Prima ervaring, komt afspraken na, is betrouwbaar, goede service.

Onze ervaring met Autobedrijf Kusters B.V. is prima. Ze komen de afspraken na, ze zijn betrouwbaar en ze leveren een goede service.

Perfecte service!

Al jaren vaste klant voor zowel het zoeken en leveren van een gebruikte auto als ook voor het onderhoud van deze auto's. Personeel denkt mee en heeft kennis van zaken. Afspraken worden nagekomen en er is altijd goed overleg mocht er iets onvoorzien zijn. Waar gewerkt wordt gaat ook wel eens wat mis, bij Kusters is dat niet erg want alles wordt altijd goed opgelost! Ga zo door!

Prutswerk!

Prutswerk afgeleverd. Na ingebrekestelling helaas nog meer prutswerk. Probeerde de extra gemaakte kosten mbt het extra prutswerk ook nog eens bij mij in rekening te brengen. Bleef vaag over hoe hij het ging oplossen waarbij een leugentje om bestwil niet geschuwd werd. Zeer teleurgesteld in de gehele gang van zaken. Mijn rechtsbijstand verzekering heeft de kosten van de factuur aan mij vergoed omdat dit voor hun goedkoper is dan een rechtzaak. Uiteraard nadat een onafhankelijk bedrijf heeft aangegeven dat het geleverde werk niet deugd.

• Reden bezoek: Aankoop onderdelen en/of accessoires

Eerlijkheid met uitermate goeie service!.

Wij hebben een camper/bus gekocht bij Kusters hier geven ze nog eens goeie service. Tot in detail kregen we alle boeken erbij en facturen. De camper was tot in detail klaar gemaakt op het moment dat we de camper kwamen op halen. Bij de aankoop twijfelden ik over het formaat de verkoper wilde dat ons gevoel wel klopte. Zonder druk kregen we de ruimte om tot een goed besluit te komen. Onder het genot van een lekker kopje cappuccino. Hier kunnen bedrijven van leren. Ik kan dit autobedrijf aan raden, we hebben er 2 uur voor moeten rijden maar dit was het zeker waard.

Topbedrijf!

Ik heb bij dit bedrijf een magnifieke Peugeot 605 gekocht. De auto zag er zeer goed uit. Er waren nog wel wat aandachtspuntjes, maar die zijn helemaal naar tevredenheid opgelost. Mijn vorige auto (ook een peugeot 605) was uitgebrand. Kusters heeft deze auto opgehaald en onderdelen gebruikt om de 'nieuwe' peugeot helemaal naar wens op te knappen. Dit is fantastisch gelukt. Autobedrijf Kusters: -heeft een zeer goede service -is betrouwbaar -komt afspraken na -ontvangt klanten hartelijk en gastvrij -beveel ik aan bij anderen

Prima service!

Prima service!

topkwaliteit en top klantvriendelijk

het beste voor mijn auto

Prima garage

Het is een fijne garage prima personeel en denken mee met de klant

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Een schade gehad en je ziet er niets meer vsn

Mijn auto moest een beurt ( kleine ) en had wat schade. Zou hem 3 dagen moeten missen. Helaas werden het er 4. Maar er stond wel een leen auto klaar. Al met al tevreden.

Prettige persoonlijke benadering

Goede monteurs en een persoonlijke benadering… heel fijn! Kop koffie staat klaar als het net ietsje langer duurt.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Eens een andere garage dan anders

Deze mensen adviseren en leggen niks op dat iets MOET worden vervangen. Of dat je die auto MOET kopen. Wat ik gemerkt heb is dat deze mensen aan mijn zijde staan en mij adviseren en ik maak zelf de beslissing wat ik doe. Dat voelt een stuk prettiger!

Goede service.

Goede en snelle dienstverlening met ook uitleg over wat er gaat gebeuren aan de auto.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Alles goed geregeld en een heerlijk kopje koffie terwijl je wacht.

Met de juiste zorg voor de klant wordt het onderhoud uitgevoerd. Kan wachten onder het genot van een heerlijk kopje koffie in de koffiehoek. Afrekenen en de auto stond klaar voor de deur.

Goed .

Alles was goed voor bereid waarvoor we de afspraak hadden gemaakt. De banden wissel en het leuke geschenk wat we meekregen.

Geweldig !

Bij de wisseling van winter- naar zomerbanden stond een prima service team klaar, eerst een verwelkoming met een verrassingszak van de PLUS daarna door kunnen rijden naar de pitsstop, een snelle wisseling van de 4 banden, zoals bij een Formule 1 , een controle van de diverse vloeistoffen en dan even in de wielenwasstraat. Na nog geen 10 minuten tevreden weer naar huis gereden ! Top.

vertrouwen

Als ik binnenkom klinkt er meteen "Goedemorgen Mevrouw". Mijn sleutels geef ik af en zie dat deze meteen bij de werkorder worden gedaan in een hoes. Jill, de receptioniste wijst mij het koffiehuis en ik mag zelf koffie pakken uit de automaat. Mmm lekkere koffie. Ik ga zitten en kijk op de tafel waar van alles ligt om te lezen. Een fotoalbum met de geschiedenis van het bedrijf. Zoiets kijk je natuurlijk in. Wat hebben die mensen veel ge- en verbouwd. Na een poosje is mijn auto klaar. De rekening komt per mail. De werkzaamheden worden doorgenomen en ik begrijp wat er is gedaan. Tot ziens, tot de volgende keer

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Vriendelijk behulpzaam wij komen er al jaren nooit geen klachten gehad alles prima geregeld

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Klantvriendelijk, servicegericht en lekker gewoon.

Door Renate vriendelijk en fijn geholpen. Koffie in de koffiehoek. Ik kon wachten op de herstelwerkzaamheden. Helemaal goed.

Geweldig geholpen

Garage Kusters heeft mij met pech aan mn auto vlak voor een weekend weg uitstekend geholpen. Snelle service en heel goed meedenken in oplossingen.

Fantastische service.

Een geweldige ervaring om je het gevoel te geven dat je Formule I coureur bent tijdens het wisselen van de winterbanden en zo met mijn rode bolide de pitstraat in kon rijden. In deze coronatijd super goed geregeld allemaal. En wat een origineel ontvangst en een geweldig team aan monteurs. Zeker voor herhaling vatbaar om dit volgend voorjaar ook weer zo uit te voeren. Mijn complimenten.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Zeer klantvriendelijke afhandeling winterbanden wissel

Bij de winterbanden wissel werd heel klant vriendelijk en helemaal corona-proof de weg gewezen naar de speciaal klaargemaakte straat die door de showroom naar één van de twee "bruggen'' leidde waar de auto op kon plaatsnemen om de winterbandenwissel te voltooien. Als bestuurder bleef je gewoon in de auto zitten. Diverse vloeistoffen werden tussentijds ook nog even gecontroleerd. Na de wissel werden de wielen gereinigd met speciale beschermingsvloeistof. Al met al was het in 15 minuten gebeurd. Met een duim omhoog nam ik afscheid van de aanwezige monteurs en met een presentje reed ik weer naar huis. Geen wonder dat wij al jaren klant zijn bij Garage Kusters !!

Altijd goed

Een eerlijke betrouwbare garage.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Goede service en correcte behandeling

De service is altijd buitengewoon goed en de kwaliteit van de reparaties is zeer hoog. Ik ben vooral heel tevreden over de kwaliteit van het spuitwerk.

Vriendelijke receptie.

Goede uitleg en goed werk.

prima garage

Reparatie geweldig uitgevoerd boven onze verwachting