Mijn vrouw kwam met een stotterende auto aan om 15:00, en om 17:30 was de auto alweer gerepareerd!

De service en betrokkenheid van Garagebedrijf de Kruif is ongekend. Mijn vrouw kwam om 15:00 smiddags aanrijden met een een hortende en stotende auto, en na een korte testrit hebben ze alle benodigde onderdelen ingebouwd en afgesteld. De auto stond vóór het avondeten alweer op de stoep. Ik kan me weinig andere zaken voorstellen die zó resuluut en klantgericht denken / werken. Mijn dank is iig groot. Ga er nooit meer weg.

Plezierig contact. Goede service. Leuk, zo'n echt familiebedrijf

Leuk zo'n echt familiebedrijf. Dat schept vertrouwen.

Zeer tevreden.

Al meer dan 25 jaar onze betrouwbare garage.

Ik kon mijn verder haal kwijt wat er met de auto was Ik kreeg goede uitleg. En ze denken met je mee voor oplossing.

Betrouwbaar door de jaren heen!

Net mijn 4e occasion gekocht bij de Kruif. Tot volle tevredenheid! Geen gesjoemel of problemen, gewoon een auto afleveren zoals het hoort! Ik moet ze niet teveel aanprijzen, anders hebben ze geen tijd meer voor mij. (Als dat nodig is) Want drukte genoeg bij de Kruif, dat zegt eigenlijk al genoeg. Gewoon top!!! Maar dat wist ik al jaren!!!!

De mensen daar begrijpen uitstekend de problemen van mijn eigen leeftijd (80) en van mijn auto's !

Ik krijg altijd een heldere en begrijpelijke uitleg van wat er met mijn oude auto's aan de hand is. Er wordt heel goed met je meegedacht,,,, De afspraken worden heel goed nagekomen. Dit alles voor een alleszins zeer redelijke prijs ! Dat ik als zeistenaar een eindje naar hun toe moet rijden wordt goed-gemaakt door het leuke landschap waar ik dan doorheen rijdt.

Dik tevreden, alles is heel transparant

zeer positief

Zeer goede service - Ze denken goed mee

Garage de Kruif is nu ongeveer een jaar onze garage en kan hen elk moment bellen voor advies. Of het nu de aanschaf van een nieuwe auto is of welke (winter)banden ik nodig heb. Ook over het vervangen van een defect lampje even tussen de bedrijven door vlak voor het avondeten doet hij niet moeilijk. Heel fijn om zo'n garage te hebben waarbij je herkent wordt en die service verleent zonder dat dit direct in rekening gebracht hoeft te worden.

Klantvriendelijk / betrouwbaar / vakbekwaam

Klantvriendelijk / Betrouwbaar / vakbekwaam

Vriendelijk en betrouwbaar, wat wil je nog meer

Een garage waar je met plezier naar toe gaat.

Goede service, klantvriendelijk, komt afspraak na.

uitstekend

koop en verkoop nooit een probleem en de service is uitstekend al 40 jaar.

Al vijf auto's gekocht Meer dan 20 jaar onderhoud van de de auto's Nu weer geholpen aankoop nieuwe auto

Super!!

Super!! Vriendelijke, goede service. Eigenlijk wat je zoekt als klant bij een aankoop van een auto advies uitleg, tips je kunt rustig dingen vragen niets is te veel voor ze. Voelden echt vertrouwd. Eén echte aanraden om daar naar toe te gaan.. Dan zit je echt goed bij de kruif. Wilco bedankt!!

Uitstekende service!

Denkt mee, betrouwbaar, goed bereikbaar en eerlijke prijzen!

Goed meedenkende garage

Na een normale APK en kleine beurt bleef er toch veel geluid uit de auto komen. Bleek er een grote kostenpost te zijn namelijk versnellingsbak-problemen. Wilco was hier eerlijk en open over en dacht goed mee in prijs-kwaliteitmogelijkheden. Tevreden over resultaat.

Super klantgericht

Super service. Altijd duidelijk wat er aan de auto gedaan is. Klant gericht.

Goede service en betrouwbare mensen

Bij een keuring nemen ze altijd contact op wat ze zijn tegengekomen en gaan doen / en evt te doen als alternatief, overleg en kostenplaatje zijn hier duidelijke aspecten die altijd terugkomen, kort om : top garage en betrouwbaar.

goed afgewerkt

mijn ervaring met dit bedrijf vind ik goed

Vertrouwen in kwaliteit en prijs

Komt beloftes na. Voert reparaties perfect uit en als het kan zo goedkoop mogelijk door bijvoorbeeld 2e hands onderdelen te gebruiken. Laat zien wat hij heeft gedaan. Leenauto altijd mogelijk. Prettige mensen in het contact.

Goed.

Goed snel en fijn geholpen. De auto die ik op t oog had wilde ze vasthouden tot ik kon komen kijken. Snel alles geregeld mbt overschrijven. Goede afspraken kunnen maken. Top geregeld voor een haalbare prijs!

goede service en duidelijke afspraken die ze nakomen

mijn vivaro moesten 2 verstuivers vervangen worden, veel garage houders beginnen hier niet aan. Na zoeken op internet bij bedrijf uitgekomen ,contact meegelegd en tot een eerlijke en duidelijke afspraken gekomen . na afspraak gemaakt is alles in werking gezet . topservice op locatie.

Een hele nette en vriendelijke garage

Heb hier vorige week mijn auto gekocht waar ik ontzettend blij mee ben, het personeel heeft mij heel vriendelijk geholpen en ik ben zeer tevreden over hoe het hele proces is verlopen.

Betrouwbaar, vriendelijk, zeer hoog serviceniveau!

Fijn contact vanaf het moment dat ik een proefrit maakte, tot aan de aankoop van onze Ford. Uiteraard hebben wij nu een fantastische auto. Heel blij mee!

Volkomen tevreden.

Afspraken prima behandeld. Wensen klant vertaald naar een aankoop. Prima gevoel over de aankoop. Zeer tevreden.