No nonsense, goede service

Ik heb sinds 3 jaar een Opel Astra Cabrio en was op zoek naar een Opel specialist in de buurt. Uitgekomen bij van der Laan en blijf sindsdien terug komen. Eerlijke prijzen en duidelijke afspraken. Bij mijn eerste beurt werd aangegeven dat remblokken achter mogelijk vervangen moeten worden. Goedkeuring gegeven voor reparatie. Wat blijkt bij ophalen: Ik heb ze toch niet vervangen, bij nadere inspectie bleken ze toch nog goed genoeg! Kijk, dat is meedenken. Zeer positief verrast. Ga zo door mannen!!

De klant is hier nog steeds koning

Zeer goede service en vakbekwaam.

Altijd goed

altijd goede service met net dat beetje extra wat je ergens anders gewoon niet krijgt, denken met je mee ipv alleen denken aan de portemonnee!

Prettig, deskundig en betrouwbaar

Ik word altijd prettig geholpen door deskundige medewerkers die een goede prijs/kwaliteitverhouding bieden.

Vakmensen, ouderwetse garage met ouderwetse service, vriendelijk en betrouwbaar. Kijken even verder dan het probleem waarmee je komt, geven goed advies. Wel ruim van tevoren afspraak maken, want ze zijn heel druk.

Joop Wink

Prima garage met 2 vakmensen .Kom hier nu 3 jaar voor apk en onderhoud. Service staat hoog in het vaandel hier. Vriendelijke behandeling en men rekent ook vriendelijke prijzen.Een pareltje in Amsterdam.

Zeer betrouwbare garage en eerlijke adviezen, top vaklui, vriendelijk en nette prijzen

Ik heb bij deze garage in juli 2019 een prachtige nette en eerlijke Opel Tigra gekocht en ben daar zeer tevreden mee. Ook zeer goede after-sales met BOVAG garantie die ze ook écht nakomen want pas later was er een vochtprobleem in de auto (tsjah Cabrio en het natte weer) wat uitstekend verholpen is en dit viel ook nog eens onder de garantie. Verder zijn het zeer vriendelijke en goeie vaklui, ze geven altijd eerlijke adviezen en rekenen ook nog eens billijke prijzen. Heb er al jaren 3 auto's in onderhoud en ben daar zeer tevreden over. Gewoon een Amsterdamse TOP-garage

Keurige en nette garage en erg vriendelijk. Zo hoort het!!!!Bravo!!!!!

Vriendelijk en netjes, dat vindt je niet zomaar. Absoluut positief!

Zeer bekwame, uiterst vriendelijke, goed meedenkende, harde werkers die veel pluimen verdienen!!!

Ik ben bijzonder tevreden over deze kleine, persoonlijke garage. Alles is top, ik kan niet anders zeggen! Om kort te gaan zeer aan te bevelen, welk merk auto je ook hebt, ze staan klaar voor je!!! Beter kan ik me niet voorstellen, al valt dat nauwelijks te geloven. Groeten Marie.

Weer een top auto gekocht weer bij E.M van der Laan en natuurlijk weer geholpen zo als ik gewend ben bij deze zaak wat men verkoopt staan ze helemaal achter je wat je komt en de uitleg wat je komt is gewoon top en de garantie is helemaal top waar vind je dat soms nou haast nergens dus de volgende auto is wordt weer een auto bij deze top zaak.

Ik zal zeggen prettig en goed informatie geeft die man.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Super goede garage vriendelijke medewerkers keurig geholpen staan altijd voor je klaar

Goed en vriendelijk

Super bedrijf, eerlijk, betrouwbaar en goed!

Ik had net een auto gekocht bij E.M van der Laan was hier erg blij mee maar helaas door een ongeluk wat niet mij schuld was, was de auto totaal kapot hier was ik niet blij mee maar werd door E.M van der Laan op een hele goede manier geholpen en rij nu dank zij hun weer in een super goede auto van hun dus allleen maar lof en niet anders

Vandaag kleine beurt met APK laten doen. Was prima in orde en niet al te prijzig.Ga zeker weer terug als er iets mocht mankeren in de toekomst aan de auto.

Uitstekende service! Airco laten leeghalen, reinigen en bijvullen. Daarna mijn Opel Insignia laten uitlezen, zeer ervaren en behulpzame man, was Nico. Legt je ook keurig en rustig uit wat hij gaat doen, hoe alles werkt etc, kon ik erg waarderen. Mij zien ze hier zeker terug voor \'t volgende onderhoud!

Ik kom hier al sinds 1973 even een paar jaar weggeweest maar toch weer terug gekomen en daar ben ik blij om want hier is de klant nog koning als er wat is dan proberen ze je toch snel even tussen door te helpen en ja anders even gauw een afspraak maken .Tevens heb ik hier al diverse auto,s gekocht en is altyd goed bevallen zowel nieuwe als 2 hands.

Al vele jaren blij dat Nico er is

Zeer correct, klant vriendelijk heeft ook een luisterend oor voor de klant

Goede garage met vriendelijke mensen.

22 Jaar geleden 1 jaar oude opel gekocht en altijd bij vd Laan in onderhoud gehad. Top auto, nooit iets aan gemakeerd, helaas aantal jaar terug door ouderdom toch een keer weg moeten doen. Ongeveer 9 jaar geleden 1 jr oude auto ergens anders gekocht en altijd daar in onderhoud gehad, maar helaas niks dan ellende. Dus toch maar eens met deze auto naar vd Laan en ja hoor, probleem meteen gevonden en opgelost. Nieuwe bombine (of zo iets) en loopt weer als een trein. Dus vanaf heden nooit meer naar een ander! Altijd eerlijke adviezen en eerlijke prijzen. Dank!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Garagebedrijf E.M van der Laan is een prima vakgarage. Prijs/kwaliteitverhouding is heel goed. Een garage waarbij de monteurs laten zien welke onderdelen ze hebben vervangen en dat geeft ook vertrouwen. Een garage waar ik mijn auto graag voor een onderhoudsbeurt breng. Top!

Wij zijn zeer tevreden over de manier waarop wij worden geholpen en het uitstekende onderhoud van onze auto\'s. Ben hier al jaren klant en nog altijd zeer tevreden.

Osdorperweg 547 1067ST Amsterdam