Vakmanschap van een échte Peugeotspecialist

Men luistert goed naar de wensen van de klant, maakt een plan van aanpak met kostenraming, bespreekt dit met de klant en na instemming gaat men aan de slag. De bereikbaarheid van de eigenaar kon iets beter.

Prima en snel geholpen!

Ik wordt bij autobedrijf Kusters altijd adequaat en snel geholpen

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Mankement aan auto gemeld en daags daarna al ingepland en geholpen.

Vriendelijk, bekwaam

Vandaag apk laten uitvoeren. Bij navraag of ok eventueel ook een beurt moest laten doen, kreeg ik het eerlijk advies om hier nog mee te wachten. Wrl ruitenwisser vervangen op verzoek en olie laten controleren en laten bijvullen

good

100% Service

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Beste garage en monteurs alles tegen een betaalbare prijs, er is geen betere !!! !!!

Ik kom al tientallen jaren bij autobedrijf Kusters in Vierlingsbeek en ben altijd zeer tevreden geweest !!!

Goede service, betrouwbaar, klantgericht

Samen gezocht naar passende auto. Meegekeken en gedacht met uiteindelijk erg goed resultaat. Zeer netjes afgeleverd waar ook nog was gedacht aan het vernieuwen van de banden. Kortom zeer attent, betrouwbaar en kwaliteit gegarandeerd.

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Goede Klantenservice

Goede Service en Klant Vriendelijkheid. Niks op aan te merken....

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

deze keer heb ik de auto aan het einde va de middag gebracht en de volgende dag (na een telefoontje) weer opgehaald.

vriendelijk en zeer vakkundig

Mondeo gebracht voor APK en onderhoud. Zeer goed uitgevoerd.

betrouwbaar adres

Kom hier graag omdat de medewerkers me een vertrouwd gevoel geven. Alles ook in goed overleg als er iets vervangen moet worden . Medewerker Ed nam zelfs de moeite om de auto vanuit Well mee te nemen voor de beurt. Helemaal TOP.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

fijne mensen en een geweldige service

Een fijn team dat voor je klaar staat en je helpt waar nodig. Nemen de tijd voor je als je vragen hebt en voor onze zoon hebben ze enorm hun best gedaan. Zijn auto zag er na de schade weer picobello uit. Een enorme pluim!

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Prima service en uitleg over hetgeen is gedaan aan je auto

onlangs mijn auto voor autoaankoop inspectie en eventueel onderhoud aangeboden bij Kusters in Vierlingsbeek omdat ik deze had gekocht elders ergens in Friesland . Mijn indruk is dat deze grondig is gecontroleerd en waar nodig was het e.e.a. ook vervangen of gerepareerd. Hetgeen niet in orde was of vervangen moest worden wordt eerst besproken en in overleg gedaan. Nadien rijd je weer weg met n auto waarbij je het vertrouwen hebt veilig op de weg te zitten.

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

altijd behulpzaam en flexibel in de dienstverlening

Vriendelijk en bereid om mee te denken aan soepele dienstverlening

• Reden bezoek: Aanschaf en/of APK

keurige service altijd, prettige afhandeling en advies

We rijden nu inmiddels 7 jaar Peugeot ( twee autos) wij zijn heel tevreden over zowel het rijden van deze auto,s als wel de service die wij ervaren bij Garage Kusters Mocht er tussendoor iets zijn dan zijn ze altijd bereid om z.s.m te helpen .

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Dankjewel voor jullie snelle reacties

Bedankt voor de inzet bij de hulp van het verkopen van mijn auto.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek: N.v.t.

Staan altijd klaar zelfs voor een lampje te verwisselen

Geweldige garage met vriendelijk personeel. Altijd word er een oplossing gevonden.

Perfecte service

Een tijdje geleden een occassion gekocht bij Berni. De Renault was toen perfect afgeleverd. Nu, een half jaar later voor het verlopen van de garantie, is de auto op verschillende punten zorgvuldig gecontroleerd en waar nodig gerepareerd. Dat is nog eens service!

Zeer klantvriendelijk

Ben al jaren vaste klant van Auto Kusters. Kundig personeel, uitstekende service, en de wens van de klant staat voorop. Toch een klacht? Die wordt zonder discussie prima opgelost. Want bij Auto Kusters staat de klant voorop.

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Voor ons is autobedrijf Kusters een betrouwbare garage, ook voor aankoop van een auto. Men staat altijd klaar voor de klant, kleine reparaties worden meteen verholpen, service is goed, prijs/kwaliteit is prima. Wij zijn al meer dan 20 jaar een tevreden klant

Bij het zoeken van een 3008 diesel/hybrid zeer goed geholpen en ons verteld wat goed en niet goed is Bernie heeft daarbij alles geregeld met de diverse bedrijfen zelfs naar Duitsland geweest om een auto te bekijken 👍👍👍👍👍

Prettig contact, aardige mensen en prima advies

• Reden bezoek Andere reden

Vriendelijk personeel en deskundige uitleg.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Bij de aankoop van mijn nieuwe auto bij een andere garage is de heer Berni Kusters van garage Kusters mee geweest voor een onafhankelijk aankoopadvies. Ik heb dit als zeer zinvol ervaren. Er is kritisch gekeken naar de technische staat van de auto en naar de carrosserie. Ik kreeg op grond hiervan een gedetailleerde beschrijving van de auto. Dit maakte de beslissing voor mij om de auto te kopen gemakkelijker. Ook is het prettig, dat de heer Kusters voorstelde om aan het einde van de garantieperiode nog een check te doen naar mogelijke problemen/aandachtspunten, die onder de garantie vallen. Voor wat betreft het periodiek onderhoud en andere zaken blijf ik wel gebruik maken van garage Kusters, omdat mijn ervaring met deze garage erg positief is.

• Service N.v.t.

Omdat die mensen deskundig zijn, zijn ze sneller achter een storing dan een eenmansgarage (die vaak van het werk af gaan omdat ze nog van allerlei andere zaken moeten regelen). Hierdoor is de reparatie uiteindelijk beter uitgevoerd en vaak goedkoper (en minder irritatie).