Komen afspraken na

Ik word elke keer kundig geholpen door verschillende medewerkers, erg fijn. Recent langs geweest met de vraag of de leidingen van de luchtcirculatie gereinigd kon worden; het rook nogal muf. Ik kon de auto direct achterlaten; dit klusje deed men snel even tussendoor. Heel fijn, er wordt met de klant meegedacht. Zonder auto ben ik nergens en ik heb daar wat geld voor over; en ik gun het dit bedrijf van harte.

Service volgens afspraak, helemaal okay!

Service volgens afspraak.

Een zeer betrouwbare en fijne garage!!!

Ben erg tevreden met deze garage. Vriendelijke en goede service. mijn dochter gaat er ook heen.

Staan snel en accutate voor je klaar

Als je een klein dingetje hebt kun je dezelfde dag nog terrecht.

Geweldige garage: altijd een eerlijk advies

Fijne medewerkers: dank

top bedrijf

Altijd correct en komt afspraak na

Goede service en uitleg.

Altijd keurig geregeld als je iets geregeld wilt hebben.

Goede service. Klantvriendelijk en prijs/kwaliteit is prima op orde.

Een vertrouwd, veilig en goed gevoel

Met een gerust hart hebben we onze Mercedes (weer) een onderhoud laten doen. Altijd een luisterend oor, met wat de mogelijkheid is. Ook bij de receptie neemt men alle tijd voor je, wat een ontspannen effect heeft. Alles word in eerlijkheid overlegd en de service is optimaal. Een dikke pluim voor Garagebedrijf Dave Kuys met z'n medewerkers.

Kom er al 28 jaar en altijd top

Bij Dave Kuys nemen ze de tijd voor een klant, als ze niet direct een antwoord hebben, dan zoeken ze naar het antwoord en komen er spoedig op terug. Nette prijzen, vakkundige monteurs en zeer vriendelijke mensen aan de balie. Als je daar gaat kijken voor een mooie occasion, wordt er niet gepust. Men kijkt naar de eisen van de klant, waarmee ze wellicht de klant iets kunnen aanbieden. Ik kan en zal dit familiebedrijf ten alle tijden aanbevelen. Mvg Mark Slatman

Al dik 30 jaar klant,altijd eerlijk en vriendelijk geholpen. De kinderen zijn ook klant en wij hebben er nog steeds beide auto’s in onderhoud bij garage Kuys.

garage Dave Kuys is een vakkundige eerlijke garage met een goede sfeer en een prettige persoonlijke.

garage Dave Kuys is een vakkundige eerlijke garage met een goede sfeer en een prettige persoonlijke benadering.

klantvriendelijk - en oplossingsgericht

klantvriendelijk - en oplossingsgericht

zeer goed

onderhouden van mijn auto gebeurd top prijs is zeker niet verkeert . ze zijn vriendelijk en duidelijk ik vertrouw mijn Mercedes aan hun.

Prima garage

Prima garage precies zoals afgesproken. Geen rare verassingen. Tot de volgende onderhouds beurt en of apk.

Bedrijf met goede kennis

Fijne snelle actie, en vriendelijk personeel.

Top geregeld

Prima geholpen.

zeer goed bedrijff

nog maar kort bij deze garage,maar zeer prettig en goed behandeld

Vriendelijk, meedenkend en zeer behulpzaam.

Goed en solide bedrijf.

Ik ben tevreden over het bedrijf Dave Kuys ..

Goede service en vriendelijk tewoord gestaan.

Toppertje

Geweldige, betrouwbare, goede service en vakmanschap

Mijn ervaring met Dave Kuys, als zelfstandig ondernemer en afhankelijk van het wagenpark, is gewoon weg verpletterend, grenzend aan waanzin. TOP garage.

Betrouwbare garage!

Wij komen een aantal jaar nu bij deze garage. Er heerst een goede sfeer! De mensen zijn vakkundig en zijn eerlijk. En dat alles met een vleugje humor, maakt dat wij hier terugkomen.

snel en degelijk

snel en degelijk

komen afspraken na

garage die uitleg hoe en wat, dan doet wat er afgesproken is, contact opneemt als er iets is wat niet voorzien was, een eerlijke hardwerkende groep medewerkers die staan voor hun vak,

Over Bosch Car Service