Goed en behulpzaam geholpen.

Ik werd er vriendelijk en goed geholpen. Daarnaast vallen de prijzen ook mee, zeker voor de service dat je er krijgt!

betrouwbaar en vriendelijk.

de behandeling is vriendelijk en behulpzaam. Ik heb meerdere keren meegemaakt dat de prijs lager uitvalt dan de prijsopgave.

Keurig net autobedrijf

Duidelijk, netjes en veel kennis.

Duidelijke afspraken mee te maken, veel kennis en vriendelijke monteurs. Voelt heel vertrouwd om hier m’n auto achter te laten.

Goed hoor

Goed geholpen aardige jongens

Vriendelijk

Nette prijs.

Vriendelijk, behulpzaam, betrouwbaar

Mijn ervaring met garage Kuys is; een gezellig familie bedrijf met zeer behulpzame mensen. Wanneer je ook aan komt waaien staan ze altijd voor je klaar. Nooit een onvertogen woord. Heel fijn om er te komen. Ga zo door!

Met een veel beter alternatief voor de klant komen

De regelunit van de automatische versnellingsbak gaf problemen. Bij de merkdealer geweest. "Daar moet een nieuwe unit in". Schrikbarend hoog bedrag zou het gaan kosten. We hadden al positieve verhalen over Dave Kuys gehoord, dus maar eens langs gegaan. Dat ging zoals je hoopt dat het gaan moet. Meteen systeem uitlezen en met een voorstel voor reparatie gekomen. "Regelunit reviseren, dan wordt die unit nog beter dan de originele fabrieksversie". Precies uitgelegd hoe en wat. Dit inmiddels door Kuys laten uitvoeren. Alles werkt perfect! En dat incl. leenauto voor minder geld als de helft van wat de merkdealer voorstelde! Dat is pas klantgericht werken, super!

Servicegericht en meedenkend met de klant.

Helder in zijn uitleg, snelle service, vriendelijke receptie en vooral geen 9-17:00 uur mentaliteit!

Goeie service.

super goed geholpen echte aanrader doet wat hij belooft

Top service

Altijd zeer prettige en gedegen service

In willekeurige volgorde: - Duidelijke en geduldige uitleg - Denken goed mee, kiezen niet voor een dure oplossing als er alternatieven zijn - Zorgvuldig - Redelijke prijs - Helpen als het mogelijk is ook als ik zonder afspraak langs rij - Vriendelijk - Betrouwbaar

melding gekregen via mail, afspraak gemaakt via de website, auto neergezet en gebeld dat de auto klaar was geen gedoe,geen gezeur, prima dus.

Eerste keer bij Dave Kuys voor een APK. Ik werd netjes opgebelt en ingelicht over wat vervangen moest worden. Geen wazig verhaal maar hij nam de tijd om het uit te leggen. Nadat bleek dat ik zelf geen tijd had om langs te komen werden er nog foto's gemaakt om het eerdere verhaal te verduidelijken. Goede ervaring en zeer tevreden!

Duidelijke communicatie, uitstekende service

Snelle en duidelijke communicatie over issues met auto. Snelle en nette service.

prima apk

kom met tussen posen al denk ik 30 jaar bij dit bedrijf prima bedrijf.

Altijd goed geholpen

Maakt niet uit waar ik voor kom, koplamp, banden, onderhoud. Ik word altijd goed geholpen en ik ga altijd weer tevreden naar huis met mijn auto.

fijne mensen goed advies en prima uitvoering van de benodigde reparaties

Ik ben al ruim 29 jaar klant en nog nooit heeft Dave Kuys mij in de steek gelaten of belazerd.

Betrokken en vriendelijk personeel en zakedeskundig.

Ik vind het prettig om bij een kleinschalig bedrijf het onderhoud te laten doen. Je spreekt ook degene die de reparatie uitgevoerd heeft. Ik ben niet erg blij om beoordelingsmails te ontvangen. Houd je bezig met je core business. Waardering blijkt tijdens het bezoek van mens tot mens en onkostenverhogende aspecten zoals dit soort onderzoeken zou voor mij een belemmering zijn om vaste klant te worden. Het kleinschalige zonder zg professionaliteit van pr activiteiten etc spreekt mij juist aan.

Vriendelijke en professionele service!

Online bij Dave Kuys een oudere C-klasse gevonden die goed in mijn, helaas, wat lagere budget paste. Bij aankomst was de auto klaar bij de poetser, maar niet op locatie. Dat werd wel even geregeld en de auto werd direct opgehaald. Door wat onvoorziene omstandigheden, zoals drukte, kwam de auto pas vijf minuten voor sluitingstijd het terrein opgereden. Ter plekke, samen, een rondje om de auto gelopen - daar werd de tijd goed voor genomen. Op dat moment was het echter wel te laat voor een proefrit. Het was echter geen bezwaar om twee dagen later de auto te komen bekijken (de volgende dag lukte niet), hij zou dan even 'bezet' worden gehouden. Na de proefrit was ik helemaal om en heb ik besloten de auto mee te nemen. Tussen het wachten door ook met een aantal werknemers kunnen praten. Die op mij allemaal erg vriendelijk en professioneel overkomen. Mij betreft kom ik hier ook terug voor onderhoud en wellicht de volgende wagen.

Top garage

Aardig personeel, zeer kundig, meedenkend, ik zeg heen gaan👍🏻

Prima geholpen

Top garagege

Top garage.

Goed en vriendelijk geholpen.

Betrouwbaar garagebedrijf

Opnieuw een uitstekende ervaring! goed advies, geen overbodige werkzaamheden en je wordt er vriendelijk geholpen

Goede garage met inzicht.

Goede garage met inzicht