Na lang zoeken op internet vonden wij in Hengelo de caravelair Alba 390.zo,n beetje het laatste exemplaar model 2019 in Nederland .Dit model is precies het model zo is we hem wilde hebben. We hebben daarbij onze carevalair silver 375 ingeleverd voor een prima inruilprijs. Wij komen uit Amsterdam en wat zijn we goed geholpen doorJan Krul in Hengelo. Een humoristische fijne man waar je goed zaken mee kan doen. Een absolute aanrader voor deze firma.

Hartelijk dank voor uw fijne beoordeling. Wij wensen u fijne vakanties met de mooie Caravelair Alba. Wij zien u natuurlijk graag weer terug als u weer in het mooie Twente bent.

Erg goede service, heel vriendelijk personeel

Fantastische winkel waar ik altijd naar toe ga voordat ik ga kamperen.

Jan Krul heeft alles in huis, een koffie corner, een warm onthaal en technische specialisten. Nieuw is dat er ook op gebied van comfortabel slapen in de caravan specialisten zijn.(Deuvalay) Als man met een lengte van 195 cm vond ik bij Jan Krul een Sprite Alpina Sport met een binnenlengte van 370 cm die volledig aan al mijn eisen voldoet. Zitten en slapen op een kwaliteits matras met binnenvering en een relatief lichte gestroomlijnde caravan met een doordachte indeling die voldoende ruimte biedt voor twee personen. Door nieuwe inzichten is het ombouwen van bed naar bank en andersom een fluitje van een cent. Dit alles gerealiseerd met behulp van Jan Krul en zijn team. Positieve ervaring in de praktijk met de Sprite Alpine Sport: Recentelijk op een camping aan de Wolfgangszee aangekomen waar eigenlijk geen plaats was. Dankzij het kleine formaat van deze Sprite heb ik toch nog een mooi plekje gekregen. Op een camping aan de Donau overkwam ons het zelfde.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

Alle vertrouwen in goed vakmanschap. Keuring en onderhoud laten plegen aan onze 25 jaar ouder caravan. Geen onnodige vervangingen!

• Reden bezoek Onderhoud

Wij zijn nu ruim een jaar klant bij Krul en hebben alleen maar positieve ervaringen. Wij zochten voor het onderhoud van onze camper een betrouwbaar bedrijf, waar je geen factuur bent en de mensen wat voor je willen betekenen, en natuurlijk met een goede kwaliteit. Gezellige mensen die altijd meedenken en altijd naar oplossingen zoeken, ook in de planning. Je ziet ook alleen maar tevreden klanten rondlopen.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Gebeld voor het plaatsen van een fietendrager achterop de caravan of dat kon. Geen probleem we moesten maar bellen kon binnen enkele dagen geplaatst worden. Nou we bellen voor volgende week of die week erop.Het antwoordt was jas dan hadden we veel eerder moeten bellen en niet nu.Gezegd maar dat hebben jullie zelf tegen ons gezegd. Ja jammer dan. Wij dus nooit meer Jan Krul. Absoluut niet klant vriendelijk!

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

We hebben duvalay slaapzakken gekocht en zijn daar zeer tevreden over. De hulp die we kregen bij het uitzoeken was heel prettig ,we zouden iedereen aanraden ze hier te kopen.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Voor de 2e maal een (2e handse) caravan gekocht bij Jan Krul. Vorige caravan Avento, huidige: Kip compact.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Wij hebben een mooie nieuwe Sprite mondial gekocht bij Jan Krul. Perfect afgeleverd en wat een fijne caravan. De advisering en begeleiding van het bedrijf vonden wij top! En fijn persoonlijk. Wij raden dit bedrijf van harte aan en komen hier natuurlijk terug voor alle onderhoud. De tien is dik verdiend!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

Prima geholpen bij de aanschaf van selfinflatable matten voor onze vouwwagen. Ipv een schuimmatras gaan we nu deze proberen.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Zaterdag een nieuwe kampa tent gekocht werd goed geholpen we komen er ook al aantal jaren en we komen nog zeker nog heel veel jaren

• Reden bezoek Andere reden

Prima bedrijf. Wij kwamen van ver (Brabant). Caravan had hij gereserveerd voor ons en stond netjes klaar. Zag er prima uit, conform de omschrijving. Gastvrije ontvangst. Lekker ontspannen sfeer. Wij zijn helemaal blij met onze nieuwe aanwinst (Kip caravan).

