Ik heb Kusters laten zoeken naar een occasion. Vanaf eerste contact een heldere en duidelijke communicatie. De auto die voorgesteld werd heb ik ook gekocht. Prijs/kwaliteit is goed. Zeker de aflevering van de auto verdient een compliment. Kan dit bedrijf bij iedereen aanbevelen.

Deskundig advies en een betrouwbare garage.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

• Reden bezoek Andere reden

Wederom een vlotte vriendelijke service !

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Afspraak 19 mei 2017 voor APK en beurt op maat voor auto met relatief weinig jaarkilometers. Al jaren goed (correct, behulpzaam, meedenkend) geholpen door Rob Kamerman. Ook al voordat hij bij Kusters in dienst was. Complimenten!

Vriendelijke verkoper, die luistert naar de klant. Komt eerlijk over, zeker niet dwingend, geen verkooppraatjes. Goede inruilprijs gekregen.

kleinschalig, persoonlijk, er wordt naar mij geluisterd en er wordt met mij meegedacht. Altijd een vriendelijk woord. Klant vriendelijkheid scoort zeer hoog. Bij onverwachte problemen wordt naar een oplossing gezocht. Beschikbaarheid over een leenauto bij controle/reparatie. Onze opdracht om een andere auto voor ons te zoeken is perfect uitgevoerd. Precies gevonden wat wij belangrijk vonden.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Prima !

• Reden bezoek Andere reden

Paul stond ons met raad en daad en veel geduld bij om een keuze te maken tussen de vele mogelijkheden: enkele modellen van de vertrouwde Volkswagen en enkele modellen van Peugeot. Rustig werd ons de tijd gegund om verschillende proefritten te maken en de juiste afwegingen te maken. Een prachtige, bijna nieuwe Peugeot 308 werd op de kop getikt door Paul en het Kusters-team (Berni, Mandy, Ed, ..). Het hele proces werd heel professioneel doch hartelijk afgehandeld en we zijn tot op heden erg blij met de finale keuze. Zonder twijfel is Autobedrijf Kusters B.V. een aanrader, niet alleen voor aankoop maar ook voor onderhoud van de wagen!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Reden bezoek Andere reden

Zeer klantvriendelijk en staan altijd voor je klaar. Ook voor een klus tussendoor wordt in dien mogelijk de helpende hand toegestoken.

• Reden bezoek Andere reden

Goed bevallen, was de eerste onderhoudsbeurt bij Kustets.

Vandaag mijn eerste auto gekocht bij Kusters! Via autoscout gevonden en direct even gebeld. Eenmaal aangekomen stond die al klaar in het zonnetje om een ritje te maken. De professionele en vriendelijke service zorgde meteen voor een goed gevoel. Na de proefrit werd de auto nog nagelopen en door Kusters opgemerkt dat het geluid van de accu wat vreemd was (iets wat ik nooit zou hebben gemerkt). Deze hebben ze dus ook meteen nagekeken en het probleem opgelost. Ze bieden een goede service en hebben kwaliteit hoog in het vaandel staan. Zeker een aanrader!

Altijd goede service,en vriendelijk hulpvaardig personeel.

Zeer positief!

gewoon keurig !!

• Reden bezoek Andere reden

Maandag weer een uitstekend staaltje van service door autobedrijf Kusters. Na een wat ongebruikelijke rijpauze van een maand of vijf wilde mijn auto niet meer starten: accu overleden! Een telefoontje was voldoende om te bewerkstelligen dat binnen \'no time\' \'de Baas\' zelf aan de deur stond met een nieuwe accu die vakkundig gemonteerd werd. Ik zeg vakkundig, omdat het bij mijn auto toch een hele ingreep bleek te zijn, met demontage van verschillende onderdelen als voorwaarde om de oude accu te kunnen verwijderen en dus de nieuwe te kunnen plaatsen. En passant werd tussendoor ook \'nog even\' een onderdeel gemonteerd om te bewerkstelligen dat in de toekomst gemakkelijk gebruik gemaakt zou kunnen worden van een \'druppelaar\'. Kortom: topservice! Ik was dezelfde ochtend weer aan het rijden....

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Uitermate correcte behandeling Zeer professionele benadering. Erg klantvriendelijk.

Grotestraat 69

5821AB Vierlingsbeek