Reeds plus/minus 45 jaar klant.!Reparatie`s worden vakkundig uitgevoerd! Aan een ieder aantebevelen. Ik rijdt zelf jaar in jaar uit in een occasion van v/d Laan,tot volle tevredenheid Topmensen

Tweedehands 10 jaar oude Zafira langsgebracht voor APK en controle. Paar dingen gevonden, getoond en netjes gerepareerd. Week erop wat gepiep bij remmen, kon hem de dag erna meteen langsbrengen, was een kleine reparatie en werd ter plekke gratis uitgevoerd, was binnen een half uur weer weg. Niets dan goeds over de manier van handelen, ga hier voortaan heen.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Vorige week vrijdag mijn vierde auto, gekocht bij E.M. van der Laan, gehaald. De service van de broers Nico en Ernst is ongekend. Wat deze mannen doen om een auto veilig de weg op te zetten voor hun klanten, is met geen pen te beschrijven. Voor een goede en veilige occasion moet je écht eens bij hen langs gaan. Ik heb veel auto\'s bij andere garagebedrijven gekocht maar kom tóch steeds weer terug bij E.M. van der Laan. Voor mij is het dé garage (maar dat zeg ik al 28 jaar)

klant vriendelijk,profesoneel,goede service hebben altijd tijd voor de klant wordt optijd gebeld voor duurdere reparaties

je snel geholpen word op afspraak. en je kunt altijd terecht met een probleem.

Dit een garage is waar je nog wordt behandeld als een klant en geen nummer. Service is top,eerlijk en betrouwbaar.

Terzake kundig personeel, beleefd en correct. Geven goed advies en informatie over reparaties. Niet geplande reparaties worden in overleg uitgevoerd. Bij ophalen auto uitgebreide uitleg van de factuur en waar nodig worden vervangen onderdelen getoond. Bij dit bedrijf ben je een klant en geen nummer.

Osdorperweg 547

1067ST Amsterdam