prima garage deskundige en zeer vriendelijke medewerkers

Gisteren lampjes laten vervangen waarvoor de bumper/ spoiler eerst verwijderd moest worden. Gebeld en kon gelijk terecht. Over twee weken voor grote beurt van de wagen. Superbedrijf is het.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Dit bedrijf is een topper. Service 10/ klantvriendelijkheid 10/ kwaliteit 10 . Staan je altijd vriendelijk te woord en maken tijd voor je. Ga door .....

Wederom prima service, Je word hier als mens en niet als nummer behandeld op een vriendelijke en fijne manier. Ben ook zeer blij met deze garage.

Wederom een perfect onderhoudsbeurt uitgevoerd

Grote en kleine werkzaamheden worden naar mijn ervaring tot volle tevredenheid uitgevoerd. Prijsbewuste service ook. Diverse buren komen bij deze garage, (waarschijnlijk bijna?) alle merken zijn er welkom.

Meerderen autos gekocht voor een goede prijs en leveren altijd goede service!

Uitstekend: goede service, vriendelijk en betrouwbaar, en dit alles tegen zeer redelijke prijzen

Hier is vakmanschap nog meesterschap. Laat m\'n onderhoud hier altijd uitvoeren ipv bij de dealer. Zeer klantvriendelijk bedrijf en erg servicegericht

Een collega raadde ons aan om naar deze garage te gaan. Kleine Beurt laten uitvoeren voor een goede prijs. Goede diagnose gesteld n.a.v. een vage klacht over de automatische versnellingsbak, een klacht die de vorige garage niet kon verhelpen. Er een goed gevoel aan over gehouden en zeer fijn geholpen. We komen zeker terug.

Al jaren naar volle tevredenheid onze Zafira bij Van der Laan in onderhoud. Altijd een eerlijk en realistisch verhaal bij noodzakelijk onderhoud en (aanstaande) vervanging van onderdelen.

Zeer tevreden over de kennis, kundigheid, vriendelijkheid, eerlijkheid en service van deze mannen. Tot nu toe 3x geweest (2x APK en 1x schokbrekers achter) en alle keren tot volle tevredenheid geholpen.

Service-kwaliteitsgericht, vakkundig, deskundig, over ruim 30 jaar bewezen..

Na een grote beurt waarbij de remschijven vóór vervangen dienden te worden rijdt mijn Toyota Yaris weer als een zonnetje. Motor lijkt ook wat rustiger te lopen en de auto ligt wat stabieler op de weg, de sturing gaat makkelijker.

Voor het eerst bij deze garage geweest op aanraden van een goede kennis. Kleine Beurt laten uitvoeren voor een zeer schappelijke prijs. Goed gevoel aan over gehouden en zeer prettig geholpen. Ik kan zonder twijfel zeggen tot de volgende keer.

zeer goed en vakkundig ze weten alles op te lossen dus ja deze garage zal ik beslist bij andere mensen aan bieden dat is wel een Compliment waard ik geef ze voor alles een pluim dus een 10

Keurig bedrijf,korte lijn en volgnes afspraak!

Bij dit bedrijf ben je echt klant men heeft altyd even tyd voor je als er wat is en dan gaat men gelijk even kijken en als het iets kleins is gaan ze als er even tyd voor is gelijk even maken en anders een gaan ze even een afspraak maken .Dit maak je niet vaak meer mee als klant maar hier wel echt super .Ben ook blij dat ik hier als klant ben een echt top bedrijf.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Hier een leuke Fiat Panda gekocht, prima service. Zelfs mapje voor autopapieren is nagestuurd waarvoor dank>

Super de luxe klantvriendelijkheid, perfecte services, geweldige vakmanschap, wat moet ik nog meer vertellen. Rij gewoon eens bij ze naar binnen, je zal zeer tevreden zijn

in een woordt zo vader zo zoons. altijdt vriendelijk.ze staan voor hun werk. kan geen ander bedrijf wij komen er al zo een rond de 45 jaar zeker . het gaat jullie hopelijk nog jaren in goede gezondheid goed. Henk en Ellij uit Zwanenburg tot ziens

Ben blij dat ik deze garage gevonden heb en durf het aan te bevelen. Het is voor mij wel wat verder weg (11 km) dan mijn vorige garage (naast de deur) maar dat is het zeker waard.

Dat kom je niet vaak meer tegen, bedrijven waar de passie voor het vak voorop staat.Gewoon heerlijk om te zien en te ondervinden dat je auto (en jij als klant) centraal staat bij E.M. van der Laan. Absoluut een aanrader voor het onderhoud aan je auto.