Gedegen service, klantvriendelijk. Zeer aanbevolen

Een top garage. Uitstekende service. Vriendelijk personeel. Net voor vakantie langs gereden met een motorische storing, ondanks de drukte van die dag, toch tijd vrijgemaakt om te kijken naar het probleem en dit naar tevredenheid opgelost. Met recht een Vakgarage!

• Faciliteiten wachtruimte

Een garage die er is voor de klant!

De garage bezocht na wat vreemde geluiden bij het remmen gehoord te hebben. De auto werd gelijk op de brug gezet voor een diagnose, remvoering kapot. Een nieuwe set besteld en de volgende dag was hij al gerepareerd. Bedankt voor de service en de snelle reparatie!

Topbedrijf.

Na een ellendige zware aanrijding waarbij mijnauto totall loss raakte ben ik hier gaan kijken voor een andere auto en al smullen van de grote keuze ben ik weer in het bezit van een nieuwere auto, helemaal naar mijn zin. Heerlijk gevoel na een aanrijding. Mijn favoriete autobedrijf. Fa van Kwawegen.......hartstikke bedankt en ga zo door.

• Faciliteiten wachtruimte

Vriendelijk deskundig, personeel en prima service

Al 20 jaar klant bij deze garage onze 4de auto er inmiddels gekocht. Altijd goede service, betrouwbaar vriendelijk personeel.

Goede service, fijn bedrijf

Kortgeleden hier een auto gekocht naar volle tevredenheid. In de garantieperiode nog een keer terug geweest voor een paar kleine dingetjes. Dit is keurig opgelost en ik ben netjes thuisgebracht en weer opgehaald toen de auto gereed was. Kortom goede service en een tevreden klant!

• Faciliteiten wachtruimte

Flexibel, meedenkend en betaalbaar!

Wat heerlijk om zo’n autodienstverlener in de buurt gevonden te hebben. Plezierige omgang en communicatie, flexibel en probleemoplossend denken! En prima prijs/prestatieverhouding! Houden zo!

Vriendelijke mensen goede service

Vriendelijke mensen en goede service

• Faciliteiten wachtruimte

Snelle actie met onderdeel bestellen en monteren

Eerlijkheid en betrouwbaar

Bovenstaande kwaliteiten ervaar ik persoonlijk al mijn levenslang (89j) altijd Opel eigenaar geweest. A.Lodder-Rotterdam. (5-1-2022)

geweldige garage

2 weken geleden is onze agila omgeruild voor een schitterende opel meriva uit 2011 hij lijkt wel nieuw en ook nog een prima prijs gekregen voor de agila wij kunnen weer jaren zonder zorgen rijden

Koop altijd mijn auto`s bij Van Kwawegen

Al verschillende auto`s gekocht bij van Kwawegen en altijd vriendelijk en goed en met service geholpen, mijn laatste 2 pareltjes zijn een Opel Agilla (voor de vrouw) en een VW Scirocco (voor moi) en zijn 2 top wagen die we bij van kwawegen gekocht hebben. De service is ook echt service, gezien wij niet vlakbij wonen maar gemiddeld 45 min bij Van Kwawegen vandaan maken wij graag tijd om van deze ouderwetse service te genieten. Ik raad iedereen zeker aan om bij van kwawegen een auto te kopen, geloof me u gaat er jaren plezier van hebben.

Betrouwbaar en vakbekwaam

Ik had in jan 2020 een Mercedes E200 Kompressor gekocht uit 2005. Een uitstekend rijdende auto die perfect werd afgeleverd. In de Bovag garantie periode bleek er helaas een vervelend probleem in de elektronica te zitten. Uiteindelijk heeft Kwawegen dat met inschakeling van een Mercedes dealer adequaat opgelost. Zowel de aankoop als afwikkeling waren naar volle tevredenheid.

• Showroom N.v.t.
  • Locatie N.v.t.

zeer klant vriendelijk

staan altijd klaar om je te helpen

Erg tevreden!

