Concurrerend, klantvriendelijk, fijn familiebedrijf

Waar veel andere garagebedrijven declareren met een vork i.p.v. een pen, ervaar ik garage Dave Kuys als oprecht en eerlijk.

Gewoon goed

Goede service En goed advies

Prijs vriendelijk

Correcte Prijs afspraken

Goede ervaring met deze garage

Vakkundig geholpen

Geweldige service

Deskundig en zeer vriendelijk

Duim op

Uiterst tevreden over de uitgevoerde werkzaamheden. Klant vriendelijk, service gericht en verstand van zaken.

Fijne garage voor je Mercedes

Duidelijk, goed op de hoogte gehouden.

Fijne mensen en goede service

Meedenken, vriendelijk en heb eindelijk het gevoel een garage gevonden te hebben die je niet oplicht.

Top garage

Vriendelijk, goede service, meedenkend, duidelijke communicatie

Fijne garage!

Auto rijdt weer fantastisch, alles wordt netjes en vakkundig overlegd, vriendelijke personeel.

Goede hulp .ze weten waar ze het over hebben. Dus denken ze mee!

Zie bovenstaande8

Ik ben al 15 jaar klant en altijd heb ik een goede service gehad

Dave Kuys is een goede familie bedrijf waarin service hoog in het vaandel staat. Ik wordt altijd keurig en snel geholpen wanneer er iets mis is met mijn auto en de prijs kwaliteit verhouding is goed. Ik ben een zeer tevreden klant

Top garage!!

Wordt altijd goed geholpen, geven duidelijke uitleg, denken met je mee indien nodig en zijn zeer betaalbaar. Kortom, ik voel me daar thuis.

Duidelijk en goed

Duidelijke communicatie en er word gedaan wat nodig is.

Beste garage die ik heb gehad

Garage Dave Kuys is een zeer betrouwbare garage. Ze zijn heel transparant in de kosten en de mensen zijn vriendelijk.

De service is goed en het personeel vriendelijk en behulpzaam.

uitstekend

ik ben al ruim 30 jaar klant en ben altijd zeer goed geholpen

Wordt altijd super geholpen

Als ik met een calimiteit kom probeert de werkplaats het meteen te verhelpen als het nodig is

Al jarenlang goede ervaring

Betrouwbare garage die klantvriendelijkheid hoog in het vaandel heeft staan. Aandachtspunt: aanhef van de mail is gericht naar alleen mijn achternaam (beste Rowland). Beste + voornaam zou persoonlijker zijn ;-)

Staan altijd klaar om je te helpen

Jarenlang breng ik mijn auto bij Dave Kuys voor de APK en onderhoud. Service is altijd goed en voor evt. reparaties, eerst overleggen voordat ze het gaan maken. Ook als een lampje het niet doet, maken ze de tijd voor je om een nieuwe in te zetten. Echt Top!

Top garage

Iedereen die bij deze garage werkt is sympathiek en deskundig. Je ‘voelt’ dat je bij een goed geleid familiebedrijf bent. Groot compliment!

Wordt hier altijd netjes geholpen.

Ga al jaren met plezier, nou ja, de auto bedoel ik dan naar de verplichte onderhoudsbeurt.

Over Bosch Car Service