Altijd goed geholpen geen gezeur we doen wat we zeggen

2 nieuwe dakluiken in ons KIPJE laten zetten perfect! Altijd goed advies en,,,, altijd Goed gehumeurd

Uitstekend geholpen, en beloofd is beloofd.

Nieuwe matrassen in onze camper hadden we nodig. Na het nodige meetwerk door Jolien werden ze besteld. Het werd krap, maar ze werden vlak voor onze camperreis op tijd bij ons thuis afgeleverd. We zijn er zeer blij mee. Joop en Tonny Tem On Tour www.temontour.nl

Slecht

Alle lof hoor ik hier op de site, over goede service, blablabla, maar als ik een artikel van 75,- euro wil kopen, en het is overal tussen de 35,-/45,- euro te koop, zelfde merk,(dus niet aankomen met betere kwaliteit)dan vraag ik mij af waarom, dan zou ik ook een hele goede service verlenen als ik zoveel marge op producten heb , diefstal noem ik dat, van goedgelovige mensen, jammer

Altijd goed geholpen .En meedenken met de klant voor een oplossing!

Ervaren personeel .Vakkundig geholpen.

Dag Joop, bedankt voor de mooie review :)

Prima leuk bedrijf

Geweldig gezellig en ook vakkundig en betrouwbaar bedrijf. Jaren gelden een gebruikte caravan gekocht van 10 jaar oud. Nu na 10 jaar intensief gebruik nog steeds een probleemloze geweldige 20 jaar oude caravan Tip: om de 5 jaar banden vernieuwen en minimaal om de 2 jaar een beurt bij Barry Krul laten doen.

Beste Harry, Bedankt voor de fijne beoordeling. :)

Geweldige service

Goed advies en zeer plezierig

Kom op de afgesproken tijd de caravan staat klaar met lekker de kachel aan. Word er netjes geholpen, je ben daar echt een klant waar alle tijd voor word genomen. Erg tevreden over de totale afhandeling tot nu toe.

Hartelijk dank voor uw fijne beoordeling en graag tot een volgende keer.

geweldig .

Denkt met u mee .

Hartelijk dank voor de fijne beoordeling! Hier doen wij het voor :) Graag tot een volgende keer.

fantastisch

Kom ik de winkel in dan wordt ik vriendelijk ontvangen, kan rustig rondkijken en mijn vragen worden goed beantwoord. In de werkplaats hetzelfde, onderhoud en controle worden goed uitgevoerd. Al met al altijd blij om naar hen toe te gaan. Oh ja, heel belangrijk : niet duur.

Hartelijk dank voor de fijne reactie en graag tot een volgende keer :)

Vakkundig.....

Schade aan de vorige caravan gehad. Is perfect door Barry en team opgelost. Taxatie heel vakkundig geregeld, reparatie voortreffelijk uitgevoerd. Groot compliment op zijn plek!

Bedankt voor de fijne recensie.

Super geweldig geholpen.

Helemaal vanuit het westen in het oosten een caravan gekocht. Dit was het zeker waard,Jan Krul bedankt.

Zeer klantvriendelijk. En fijne service! Vriendelijk personeel.

jullie zijn geweldig

jullie staan altijd klaar en niets lijkt teveel. ook heel vriendelijk : klant is koning !!!

Super service. Twee dingen apart besteld op een dag. Bezorgkosten netjes terug gekregen. Op aandringen van de firma zelf. En de producten goede kwaliteit. Dit bedrijf is een aanrader

Beste Jose, Hartelijk dank voor je fijne reactie en graag tot een volgende keer :)

Fantastische service

Altijd goed adviezen en een fantastische service. Prettige, zeer vriendelijke ontvangst zowel in de winkel als de werkplaats. Kom er graag voor aanschaf kampeer artikelen en onderhoud caravan. Ga altijd met een goed gevoel weg.

Beste Frans, Nog bedankt voor de fijne beoordeling :)

Geweldig bedrijf en hele goed service

Een bedrijf met heel veel kennis waar je als klant geweldig wordt geholpen en ook met je meedenkt.

Vakkundige mensen die ook de tijd nemen voor ons

Je word hier altijd geholpen door vakkundige mensen.Klant vriendelijkheid staat hier hoog in het vaandel.

Beste Gerard, Hartelijk dank nog voor je fijne recensie :)

prima zaak

Doe jaren inkopen bij Krul

Altijd goede service en erg klantvriendelijk

nvt

Informatie van de dames in de winkel

Nieuwe auto gekocht. Bandjes van de spiegels nu te kort. Geen bandjes in de winkel. Nieuwe spiegels kosten € 80,== Adres gekregen van bedrijf in Almelo BukoTwente. Verlengbandjes in paar dagen geleverd voor een paar tientjes.

Xx

Geen mening

prima hartelijk bedrijf

Onze ervaring met de FAMILIE KRUL, spontaan, hartelijk, eerlijk, luisterend, humor. toe te betalen bedrag in orde, meedenkend Rijden graag "even" naar Hengelo voor het beste advies (180 km):) Jan senior staat voor zijn zaak. Barry en medewerkers een en al hartelijkheid en eerlijkheid. Aan een ieder aan te bevelen. Groet Fam. Reijmers uit Arnhem. En voor jan speciaal......heb je het boek Ik Jan Krul al uit?

Goede ervaring vriendelijk personeel

Wij zijn altijd vriendelijk geholpen Service is uitstekend Mooie nette winkel Vriendelijk personeel

Altijd goede service en advies

Kom al heel wat jaren bij Jan Krul en ga er altijd met een goed gevoel weg. Dat komt door de vriendelijkheid van het personeel en de deskundige adviezen en service.

Super klantvriendelijk !

Door de diefstal van onze stoel tijdens ons camping verblijf zijn wij bij deze winkel terecht gekomen. En zijn wij uiterst vriendelijk behandeld, we kregen zelfs een kop koffie aan geboden.. Jammer dat de winkel niet in onze buurt ligt anders waren we zeker vaste klant geworden, het is een zeer mooie winkel en nogmaals bedankt.

Hartelijk dank voor uw beoordeling, dit is waar wij het voor doen! Mocht u weer eens in de buurt zijn, dan staat de koffie gewoon weer klaar.