschaf van een gebruikte auto. Reeël, relaxed en vertrouwenwekkend.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf prettig oprecht een luisterend oor en een prima opgelost probleem met onze als occasion gekochte asx waarvoor onze dank aan de directie en allle medewerkers

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Beste Cees, wij waren zeer aangenaam verrast toen wij kwamen kijken bij jou voor een andere auto en zo\'n fijne ontvangst hadden!\r\nZeer fijne behandeling en met veel kennis van zaken.\r\nHet resulteerde in een nieuwe Space Star, die zal gaan schijnen.\r\nBedankt voor de goede service en op naar een goede toekomst samen.\r\nMet vriendelijke groet, \r\nRob en Jacqueline Foppen\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super fijn en eerlijk geholpen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben een occasion gekocht bij Lancker BV en hebben het hele aankoopproces als zeer prettig ervaren. We zijn erg blij en tevreden met de auto!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Komen al jaren bij auto lancker, deskundig,vriendelijk en correct.\r\nGoede ervaringen dus echt een aanbeveling waard.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gastvrij ontvangen en een eerlijke behandeling. Het bijzondere was dat er een stap meer gezet werd dan verwacht. Een topper en zeker de moeite waard om eens langs te gaan voor een nieuwe of tweedehandse auto.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Eigenlijk is het mij nog nooit overkomen. Hoe goed een firma ook is, er is mijns inziens, altijd ruimte voor verbetering is mijn insteek. Maar...............na jaren moest ik toch op zoek naar een goede en vooral deskundige garage. Het begon al met de receptie. Goed bereikbaar en zeer vriendelijk. Het elektronische probleem werd eerst intern besproken en vervolgens wilde men graag allereerst een software update proberen ipv meteen vervangen. Dit was al een heel andere insteek dan de garage in Almere. En...........verrassing, na geduldig op de vrijdagmiddag knutselen, probleem weg en dus honderden euros bespaart. Deskundige Toppers daar!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We hadden de afgelopen week nét een nare pech-aankoop achter de rug, waarvan wij nog op onze benen stonden na te trillen, toen we - op zoek naar een iets betere auto - bij Auto Lancker in Weesp terecht kwamen. De directeur Cees Bosboom heeft ons, na het beluisteren van ons verhaal, door al onze twijfels heen geloodst, en dat deed hij door middel van zijn zijn eerlijkheid, zijn betrouwbaarheid, en niet te vergeten ook door zijn onnavolgbare humor. Daardoor hebben we uiteindelijk een pracht van een auto bij Cees aangeschaft, waar we pertinent geen miskoop aan hebben en waar we - ook later nog - absoluut geen spijt van zullen krijgen! Fijn, dat er in de wereld nog mensen rondlopen zoals Cees, waardoor ons vertrouwen in de autobranche weer in ere werd hersteld. Dank daarvoor, Cees (en alle medewerkers ook natuurlijk)! Wanneer wij ooit weer een auto nodig hebben, dan komen we gegarandeerd weer bij jullie terug. Tot dan!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Lancker had een een cabrio cold online staan: Volledig gevallen voor dit oranje monster, en Cees heeft me zo goed geholpen met mijn aankoop! Even wat dingen vastdraaien, radiootje erin, geen punt, en oh JA, kom hem volgende week maar halen. Mijn 2e auto al bij lancker: en wederom een succes! Cees, you rock!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We kwamen zo maar langs om te kijken of er een leuke auto stond. De ontvangen was allerhartelijks en het gesprek ging niet alleen over auto,s.\r\nNa twee uur hebben een afspraak gemaakt voor een proefrit en toen tot koop besloten.\r\n\r\nDe afhandeling werd snel en keurig afgerond met de nodige humor. Jullie hebben een nieuwe supporter voor het bedrijf en personeel.\r\nRaymund en Nel Wajon

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Tijdens onze besprekingen bij over aankoop0 en verkoop van onze Suzuki en de huur terwijl wij wachten op de levering hadden wij veel contact met de heer Bosboom en een aantal van zijn medewerkers.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima geholpen en gastvrij , er word echt alle tijd voor je genomen.\r\nDit is onze derde AEX en bevalt ons prima. \r\nKregen goede uitleg voor Carplay Android, (had hier al helemaal de zenuwen over) maar binnen een half uur helemaal door, door de prima uitleg.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf de eerste kennis making in de showroom was direct al goed een prettige medewerker die ons prima van alle informatie voorzag dit bleek de boekhouder na een paar dagen opnieuw weer bij lancker langs gegaan en een mooie occaison gekocht op zaterdag en ook weer prima geholpen door cees wat later bleek de eigenaar van auto lancker de auto zouden we een week later ophalen maar ons kleinkind van 8 jaar wilde de auto ook zien en keuren dit kon na dat we dit gevraagd hadden bij de receptie en ons alle medewerking verleende dus onderweg naar lancker op woendag en op naar de werkplaats waar we hartelijk werden ontvangen door de aanwezige monteurs en onze kleine meid mocht achter het stuur plaatsnemen en toen kwam gelukkig de goedkeuring en zoals afgesproken de auto vrijdag opgehaald en met een prettig ervaren gesprek en de nodige paperassen en de foto sessie gingen we op weg \r\nalle medewerkers bedankt en we zijn zeer tevreden over de behandeling tijdens het gehele traject groetend jaap en mary

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na aantal jaren weer terug op het oude nest waar we zeer warm zijn ontvangen en een goed gevoel bij de aanschaf van onze nieuwe Mitsubishi asx hebben.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij komen al enige jaren bij autobedrijf Lancker en zeer tot tevredenheid. Deskundig, meedenkend, vriendelijk personeel.\r\nHartelijk bedankt.\r\n \r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Afgelopen zaterdag hebben wij een dacia duster 4x4bij jullie gekocht. Wij waren op zoek naar een sterke auto die er leuk uitziet, goed rijdt, lekker zit en welke onze caravan kan trekken. Deze vonden we bij jullie, dus vanuit Zoetermeer naar Weesp. En de rit was zeker de moeite waard, na een vriendelijk welkom en een proefrit, al snel tot koop over gegaan. Wij zijn helemaal blij met deze auto en de service en zullen jullie zeker aanraden bij vrienden en familie! Nogmaals bedankt en tot ziens!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima bedrijf, alle tijd en aandacht en prima service.\r\nCees bedankt!!! Leuke terugreis gehad met Nissan QQ.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Keurig, een verademing om weer bij een merkdealer goed geholpen te worden zonder verrassingen achteraf.

Over Auto Lancker

Filter op Taal