Fantastische service

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Naar aanleiding van eerder geschreven review het volgende. Vandaag werd ik opgebeld door de directeur van het autobedrijf van Kwawegen te Ridderkerk en deze bood zijn excuus aan hoe het een en ander is verlopen met de onderhandeling van de BMW 420 Grand coupe door een van zijn verkopers. Ik heb met dhr van Kwawegen een goed gesprek gehad en deze gaf aan dat dit anders had moeten verlopen. Dit gesprek had dhr van Kwawegen niet hoeven doen maar getuigd van goed ondernemerschap met oog voor de klant. Wij beiden betreuren hoe het een is verlopen maar er is nu wederzijds begrip. Dhr van Kwawegen ik dank voor het goede gesprek en en het gebaar wat u heeft gemaakt en wens u veel succes met u autobedrijf het vertrouwen is hersteld.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Opel Corsa 1.4 2008 gekocht pas gelden en ben er super blij mee, hele vriendelijke mensen, en altijd advies op maat.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf 2e hands Opel Meriva gekocht zonder garantie, met kleine beurt, desondanks heeft men toch aandrijfriem vervangen,deukje verwijderd,nwe ruitenwissers, rem schijven en leiding vervangen.Na enkele weken bleek remklauw pomp niet te werken, en is men mij toch nog tegemoet gekomen qua onkosten, erg sympathiek en netjes,chapeau.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goededag heb een mecedes SLK gekocht bij van Kwawegen en ben daar erg tevreden mee ben er zeergoed geholpen de auto is ook erg netjes afgeleverd met een leuke atentie zou het iedereen aanbevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel netjes geholpen,door uiterst vriendelijk personeel! Heel betrouwbaar!\r\nTop garage,met veel keuze voor iedereen!\r\nAanrader!!!\r\n

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zo dient men trouwe klanten van Opel te behandelen.\r\nDaar kan grote Opel dealer puntje aanzuigen.\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ben vanaf 1999 klant bij dit bedrijf.\r\nZe zijn vriendelijk, deskundig en behulpzaam. \r\nVoor mij is er maar 1 Opel dealer en dat is van Kwawegen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Pas hier geweest voor onderhoud. Prima service, ben als service van de zaak netjes thuis gebracht en weer opgehaald toen de auto klaar was.\r\nBen keurig gebeld voor overleg ivm extra kosten.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Opel vivaro 2012 gekocht van zo,n €12000 koper wilde een BOVAG garantie verkopen heb deze niet genomen daar je altijd op de wettelijk garantie kan terug vallen van de non conformiteit na 6 weken turbo kapot gelijk de verkoper meneer zelf gebeld die zij dat ik geen garantie heb belachelijk ! Na een hoop gezeur hij BOVAG bellen om raad werdt in gelijk gesteld heb kosten van twee weken huur andere bus moeten regel €700 ambulants moeten regel om bus te brengen €340 en in opdracht van de verkoper eerst bij een opel dealer gebracht voor diagnose te stellen €335 deze kosten wilde meneer niet aan mij terug betalen omdat deze oplichter dit te duur vondt koop niets bij deze firma krijg hier spijt van terwijl ik al €1040 kosten voor mij rekening heb genomen. Meneer verklaard bij andere klanten in contract op te nemen bij geen afname van BOVAG garantie af te zien van de wettelijke garantie. Dit kan helemaal niet !!!!!!! Zo klant vriendelijk is dit bedrijf nou ingericht . Ps is niet te hopen dat de reparatie alsnog stuk gaat want op reparatie moet meneer ook 3 maanden garantie geven wettelijk gezien! Ik zal zeker juridisch stappen ondernemen wanneer dit gebeurt en deze niet krijgt

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super zaak, aanrader om daar auto te kopen !\r\nDoen wat ze beloven.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij de firma van Kwawegen een Opel Tigra bouwjaar 2000 aangeschaft, na de proefrit aangegeven wat er niet werkte, men beloofde dat dit bij oplevering allemaal verholpen zou zijn. Een week later konden we de auto ophalen en men had zich volledig aan hun woord gehouden, er waren zelfs zaken verholpen welk niet opgegeven waren (cosmetische issues). Ondanks dat het hier om een oudere auto ging zijn we geholpen alsof we een nieuwe auto kwamen afhalen. Automobielbedrijf van Kwawegen verdiend van ons een DIKKE PLUIM en zal dit bedrijf zeker aanraden bij anderen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Nemen de tijd voor je en komen gemaakte afspraken na. Vriendelijk en attent personeel. Kortom zeer tevreden en \'n reden om deze garage welverdiend aan te bevelen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ben al jaren klant bij deze garage, laat er mijn auto ieder jaar ouderhouden en apk keuren. Wordt over extra kosten netjes gebeld. Personeel is vriendelijk. En ik krijg ook nog geheel kostenloos een vervangende auto mee! Waar vindt je dit nog?

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima service en kwaliteit

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf zeer tevreden over Automobielbedrijf van Kwawegen.\r\nWij worden altijd zeer goed geholpen.\r\nWij hebben hier al meerdere auto\'s gekocht en zelden problemen met de auto\'s gehad,\r\nen de keren dat er wel wat was werden wij goed geholpen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Nav pech (dichtbij mijn werk in Ridderkerk) een keer bij hen beland (mijn eigen opeldealer is in Gouda) . Zij hebben me snel (direct zelfde dag), deskundig en met prettige servicebereidheid geholpen. Toen ik daarna nog eens terugkwam ivm verondersteld terugkomen van dat eerdere probleem, hebben ze mij wederom snel en vakkundig geholpen. Ondanks dat het probleem geheel niets met hun eerdere reparatie te maken had, hebben zij mij gerustgesteld en het zgn probleem kosteloos (!) voor mij verholpen. Echt geweldige service. Ik overweeg om naar hen over te stappen, terwijl ik bepaald niet ontevreden ben over mijn eigen dealer/garage. Erg prettig bedrijf !

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Reden bezoek: onopgeloste technisch probleem van de originele aankoop dealer (dus niet van Kwawegen BV) \r\n\r\nGoede ontvangst, vakkundige beoordeling van het probleem en prettige / correcte afwikkeling van een klacht.\r\n\r\nKortom, een hele prettige ervaring met dit bedrijf en ze hebben er een nieuwe klant bij.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf dank voor zeer goede service afgelopen week, echt top\r\n\r\nkon door ziekte mijn auto niet bij jullie brengen voor de APK, keurig opgehaald en weer teruggebracht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een gebruikte 307 sw gekocht. Ouderwetse service!\r\nnetjes geholpen, personeel is correct.\r\nna 1 week helaas al pech de sartmotor was defect. Na contact is dit zeer netjes kosteloos verholpen Incl leenauto.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima Service, of dat je een auto koopt van 5000 euro of van 30000 euro de behandeling is exact het zelfde.

Over Automobielbedrijf van Kwawegen B.V.

Filter op Taal