Een no-nonsense bedrijf waar mannen werken die verstand van de zaken hebben. Ik was er voor de APK en om een probleem met de zijkant ruit te verhelpen die weleens niet dicht ging. De dealer (Motorhuis) wist niet wat er was, ze wilden mijn auto laten uitlezen en hopen dat ze dan de fout zouden vinden (het uitlezen natuurlijk niet gratis). Bij E. M. van der Laan was het even beetje olie ertussen spuiten (gratis en met glimlach!) en de ruit doet het sindsdien uitstekend. Heb je een noodgeval dan kun je vrijwel meteen bij ze terecht, ze doen echt hun best om je te helpen. Geweldig bedrijf!

Dit garagebedrijf heeft hoffelijk en behulpzaamheid hoog in het vaandel geen lange wachttijd en ook het vervangend vervoer is goed verzorgd.Zulke garagehouders zijn er in Amsterdam veel te weinig. Dus prima beholpen.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Via een familielid maakte ik kennis met dit bedrijf, omstreeks 1986. Je zou voor een APK sticker een x bedrg kunnen betalen en dan reed je met sticker maar zonder APK het terrein weer af. Het familielid vertelde leugens want dit bedrijf deed en doet niet aan frauduleuze praktijken, iets wat hen siert. Men is eerlijk, neemt het werk serieus, is professioneel en zeer servicegericht. Door de vakkundigheid rijd ik al jaren met plezier de garage uit met een herstelde auto. Na een onderbreking van een aantal jaren, ik woonde te ver uit de regio, ben ik weer vaste klant sinds 2008. Ik heb vele garages gezien tijdens mijn afwezigheid maar niet een met de kennis en vriendelijkheid zoals bij E.M. van der Laan. Ik ben dus een blij mens, blij dat ik heden ten dagen weer trouwe klant ben. Voor een kleine storing kun je er altijd even een belletje aan wagen en je krijgt gedegen advies, is het telefonisch niet op te lossen dan maken zij een afspraak op korte termijn. Duurt de reparatie wat langer doordat onderdelen niet op voorraad zijn, geen probleem, er is altijd een leenauto beschikbaar. Voor mij is er maar een garage, E.M. van der Laan in Amsterdam Osdorp.

Ik ken het bedrijf al 43 jaar. Als klein jongetje stond ik al bij de auto,s te kijken. Na 41 jaar zelf een occasion bij dit bedrijf gekocht. We hadden een andere auto binnen ons budget op het oog maar kregen dusdanig advies en meedenken dat we voor een andere auto zijn gegaan. Geen moment spijt van gehad. Ondanks de leeftijd van de auto hebben we nog geen enkele probleem ondervonden met onze auto. Tegen een vriendelijke prijs is er begin dit jaar de accu vervangen. De benodigde onderhoud en apk zijn door de mannen gedaan. Zo ook afgelopen week. Als grote verrassing hadden de mannen even een parkeerschade weg weten te poetsen..

Geweldig goed.

Vakmanschap en service staan hier nog hoog in het vaandel. Je betaalt zeker niet te veel en de monteurs maken zich er niet zomaar van af. Kan dit bedrijf aan iedereen aanbevelen. Ik kom volgende keer gewoon weer terug.

Nico staat altijd voor je klaar :-)

Altijd voor een APK keuring, kan altijd snel geregeld worden en ik heb het idee dat er goed voor mijn auto wordt gezorgd

Dit is een bedrijf waar de klant koning is men doet alles voor de klant en staat er achter wat men doet en komt afspraken na en als er iets is wat aan kosten erg hoog is dan belt men de klant hierover.

jaren lang heel goede ervaring,sympathiek iemand en betrouwbaar

Ik kom hier al zeker 20 jaar en ze staan altijd meteen voor je klaar. De service is hier grandioos en altijd vriendelijk.Niks is hun te veel. Wil je een andere auto dan denken ze met je mee en zorgen voor een goede nieuwe auto.

Garage waar de kwaliteit en service nog voorop staan. Bovendien zeker niet te duur, hier krijg je nog waar voor je geld!!

• Reden bezoek Andere reden

deskundig, betrouwbaar,indien nodig altijd bereid tot iets extra\'s, buitengewoon vriendelijk

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Dit is een geweldige garage die meedenkt met de klant en altijd voor je klaarstaat ook bij pech en onverwachte ongemakken.

Ik kom hier via mond op mond reclame alweer 3 jaar en ik moet zeggen uit eigen ervaring, een uitstekende service, Prima advies,daar waar het nodig is en zeer betrouwbaar. Ik ga hier met een fijn gevoel naar toe. Je bent hier geen nummer.Er is alle aandacht voor je. Ik hoop hier nog jaren te blijven komen.

Zeer vriendelijk en behulpzaam. Ik ben zeer tevreden over de werkzaamheden. Altijd merk je na een kleine of grote beurt,dat je auto weer lekker rijd. Je voelt gewoon dat er aan gewerkt is ! Dat heb ik vaak bij andere garages niet gehad, dat gevoel. Ik ben dus uitermate tevreden over dit bedrijf ! vooral de vriendelijkheid van het personeel vindt ik van groot belang,dat krijgt van mij een dikke 10 ! ben nu zo\'n 1 1/2 jaar bij deze garage en zal er voorlopig blijven ! ik ben dus een uitermate tevreden klant !

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Eerlijk bedrijf, ze staan altijd voor je klaar.

Prettige service. Eerlijk vakmanschap.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Duidelijkheid en goed werk afleveren. Dat doet mij een goed.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Het is prettig dat je een goede uitleg krijgt. En dat het duidelijk wordt weer gegeven.Wat een stuk geduldigheid aan te past.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Goede service, klantvriendelijk, zeer bekwaam en niet duur. Eindelijk een bedrijf gevonden waar ik terug ga komen.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Al jaren lang een vertrouwd adres.

Osdorperweg 547 1067ST Amsterdam