Heel netjes geholpen,door uiterst vriendelijk personeel! Heel betrouwbaar! Top garage,met veel keuze voor iedereen! Aanrader!!!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Zo dient men trouwe klanten van Opel te behandelen. Daar kan grote Opel dealer puntje aanzuigen.

Ben vanaf 1999 klant bij dit bedrijf. Ze zijn vriendelijk, deskundig en behulpzaam. Voor mij is er maar 1 Opel dealer en dat is van Kwawegen.

Pas hier geweest voor onderhoud. Prima service, ben als service van de zaak netjes thuis gebracht en weer opgehaald toen de auto klaar was. Ben keurig gebeld voor overleg ivm extra kosten.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Opel vivaro 2012 gekocht van zo,n €12000 koper wilde een BOVAG garantie verkopen heb deze niet genomen daar je altijd op de wettelijk garantie kan terug vallen van de non conformiteit na 6 weken turbo kapot gelijk de verkoper meneer zelf gebeld die zij dat ik geen garantie heb belachelijk ! Na een hoop gezeur hij BOVAG bellen om raad werdt in gelijk gesteld heb kosten van twee weken huur andere bus moeten regel €700 ambulants moeten regel om bus te brengen €340 en in opdracht van de verkoper eerst bij een opel dealer gebracht voor diagnose te stellen €335 deze kosten wilde meneer niet aan mij terug betalen omdat deze oplichter dit te duur vondt koop niets bij deze firma krijg hier spijt van terwijl ik al €1040 kosten voor mij rekening heb genomen. Meneer verklaard bij andere klanten in contract op te nemen bij geen afname van BOVAG garantie af te zien van de wettelijke garantie. Dit kan helemaal niet !!!!!!! Zo klant vriendelijk is dit bedrijf nou ingericht . Ps is niet te hopen dat de reparatie alsnog stuk gaat want op reparatie moet meneer ook 3 maanden garantie geven wettelijk gezien! Ik zal zeker juridisch stappen ondernemen wanneer dit gebeurt en deze niet krijgt

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Super zaak, aanrader om daar auto te kopen ! Doen wat ze beloven.

Bij de firma van Kwawegen een Opel Tigra bouwjaar 2000 aangeschaft, na de proefrit aangegeven wat er niet werkte, men beloofde dat dit bij oplevering allemaal verholpen zou zijn. Een week later konden we de auto ophalen en men had zich volledig aan hun woord gehouden, er waren zelfs zaken verholpen welk niet opgegeven waren (cosmetische issues). Ondanks dat het hier om een oudere auto ging zijn we geholpen alsof we een nieuwe auto kwamen afhalen. Automobielbedrijf van Kwawegen verdiend van ons een DIKKE PLUIM en zal dit bedrijf zeker aanraden bij anderen.

Nemen de tijd voor je en komen gemaakte afspraken na. Vriendelijk en attent personeel. Kortom zeer tevreden en \'n reden om deze garage welverdiend aan te bevelen.

Ben al jaren klant bij deze garage, laat er mijn auto ieder jaar ouderhouden en apk keuren. Wordt over extra kosten netjes gebeld. Personeel is vriendelijk. En ik krijg ook nog geheel kostenloos een vervangende auto mee! Waar vindt je dit nog?

Prima service en kwaliteit

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

zeer tevreden over Automobielbedrijf van Kwawegen. Wij worden altijd zeer goed geholpen. Wij hebben hier al meerdere auto\'s gekocht en zelden problemen met de auto\'s gehad, en de keren dat er wel wat was werden wij goed geholpen.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Nav pech (dichtbij mijn werk in Ridderkerk) een keer bij hen beland (mijn eigen opeldealer is in Gouda) . Zij hebben me snel (direct zelfde dag), deskundig en met prettige servicebereidheid geholpen. Toen ik daarna nog eens terugkwam ivm verondersteld terugkomen van dat eerdere probleem, hebben ze mij wederom snel en vakkundig geholpen. Ondanks dat het probleem geheel niets met hun eerdere reparatie te maken had, hebben zij mij gerustgesteld en het zgn probleem kosteloos (!) voor mij verholpen. Echt geweldige service. Ik overweeg om naar hen over te stappen, terwijl ik bepaald niet ontevreden ben over mijn eigen dealer/garage. Erg prettig bedrijf !

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Reden bezoek: onopgeloste technisch probleem van de originele aankoop dealer (dus niet van Kwawegen BV) Goede ontvangst, vakkundige beoordeling van het probleem en prettige / correcte afwikkeling van een klacht. Kortom, een hele prettige ervaring met dit bedrijf en ze hebben er een nieuwe klant bij.

• Reden bezoek Andere reden

dank voor zeer goede service afgelopen week, echt top kon door ziekte mijn auto niet bij jullie brengen voor de APK, keurig opgehaald en weer teruggebracht

Een gebruikte 307 sw gekocht. Ouderwetse service! netjes geholpen, personeel is correct. na 1 week helaas al pech de sartmotor was defect. Na contact is dit zeer netjes kosteloos verholpen Incl leenauto.

Prima Service, of dat je een auto koopt van 5000 euro of van 30000 euro de behandeling is exact het zelfde.

Goede ontvangst, niet opdringerig en correcte afwikkeling van een klacht. Kortom, een prettige ervaring met dit bedrijf.

Van verkoop tot en met onderhoud & APK is dit een uitstekend adres, vriendelijk en deskundig én betaalbare prijzen ;)

Ik ben zeer tevreden over de behandeling tijdens en afhandeling van de aanschaf van mijn Opel Insignia.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Benedenrijweg 180