Mijn ABS pomp was defect en ben goed geholpen bij deze garage. Alles kan duidelijk worden uitgelegd wat ook heel prettig is. Ze denken met je mee en dat heeft me erg veel geld bespaard. Bedankt Jan!!

• Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

topzaak

Top zaak vriendelijk personeel en als je wat aan de auto heb staan ze gelijk voor je klaar wij komen er al jaren .

• Faciliteiten wachtruimte

Eerlijk en betrouwbaar bedrijf.

Wij zijn al ruim 15 jaar klant, zowel mijn man en ik hebben er meerdere auto's gekocht en in onderhoud gehad. Altijd een goede service, het personeel is vriendelijk en deskundig. Kortom een eerlijk en betrouwbaar bedrijf.

Deskundig, betrouwbaar en vriendelijke service.

Beste John en alle medewerkers van Kwawegen die ik altijd fijne, vriendelijk en deskundig service van krijgt; van de dame en heer aan de telefoon en balie tot aan alle monteurs die op mijn auto heb gewerkt. Ik wil jullie allemaal van harte bedanken voor de uitstekend en betrouwbare service iedere keer weer! Mijn laatste APK en service beurt op woensdag 23 Oktober ben ik zo tevreden mee dat ik iedere keer wil bellen om jullie te bedanken maar dan realiseer ik me dat ik jullie lijn ophoudt daarvoor en een andere mogelijk met spoed wil bellen. Dus even via deze weg. Maar mijn auto rijdt als nieuw en ik voel me weer helemaal veilig in! VAN HARTE BEDANKT EN TOT VOLGENDE JAAR PAS HOOP IK HAHAHA Een zeer tevreden klant, Mw. Philips en gezin! Van ons 10 sterren!!!!

Een zeer prettig bedrijf waarin zorg en kwaliteit voor de auto en de mens hoog in het vaandel staat. De behandeling van receptie tot aan de werkplaats is top, uiterst vriendelijk, het mee en aan denken en vooral afspraak = afspraak. Wij zijn erg blij met de auto maar ook zeker met hun ondersteuning hierin, echt aan alle kanten een goed en zeker gevoel!

Fantastische service

Aardige service verlenende mensen. Ook de heren van de Werkplaats. Leggen altijd alles uit. Met Veel geduld. Achter de Balie en Werkplaats zie je dat het een hecht en echt goed team is. Al meer dan 15 jaar klant. Ga zo door. Allen Toppers

Naar aanleiding van eerder geschreven review het volgende. Vandaag werd ik opgebeld door de directeur van het autobedrijf van Kwawegen te Ridderkerk en deze bood zijn excuus aan hoe het een en ander is verlopen met de onderhandeling van de BMW 420 Grand coupe door een van zijn verkopers. Ik heb met dhr van Kwawegen een goed gesprek gehad en deze gaf aan dat dit anders had moeten verlopen. Dit gesprek had dhr van Kwawegen niet hoeven doen maar getuigd van goed ondernemerschap met oog voor de klant. Wij beiden betreuren hoe het een is verlopen maar er is nu wederzijds begrip. Dhr van Kwawegen ik dank voor het goede gesprek en en het gebaar wat u heeft gemaakt en wens u veel succes met u autobedrijf het vertrouwen is hersteld.

Opel Corsa 1.4 2008 gekocht pas gelden en ben er super blij mee, hele vriendelijke mensen, en altijd advies op maat.

2e hands Opel Meriva gekocht zonder garantie, met kleine beurt, desondanks heeft men toch aandrijfriem vervangen,deukje verwijderd,nwe ruitenwissers, rem schijven en leiding vervangen.Na enkele weken bleek remklauw pomp niet te werken, en is men mij toch nog tegemoet gekomen qua onkosten, erg sympathiek en netjes,chapeau.

Goededag heb een mecedes SLK gekocht bij van Kwawegen en ben daar erg tevreden mee ben er zeergoed geholpen de auto is ook erg netjes afgeleverd met een leuke atentie zou het iedereen aanbevelen

Heel netjes geholpen,door uiterst vriendelijk personeel! Heel betrouwbaar! Top garage,met veel keuze voor iedereen! Aanrader!!!