Komen afspraken altijd na en service is erg goed.

Al ruim 25 jaar mijn mijn dealer voor onderhoud, altijd een goede service ook als je even langs komt voor een (klein) probleem aan de auto.

Mijn ervaring met van der kwaak was geweldig, ze hebben mijn auto opgehaald en voorzien van een grote beurt en netjes gepoetst. Op de dag van aflevering is alles netjes door Berk uitgelegd en met 12 maanden bovag garantie gaan we nu lekker van de auto genieten.

Geven mij een betrouwbaar gevoel.

Mensen denken mee , samen zoeken naar een bevredigende oplossing voor technische dingen of afspraken waar spoed bij is bv afspraak naar voren halen als er ruimte in agenda vrijkomt .

Goede hulp in een zee van occasions

Vriendelijk personeel die je goed helpt met de zoektocht naar een nieuwe auto. Auto word netjes opgeleverd. Zou zo nog een auto kopen.

Vakkundige monteurs, prettige werksfeer

Altijd prima werk verricht. Correct in communicatie over werkzaamheden.

Zeer vriendelijk

Ze zijn zeer vriendelijk en proberen je auto in 1 dag klaar te hebben. Helder in wat ze gaan doen of gedaan hebben.

Prima zoals altijd

Altijd vriendelijk en correct geholpen.

Prima bedrijf

Als familielid, oom voor Ronald, had ik nooit zo bij stil gestaan om bij je neef je auto laten nakijken, maar omdat ik nu in de buurt woon dacht ik, ik ga naar mijn neef. Voorheen woonde ik Elburg vlak bij Nunspeet, vandaar. Maar nu even over de garage, een goed draaiend bedrijf, een attente receptioniste en een actuele site over het bedrijf. Mijn complimenten, ga zo door. Groet Jan Brussee

uitstekend!

snelle service, prima!

Goede communicatie

Prima en betrouwbaar bedrijf

Wij hebben al jaren onze Volvo’s in onderhoud. Er wordt altijd met je meegedacht en goed gecommuniceerd. Fijne medewerkers.

Snel geholpen. Leenfiets. Wel zelf lichten en stoel weer goedzetten.

Snel en goed geregeld

Werk geleverd naar verwachting!

Klantvriendelijke service

Een topbedrijf voor privé- of bedrijfsauto's

Al jarenlang klant. Deze keer was de garage heel pro-actief bij het bepalen van de omvang van de onderhoudsbeurt, waardoor geen onnodige kosten werden gemaakt!

Zeer prettig bedrijf!

Ze doen er alles aan om de koop van je auto zo goed mogelijk te laten verlopen. Oplossingsgericht!

Super geregeld

Mijn rechter voorband was lek, daarom gebeld wanneer ik terecht kon Moest even wachten en zou terug gebeld worden En inderdaad werd ik met een kleine 5 minuten terug gebeld Of ik gelijk kon komen, zouden ze het ook direct kunnen doen Gewoon top geregeld

Vriendelijke en vakkundige mensen.

Al jaren zijn wij vaste klant. Roland en de anderen zijn vakkundig en ontzettend vriendelijk. Ze hebben voor alles wel een oplossing en denken heel professioneel met je mee. Ze hebben duidelijk het beste met ons (en onze portemonnee) voor. Je voelt je altijd welkom. Wij gaan nooit meer ergens anders heen.

Vriendelijk, goed en flexibel.

Wederom prima onderhoud verricht

Van tevoren prijsopgave

Super snelle service

Fijne, betaalbare en snelle service. Eén aanrader voor onderhoud en APK!

Giede en nette afhandeling en een inruilprijs waar mee we kunnen leven

goede deal

is naar tevredenheid geregeld.

Prima Service

De Volvo S60 van mijn zoon, die in Frankrijk woont vertoonde gebreken; Op LPG loopt hij als een zonnetje, maar op Benzine Ho maar ! hij accellereerde niet. Zijn Franse garage kon het niet oplossen. Tijdens familiebezoek in Nederland (zomer 2023) kwamen we terecht bij v/d Kwaak, bij mij bekend als Volvo specialist. We werden vriendelijk ontvangen, maakten een afspraak voor januari 2024. De communicatie was goed, Het probleem is opgelost en de rekening was netjes. kortom; Pluim !