Goede service, fijn bedrijf

Kortgeleden hier een auto gekocht naar volle tevredenheid. In de garantieperiode nog een keer terug geweest voor een paar kleine dingetjes. Dit is keurig opgelost en ik ben netjes thuisgebracht en weer opgehaald toen de auto gereed was. Kortom goede service en een tevreden klant!

• Faciliteiten wachtruimte

verkoop prima, service mager, koop er niks.

Dit jaar heb ik een mercedes CLS mogen aanschaffen, meneer van Kwawegen himself heeft bij de aankoop nog vermeld dat hij zijn handen in het vuur zou kunnen steken voor de technische staat van de auto. Kortom, er zou niets mis mee zijn. heel fijn. Na de aankoop van een auto zijn er altijd wel kleine dingetjes die niet goed zijn, zo ook deze keer. het begon met een kapotte brandstofpomp. in eerste instantie zijn de lambdasondes vervangen, daarmee zijn wij weer de weg op gestuurd. Op weg naar huis is het motorlampje weer gaan branden. We hebben de auto vervolgens bij een echte mercedes garage gezet voor een analyse. Daaruit voort kwam het probleem met een brandstofpomp. Deze is netjes vervangen door een gebruikte pomp. Ik was al lang blij dat we weer lekker op weg konden. Tijdens de bovenstaande problemen trok de auto naar rechts. Het stuur en al trok naar rechts, meermaals is de auto uitgelijnd. Wat niet heeft mogen baten. bleek dat er 2 verschillende fuseekogels waren gemonteerd. Dit is wel apart, omdat deze door van kwawegen nog vervangen zijn bij aflevering. vervolgens zijn de draagarmen vervangen en hebben ze alles gedaan, volgens eigen zeggen, om dit probleem op te lossen wat al ruim in de garantieperiode gemeld is. Tijdens het laatste gesprek werd de staat van onze oude auto nog aangehaald en allerlei andere zaken die geen bijdrage leveren aan een oplossing voor mijn probleem. kortom, van Kwawegen wil geen service meer verlenen aan de auto, onder het mom we hebben alles gedaan en het moet nu maar goed zijn. terwijl het probleem met mijn auto verre van opgelost is. tussentijds was het contact moeizaam, collega's die op vakantie gegaan zijn zonder overdracht en tijdens garantietijd de benzinetank leeg gereden hebben. ik zou niemand aanbevelen om hier een auto te kopen. ik vind het slechte service, er is niet genoeg kunde in huis om iets anders dan een Opel kundig te repareren.

• Faciliteiten wachtruimte

Michiel , Jammer dat je zo reageert via klantenvertellen . Naar ons idee hebben wij getracht je tevreden te stellen , en alle punten welke jij opgaf te herstellen die zich voordeden bij de Mercedes van 14 jaar oud . De service ging zelfs zover dat wij met een vervangende auto naar Maasbracht zijn gereden om de auto op te halen vanuit Ridderkerk .De voorlaatste keer dat jij de auto bracht ben ik zelf bij het ophalen door jou meegereden in de auto en constateerde wij samen dat de auto nu in orde was . Ook hebben wij de uitlijning diverse keren uitgevoerd en ook nog bij een Ridderkerkse bandenspecialist laten controleren cq uitvoeren , terwijl dat je ook zelf nog bij een bedrijf bij jou in de buurt de uitlijning heb laten controleren wat wij uiteraard voor jou betaald hebben .De laatste keer dat jij de auto bracht ( 15 Augustus ) met weer de klacht het scheeftrekken naar rechts van de auto hebben wij alles uit de kast gehaald om toch te trachten mee te denken met jouw klacht , waarbij wij de beide voorste draagarmen en fuseekogels hebben vernieuwd en daarna uiteraard de sporing weer hebben afgesteld . Binnen ons bedrijf hebben 3 verschillende mensen met de auto proefgereden om er zeker van te zijn dat het probleem nu opgelost is , waarbij wij alle 3 constateerde dat de auto niet meer scheef trok , nu een maand nadat de auto is opgehaald kom je weer met het bericht dat het probleem niet opgelost is . Uiteraard wiilen wij iedere klant tevreden stellen , maar in dit geval denk ik dat jij te kritisch bent en je teveel focust op het scheef trekken van de auto terwijl wij dat niet kunnen constateren . Automobielbedrijf van Kwawegen B.V

Flexibel, meedenkend en betaalbaar!

Wat heerlijk om zo’n autodienstverlener in de buurt gevonden te hebben. Plezierige omgang en communicatie, flexibel en probleemoplossend denken! En prima prijs/prestatieverhouding! Houden zo!

Vriendelijke mensen goede service

Vriendelijke mensen en goede service

• Faciliteiten wachtruimte

Snelle actie met onderdeel bestellen en monteren

Eerlijkheid en betrouwbaar

Bovenstaande kwaliteiten ervaar ik persoonlijk al mijn levenslang (89j) altijd Opel eigenaar geweest. A.Lodder-Rotterdam. (5-1-2022)

geweldige garage

2 weken geleden is onze agila omgeruild voor een schitterende opel meriva uit 2011 hij lijkt wel nieuw en ook nog een prima prijs gekregen voor de agila wij kunnen weer jaren zonder zorgen rijden

Koop altijd mijn auto`s bij Van Kwawegen

Al verschillende auto`s gekocht bij van Kwawegen en altijd vriendelijk en goed en met service geholpen, mijn laatste 2 pareltjes zijn een Opel Agilla (voor de vrouw) en een VW Scirocco (voor moi) en zijn 2 top wagen die we bij van kwawegen gekocht hebben. De service is ook echt service, gezien wij niet vlakbij wonen maar gemiddeld 45 min bij Van Kwawegen vandaan maken wij graag tijd om van deze ouderwetse service te genieten. Ik raad iedereen zeker aan om bij van kwawegen een auto te kopen, geloof me u gaat er jaren plezier van hebben.

