Bedrijf met goede kennis

Fijne snelle actie, en vriendelijk personeel.

Top geregeld

Prima geholpen.

zeer goed bedrijff

nog maar kort bij deze garage,maar zeer prettig en goed behandeld

Vriendelijk, meedenkend en zeer behulpzaam.

Goed en solide bedrijf.

Ik ben tevreden over het bedrijf Dave Kuys ..

Goede service en vriendelijk tewoord gestaan.

Toppertje

Geweldige, betrouwbare, goede service en vakmanschap

Mijn ervaring met Dave Kuys, als zelfstandig ondernemer en afhankelijk van het wagenpark, is gewoon weg verpletterend, grenzend aan waanzin. TOP garage.

Betrouwbare garage!

Wij komen een aantal jaar nu bij deze garage. Er heerst een goede sfeer! De mensen zijn vakkundig en zijn eerlijk. En dat alles met een vleugje humor, maakt dat wij hier terugkomen.

snel en degelijk

snel en degelijk

komen afspraken na

garage die uitleg hoe en wat, dan doet wat er afgesproken is, contact opneemt als er iets is wat niet voorzien was, een eerlijke hardwerkende groep medewerkers die staan voor hun vak,

geweldig

eerlijke garage die met je mee denkt en je niet op onnodige kosten jaagt. Ik ben een zeer tevreden klant!

Prima en betaalbaar onderhoud uitgevoerd.

Plezierig geholpen met een stuk goed en betaalbaar onderhoud.

Altijd betrokken

Altijd goed

Geweldig bedrijf

Vriendelijke hulpvaardige en 100 procent betrouwbare mensen Een absolute aanrader

Ze staan altijd voor je klaar

Het vriendelijke personeel staan altijd voor klaar en helpen je meteen wanneer dat kan.

Altijd weer naar tevredenheid

Altijd goede service, altijd goed in orde, vriendelijk personeel, goede prijs/ kwaliteit verhouding :)

Prima klant ervaring, met rekening houdend met de mogelijkheden van de klant, bedankt.

Prettig klantcontact, met begrip voor de situatie . Realistische analyse wat betreft het effekt van een reparatie.

Heel erg klant gericht met uitsluitende service!!

Leuke mensen die je oprecht vriendelijk te woord staan én helpen.

Bij Kuys nemen ze de tijd om je te helpen , ook al hebben ze het enorm druk. Altijd vriendelijk en meedenkend, echt top! Enige puntje is de lange wachttijd met inplannen van een afspraak , zo’n 4 weken.

Positief

Zeer behulpzaam

Altijd een goed luisterend oor naar wat de auto mankeert. Altijd behulpzaam en meedenkend. Altijd het volste vertrouwen in hun kundigheid. Heel erg fijn !

Uitstekend!

Zeer klantvriendelijk en altijd een goede service!!

Servicegericht vertrouwelijk en vriendelijk

Zeer klantgericht.

Garage Kuys is een fijne en deskundige garage

Ik ben al jaren klant bij garage Kuys. Zij zoeken altijd naar de beste en betaalbare oplossing. Betrouwbaar en vriendelijke medewerkers!

Vriendelijk en duidelijk geholpen.

Een garage die echt meedenkt en gepast onderhoud geeft.

Zijperstraat 22

1823CX Alkmaar