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

Duvelay slaapcomfort. Aangeschaft voor het slapen in onze VW Smallander. Ideaal is de combinatie van matras met dekbed. Makkelijk om snel een comfortabel bed te maken en eenvoudig weer in tas op te ruimen! Een aanrader voor alle buscamperaars of tentkampeerders!

• Reden bezoek Andere reden

Onze Sprite caravan is hier geweest voor een onderhoudsbeurt en een BOVAG keuring, tevens montage van een mover. Ook over de kosten werd netjes gecommuniceerd. Als extra service kregen we kosteloos een disselhoes en twee tassen toegestuurd.

• Reden bezoek Onderhoud

Kip kompakt gekocht via Marktplaats Bij Jan Krul grote onderhoudsbeurt gedaan. Grote vakkennis en vriendelijk duidelijk wat er moest gebeuren aan onderhoud of vervanging. Zeer tevreden!

• Reden bezoek Onderhoud

Meerdere keren zaken gedaan met Krul Caravans: laatste keer langs geweest met de caravan, waar een kunstof pees uit een alu-profiel ontbrak. Werd als service kostenloos vervangen! Top service, top bedrijf!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

zeer nette onderhoud, klantvriendelijk en werkgericht. voor een goed, snel en betrouwbaar advies bent u hier zeker op het juiste adres! ook een erg ruime showroom met veel leuke spulletjes voor de vakantie waar ik en mijn vrouw nog even hebben rond gekeken en een mooie stoel hebben gekocht van het merk: Lafuma. Ik raad dit bedrijf zeker aan!

• Reden bezoek Onderhoud

Pas onze caravan ingeruild. Een goede ruil met een eerlijke prijs. Bij Jan Krul zoekt men altijd naar een goede oplossing. Zowel bij de aankoop als bij het onderhoud erg betrouwbaar.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Kwam gesealde en dus ongebruikte gasfles terugbrengen. Gasfles paste niet op aansluiting, zelf slecht opgelet. Gasfles aantal weken geleden gekocht met groot aantal andere spullen. Helaas bon niet meer, een kampeervakantie maakt je niet netter. Krul wilde gasfles onder geen beding terugnemen. Kan ik mij nog enigzins voorstellen, maar niet echt klantvriendelijk. Wat veel vervelender was, is dat men op geen enkele manier wilde luisteren en tot een oplossing komen. Impliciet zelfs beschukdigd van oplichterij en diefstal, wie zegt ons dat je gasfles en vulling hier wel gekocht hebt en niet alleen maar vulling? Ik ben boos over de slechte en agressieve manier van afhandelen en had van een zaak als Jan Krul veel meer service en klantgerichtheid verwacht. Ik kom zelf niet meer bij Krul en raad deze winkel en dit bedrijf af.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Zeer behulpzaam, vriendelijk. Klein probleem met de caravan gehad net voor vertrek naar vakantie bestemming , werd direct verholpen.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Een campingkastje in de kleur blauw besteld... hadden mijn ouders diezelfde middag een nieuwe caravan gekocht met grijze kleuren. Een mail gestuurd met de vraag of het kastje ook in het grijs geleverd kon worden. Geen probleem en enkele dagen later werd keurig het grijze kastje afgeleverd!

• Deskundigheid N.v.t.
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

In het weekend een vraag gesteld over een te plaatsen bestelling van twee Duvalays, die werd diezelfde zondag nog beantwoord met de juiste aanwijzingen. Bestelling geplaatst en snel en keurig op tijd afgeleverd. Alles als zeer klantvriendelijk ervaren.

helemaal top bedrijf!

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Ik ben zeer tevreden over de online webshop van Jan Krul Caravans. Erg behulpzaam, pro-actief, meedenkend en mijn bestelling werd ook nog eens snel geleverd. Kortom, bijzonder vgoede service die ik niet vaak tegenkom!