Betrouwbaar en vakbekwaam

Ik had in jan 2020 een Mercedes E200 Kompressor gekocht uit 2005. Een uitstekend rijdende auto die perfect werd afgeleverd. In de Bovag garantie periode bleek er helaas een vervelend probleem in de elektronica te zitten. Uiteindelijk heeft Kwawegen dat met inschakeling van een Mercedes dealer adequaat opgelost. Zowel de aankoop als afwikkeling waren naar volle tevredenheid.

• Showroom N.v.t.
  • Locatie N.v.t.

zeer klant vriendelijk

staan altijd klaar om je te helpen

Erg tevreden!

Mijn ABS pomp was defect en ben goed geholpen bij deze garage. Alles kan duidelijk worden uitgelegd wat ook heel prettig is. Ze denken met je mee en dat heeft me erg veel geld bespaard. Bedankt Jan!!

• Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

topzaak

Top zaak vriendelijk personeel en als je wat aan de auto heb staan ze gelijk voor je klaar wij komen er al jaren .

• Faciliteiten wachtruimte

Eerlijk en betrouwbaar bedrijf.

Wij zijn al ruim 15 jaar klant, zowel mijn man en ik hebben er meerdere auto's gekocht en in onderhoud gehad. Altijd een goede service, het personeel is vriendelijk en deskundig. Kortom een eerlijk en betrouwbaar bedrijf.

Deskundig, betrouwbaar en vriendelijke service.

Beste John en alle medewerkers van Kwawegen die ik altijd fijne, vriendelijk en deskundig service van krijgt; van de dame en heer aan de telefoon en balie tot aan alle monteurs die op mijn auto heb gewerkt. Ik wil jullie allemaal van harte bedanken voor de uitstekend en betrouwbare service iedere keer weer! Mijn laatste APK en service beurt op woensdag 23 Oktober ben ik zo tevreden mee dat ik iedere keer wil bellen om jullie te bedanken maar dan realiseer ik me dat ik jullie lijn ophoudt daarvoor en een andere mogelijk met spoed wil bellen. Dus even via deze weg. Maar mijn auto rijdt als nieuw en ik voel me weer helemaal veilig in! VAN HARTE BEDANKT EN TOT VOLGENDE JAAR PAS HOOP IK HAHAHA Een zeer tevreden klant, Mw. Philips en gezin! Van ons 10 sterren!!!!

Een zeer prettig bedrijf waarin zorg en kwaliteit voor de auto en de mens hoog in het vaandel staat. De behandeling van receptie tot aan de werkplaats is top, uiterst vriendelijk, het mee en aan denken en vooral afspraak = afspraak. Wij zijn erg blij met de auto maar ook zeker met hun ondersteuning hierin, echt aan alle kanten een goed en zeker gevoel!

Fantastische service

Aardige service verlenende mensen. Ook de heren van de Werkplaats. Leggen altijd alles uit. Met Veel geduld. Achter de Balie en Werkplaats zie je dat het een hecht en echt goed team is. Al meer dan 15 jaar klant. Ga zo door. Allen Toppers

Naar aanleiding van eerder geschreven review het volgende. Vandaag werd ik opgebeld door de directeur van het autobedrijf van Kwawegen te Ridderkerk en deze bood zijn excuus aan hoe het een en ander is verlopen met de onderhandeling van de BMW 420 Grand coupe door een van zijn verkopers. Ik heb met dhr van Kwawegen een goed gesprek gehad en deze gaf aan dat dit anders had moeten verlopen. Dit gesprek had dhr van Kwawegen niet hoeven doen maar getuigd van goed ondernemerschap met oog voor de klant. Wij beiden betreuren hoe het een is verlopen maar er is nu wederzijds begrip. Dhr van Kwawegen ik dank voor het goede gesprek en en het gebaar wat u heeft gemaakt en wens u veel succes met u autobedrijf het vertrouwen is hersteld.

Opel Corsa 1.4 2008 gekocht pas gelden en ben er super blij mee, hele vriendelijke mensen, en altijd advies op maat.

2e hands Opel Meriva gekocht zonder garantie, met kleine beurt, desondanks heeft men toch aandrijfriem vervangen,deukje verwijderd,nwe ruitenwissers, rem schijven en leiding vervangen.Na enkele weken bleek remklauw pomp niet te werken, en is men mij toch nog tegemoet gekomen qua onkosten, erg sympathiek en netjes,chapeau.

Goededag heb een mecedes SLK gekocht bij van Kwawegen en ben daar erg tevreden mee ben er zeergoed geholpen de auto is ook erg netjes afgeleverd met een leuke atentie zou het iedereen aanbevelen

Heel netjes geholpen,door uiterst vriendelijk personeel! Heel betrouwbaar! Top garage,met veel keuze voor iedereen! Aanrader!!!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Zo dient men trouwe klanten van Opel te behandelen. Daar kan grote Opel dealer puntje aanzuigen.

Ben vanaf 1999 klant bij dit bedrijf. Ze zijn vriendelijk, deskundig en behulpzaam. Voor mij is er maar 1 Opel dealer en dat is van Kwawegen.

Pas hier geweest voor onderhoud. Prima service, ben als service van de zaak netjes thuis gebracht en weer opgehaald toen de auto klaar was. Ben keurig gebeld voor overleg ivm extra kosten.