Duidelijke service voor een goede prijs.

Ondanks drukte in de werkplaats toch nog afspraak kunnen maken voor eind apk datum. Vertellen duidelijk wat ze doen en hebben gedaan voor een prima prijs. Leenauto geen probleem.

Grote beurt + APK laten uitvoeren - Goede communicatie over de kosten. - Duidelijk advies in te vervangen onderdelen

Ik ben goed geholpen.

Alles wat moest gebeuren is gedaan.

Goede service lange wachttijden

Goede behandeling

Zelfs in drukke tijden toch tussendoor een reparatie plaatsen

Een Super sevice

Je stapt er binnen met een probleem ,en ze helpen je . Vriendelijke mensen een dikke duim .

Betrouwbaar & vertrouwd

Mijn auto naar Habo garage gebracht voor APK en grote beurt. Communicatie vooraf & tijdens was prima en daardoor waren er ook geen verrassingen achteraf. Mijn ervaring is ook dat ze zeer flexibel en klantvriendelijk zijn.

Habo is vakmanschap en service !!

Prima dienstverlening vriendelijk en vakkundig!

Leuke en serieuze

.....

Open en eerlijk vakmanschap

Beurt en APK naar wens uitgevoerd. Op advies 2 nieuwe banden. Veiligheid staat voorop.

Vriendelijk en vakkundig personeel!

Fijn geholpen met de aankoop van onze auto. Goede service, aanrader!

Top bedrijf

Top bedrijf, super service. De avond voordat ik mijn auto zou inruilen, was er vernieling en inbraak bij mijn auto gedaan, volgende ochtend gelijk contact gezocht met autobedrijf Habo en de situatie uitgelegd, dit was geen probleem kon mijn auto gewoon omruilen en zij hebben verder alles voor mij geregeld. Zal hier zeker terugkomen.

Goede service betrouwbaar

Onderdeel was moeilijk te vinden, maar ze hebben er toch voor gezorgd

Geweldig!!!

We waren NET klaar om op vakantie te gaan, nog even tanken en ..... motorstoring!! Er was 1 gedachte: "Naar Habo, onze garage". Hoewel het al redelijk richting eind van de werkweek liep, hebben de monteurs er DIRECT alles aan gedaan om het euvel op te sporen en op te lossen. Dank zij hun inzet kan de auto weer vele kilometers de weg op en kwamen we als gepland op de vakantiebestemming aan. Nogmaals dank, heren!!

Goede communicatie en kwaliteit

Goede prijs kwaliteit voor werkzaamheden

veel expertise

verstand van zake

Zeer goed en bekwaam personeel, een aanrader

Super zoals altijd

Net bedrijf wat vertrouwen wekt

Hier een gebruikte jonge auto gekocht. Alles soepel verlopen en afspraken keurig nagekomen.

Top zoals altijd

Goede service en altijd goede comminucatie

Openhartig en Vertrouwd Fam: Bedrijf.

Fijne ontvangt met een kopje koffie Een goed luistert oor van verkoper Evert-Jan , naar onze vragen en wensen. Prima zaken gedaan, en van ons uit hebben wij er ook een goed gevoel aan over gehouden. Dank daarvoor. Echt een aanrader voor ieder die een Prachtige auto wil aanschaffen. Vriendelijke groet. Fam: W.H.M.Kupers Zoetermeer.

Niets op aan te merken.

Goede communicatie en service, uitstekend.

Altijd goed en betrouwbaar

Altijd goed overleg en goed advies van Andre

gewoon top

We moeten voor deze garage wel een stukje rijden _+ 40 min Dit is onze 2e auto bij hun gekocht met garantie bij de 1e nooit nodig gehad. Bij deze helaas wel maar zonder problemen opgelost. De vriendelijke service en vakkennis is daar geweldig goed dus als het tijd is voor weer een andere auto gaan we eerst daar kijken.