Altijd goed en betrouwbaar

Altijd goed overleg en goed advies van Andre

gewoon top

We moeten voor deze garage wel een stukje rijden _+ 40 min Dit is onze 2e auto bij hun gekocht met garantie bij de 1e nooit nodig gehad. Bij deze helaas wel maar zonder problemen opgelost. De vriendelijke service en vakkennis is daar geweldig goed dus als het tijd is voor weer een andere auto gaan we eerst daar kijken.

Klantvriendelijk

Snelle en nette afhandeling van reparaties en onderhoud

Wordt altijd goed en vriendelijk geholpen

Maakt niet uit waar je voor komt, altijd wordt je vriendelijk en goed geholpen

Al jaren een prima betrouwbare garage

Goed geholpen.

Altijd prima service.

klantvriendelijk

goed gecommuniceerd over extra kosten bij beurt?APK

Nvt

Nvt

Altijd prima

Geweldig bedrijf, prima servive, prima vakwerk en heel vriendelijk personeel.

Zeer klantvriendelijk en service gericht

Vakkundig en klantgericht met een hoge mate van service

opgelucht,dat de service gelijk blijft

kon wachten op mijn apk,hoe goed is dat. Vriendelijk en behulpzaam,eindelijk een autogarage,waar ik vertrouwen in heb. bedankt A.Bröker

Top garage

Super vriendelijk bedrijf

Ongevraagd mijn auto gewassen en krassen weggepoetst waar maak je dat nog mee?

Goed geholpen en echt klant vriendelijk

zoals altijd zeer goed

zoals altijd zeer goed

Hele relaxte en betrouwbare mensen

We hebben een heel prettig contact gehad met o.a. Arnold Louwes, toen we tot een akkoord zijn gekomen voor de aankoop van een Opel Karl Rocks. Dit is zeker een bedrijf met een goede service en vriendelijk personeel.

Zeer goede service

Altijd vriendelijk en zeer goede service.

top

top

Uitstekend autobedrijf

Ze zijn zeer klantvriendelijk en behulpzaam.

Een vriendelijk en eerlijk bedrijf met goed advies.

We zijn vriendelijk geholpen. Kregen eerlijk en goed advies. Mede hierdoor hebben we onze nieuwe ford focus gezocht. Ook het personeel in de garage is erg vriendelijk en zijn zeer behulpzaam. Kortom een bedrijf waar we veel vertouwen in hebben.

Dikke prima!

Goed luisterende en meedenkende verkoper! Duidelijke uitleg over hoe en wat. Hangt een prettige sfeer in het bedrijf!

Kundig en vertrouwd

Altijd goede afstemming over het onderhoud.

Persoonlijke aandacht

Persoonlijke aandacht voor de klant. Verkoper geeft niet de indruk persé een auto te willen verkopen maar geeft de klant voldoende 'ruimte' en denkt mee. Naar volle tevredenheid een occasion aangeschaft!

Vriendelijk deskundig personeel. Persoonlijke benadering.

Snelle en duidelijke service

Ik had m'n Polo op maandag bij hun gebracht met een defect raam aan stuurkant. Ik kreeg te horen dat het wel even kon duren ivm drukte. Maar, ik werd al op woensdagmorgen gebeld dat de reparatie al klaar was. Dat was echt beduidend sneller dan ikzelf had gedacht. Super mooi gedaan van de garage. Mijn dank is groot