prima geholpen

als goed

Eerlijk en betrouwbaar familiebedrijf

Eerlijk uitziend bedrijf, nemen de tijd voor je ook als je onverwachts voor een auto komt kijken. Proefrit maken is geen probleem.

Deskundige medewerkers

De werkzaamheden worden volgens afspraak verricht. Geen gedoe met eerst een afspraak maken voor een diagnose.

Geweldig garagebedrijf met uitstekend personeel

Wordt altijd vlot geholpen en zeer deskundig.

Eerlijk -vriendelijk

Mooie netje combo gekocht

Prima!

Alles keurig verzorgd en op tijd gereed.

Altijd staat het HABO team klaar als er problemen zijn. Goede service.

Goede service en duidelijke info

Goed geholpen, ze weten wat ze verkopen en ze zijn eerlijk.

Keer op keer goed geholpen, vakkundig, behulpzaam en vriendelijk

Prima: vlotte en adequate werkwijze

zonder meer uitstekend

Pri ma

Tot nu toe prima service!!

Prima.

Auto voor het eerst naar habo gebracht voor apk en grote beurt. Goed ingelicht over wat er gebeuren moest. En dat de auto ook nog van binnen en buiten schoongemaakt is was helemaal top.

goed en zoals gewend bij deze firma.

Deze keer een speciale werkorder waarbij een ander bedrijf ,nl een revisiebedrijf ,was betrokken. HABO heeft daarbij de nacontrole gedaan met als gevolg dat de auto , na gereedverklaring door dat revisiebedrijf , voor enkele kleine onvolkomenheden toch weer terug moest naar het revisiebedrijf. Heeft wat extra tijd gekost maar was wel de moeite waard want nu werd de auto wel goed en korrekt afgeleverd. Keurig gedaan HABO!

Prima geregeld

Van te voren offerte gevraagd deze keurig ontvangen en afspraak gemaakt inclusief vervoer in mijn geval een E fiets stond klaar Twee uur later werd er gebeld onderhouds beurt klaar teug gefietst en afgerekend.

Super service

Ik word altijd goed geholpen, bij eventuele reparaties is er altijd van tevoren overleg. Top

👍

bieden al jaren de beste zorg aan mijn auto

Deskundig, vakbekwaam, klantvriendelijk, en dit ervaar ik al jaren!

Compleet, resultaatgericht, betrouwbaar en zeer klantvriendelijk

Mijn ervaringen bij HABO zijn allemaal meer dan positief. De tijd die voor je wordt genomen, afspraken worden nageleefd, en je kunt altijd rekenen op een eerlijk en betrouwbaar advies.

Goed autobedrijf zeker aan te bevelen

Keurige medewerkers prima geholpen met de aankoop van een andere auto.

Goed en betrouwbaar

Goed geholpen door vakkundige mensen

Als er iets is met mijn auto is kan ik altijd terecht, ik ben altijd goed geholpen, vriendelijk te woord gestaan

Een prettig bedrijf

Snelle en goede service bij reparatie

staan altijd voor je klaar

klasse zoals jullie mij geholpen hebben

Voortreffelijk

Gewoon een super garage . Eerlijk - snel . Klantvriendelijk .

Top!!!

Klantvriendelijk en goede service.