Prima service en kwaliteit

zeer tevreden over Automobielbedrijf van Kwawegen. Wij worden altijd zeer goed geholpen. Wij hebben hier al meerdere auto\'s gekocht en zelden problemen met de auto\'s gehad, en de keren dat er wel wat was werden wij goed geholpen.

Nav pech (dichtbij mijn werk in Ridderkerk) een keer bij hen beland (mijn eigen opeldealer is in Gouda) . Zij hebben me snel (direct zelfde dag), deskundig en met prettige servicebereidheid geholpen. Toen ik daarna nog eens terugkwam ivm verondersteld terugkomen van dat eerdere probleem, hebben ze mij wederom snel en vakkundig geholpen. Ondanks dat het probleem geheel niets met hun eerdere reparatie te maken had, hebben zij mij gerustgesteld en het zgn probleem kosteloos (!) voor mij verholpen. Echt geweldige service. Ik overweeg om naar hen over te stappen, terwijl ik bepaald niet ontevreden ben over mijn eigen dealer/garage. Erg prettig bedrijf !

Reden bezoek: onopgeloste technisch probleem van de originele aankoop dealer (dus niet van Kwawegen BV) Goede ontvangst, vakkundige beoordeling van het probleem en prettige / correcte afwikkeling van een klacht. Kortom, een hele prettige ervaring met dit bedrijf en ze hebben er een nieuwe klant bij.

dank voor zeer goede service afgelopen week, echt top kon door ziekte mijn auto niet bij jullie brengen voor de APK, keurig opgehaald en weer teruggebracht

Een gebruikte 307 sw gekocht. Ouderwetse service! netjes geholpen, personeel is correct. na 1 week helaas al pech de sartmotor was defect. Na contact is dit zeer netjes kosteloos verholpen Incl leenauto.

Prima Service, of dat je een auto koopt van 5000 euro of van 30000 euro de behandeling is exact het zelfde.

Goede ontvangst, niet opdringerig en correcte afwikkeling van een klacht. Kortom, een prettige ervaring met dit bedrijf.

Van verkoop tot en met onderhoud & APK is dit een uitstekend adres, vriendelijk en deskundig én betaalbare prijzen ;)

Ik ben zeer tevreden over de behandeling tijdens en afhandeling van de aanschaf van mijn Opel Insignia.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Op zich goed. Ik heb een occasion gekocht en heb er een goede prijs voor betaald. Het enige minpunt is dat ik zonder gevulde tank kon wegrijden en dat ik het NAP rapport niet heb meegekregen. Voor de rest vriendelijke benadering.

Ik ben al jaren klant bij van kwawegen. Ik zou het niet in mijn hoofd halen ergens anders een auto te kopen En raad iedereen dit bedrijf ook van ganse aan. Sevice hulp en klantvriendelijk staan hier voorop. Als je een betrouwbare en goede auto wil ga daar dan gerust heen ze verkopen namelijk geen slechte auto s En staan altijd voor je klaar.

Vriendelijkheid en netjes afhandelen van de bij hen gekochte auto. Het is nog te kort geleden om nog meer te kunnen beoordelen.

Bij dit bedrijf in Juli 2013 een gebruikte auto gekocht.De koop van de auto gaf bij ons een goed gevoel en vonden de afhandeling prettig verlopen.

we hebben hier een gbruikte auto gekocht, geen opel maar ze geven dezelfde service.

Nette zaak, deskundig,vriendelijk behulpzaam personeel. Service zoals je verwacht