eerlijk en betrouwbaar

zie boven en.... een deal is een deal.

Perfecte service

Goede behandeling, overleg vooraf en deskundig advies met bewijs

Top bedrijf

Ik heb een auto bij hun gekocht en ik ben zeer tevreden. Vriendelijke mensen en Top Service. Echt een aanrader!

Vriendelijk personeel en vakbekwaam

Super goeie service. Ook op vrijdagmiddag 16.00 uur!

Goede betrouwbare service

Zeggen waar het opstaat. Niet om dingen heen draaien of iets aansmeren. klantvriendelijk en denken mee met evt oplossingen.

Uitstekende prijs-kwaliteit verhouding

Persoonlijke benadering. Doen alleen wat nodig is. Mijn auto al jaren hier in onderhoud voor een zacht prijsje ten opzichte van andere bedrijven.

Altijd goed en snel geholpen!

uitstekend

snelle, vlotte en fijne behandeling.

Vriendelijk en prettig personeel met verstand van zaken

Topgarage

Werken al jaren samen met deze garage. Nette mensen, goede service en er wordt meegedacht om geen overbodige kosten te maken!

Alles prima geregeld. Vriendelijk.

De keuze van de klant staat duidelijk centraal.

Vertrouwenwekkend

In de 30 jaar dat ik nu klant ben zijn ervaringen steeds heel plezierig geweest en gebleven. Altijd bereid om mee te denken. Bij Roland Brussee - en voorheen Nico vd Kwaak - en zijn mensen ben je als klant geen nummer maar een mens.

Prima persoonlijke service!! En altijd goede kwaliteit van het werk.

Prima service en kwaliteit van het werk!

Top bedrijf

Net bedrijf

Bij mijn Volvo 940 moest de klepspeling worden afgesteld. Ik kon bij vd kwaak terecht voor deze klus en ze hebben netjes een nieuwe kleppendeksel pakking gemonteerd na de werkzaamheden. De prijs was ook netjes.

Meedenkend, vriendelijk en stipt

Vriendelijk personeel dat ook na de aankoop van onze auto meedenkend is. Afspraken worden nagekomen, echt een aanrader!

Leuk

Een heel deskundig en eerlijk bedrijf. Zeldzaam

Zeer goede ervaringen met dit bedrijf, in tegenstelling tot de Volvo dealerbedrijven.

Firma van der Kwaak is een uitermate goed bedrijf met prettig en net personeel

Firma v d Kwaak is een eerlijk en persoonlijk bedrijf, dat merk je direct als je binnen komt. Van uit de receptie kijk je een georganiseerde garage in met rustige en bekwame monteurs. In de showroom staan stuk voor stuk keurige gebruikte auto’s . Ik zelf heb bij deze garage ook een auto gekocht, Firma v d Kwaak doet al jaren het onderhoud.

Heel goed geholpen top bedrijf

Goede service, vriendelijk en betrouwbaar!