een goede service

een vriendelijke en bekwaam garage

Weer prima geholpen en goed te woord gestaan

Kleine beurt + APK, uitlaatsteun gelast en 3e remlicht vervangen. Alles dik in orde.

Fijne garage.

Vakkundig personeel . Hier is de klant nog koning.

Top service en klantvriendelijk!!!

Top sevice en klantvriendelijkheid en deskundigheid. Kom hier meer als 20 jaar al en nog steeds zeer tevreden!

Top gedaan.

De auto stond er weer keurig gewassen bij Ook de binnenkant keurig in orde. En rijdt weer als nieuw.

Goeie service en altijd vriendelijk!

Het is een veerkrachtig bedrijf; oplossingen zoeken is hun specialiteit.

De auto was van mijn vrouw; na haar overlijden is hij nu van mij. Het is goed te beoordelen hoe de auto er voor staat en wat er gedaan zou moeten worden. Er werd rustig ,vakkundig en goed ge- en bekeken , waarna een prima advies werd gegeven. Slechts hulde!

Super snelle service

Een lastminute klusje is hier nooit een probleem! Toppers.

Perfecte service!

HABO geeft goede advies en helpen je meteen zodra ze kunnen! Een top service!

Beste garage

Ik kom er al jaren, -vriendelijk personeel -eerlijk - goede service / advies Top garage

zoals gebruikelijk:zonder meer goed

Adequaat handelen, waar nodig van tevoren overleg en prima advies

Fijne garage met vakmensen

Goede service,normale prijzen,goede vakmensen,behulpzaam,en klantvriendelijk.

Super geholpen door een kundige monteur.

Deskundig advies.9

Goede snelle service

Mijn auto voor een grote beurt gebracht en weer netjes terug gekregen

Uitstekende service voor een goede prijs.

Een bedrijf die zijn klanten waardeerd.

Open en oprecht in en weten waar ze het over hebben.

Topgarage.

Zeer goede garage. Goede service en klantvriendelijkheid.

Prettige samenwerking goede balie medewerkers met name Andries...

Tevreden

Nette behandeling, afspraak nagekomen, geen verrassingen en gebeld over de extra kosten. Prima leenauto en snel klaar.

Fijne en prettige ervaring bij aanschaf auto.

Voor de eerste keer een auto aangeschaft bij dit bedrijf. Vanwege de lockdown kwam Evert-Jan op afgesproken tijd bij ons thuis met de auto waar wij interesse in hadden. We zijn goed geïnformeerd en kregen een schappelijke inruilprijs terug voor onze huidige auto. Het geheel hebben wij als erg prettig ervaren!

Vakkundige, eerlijke en erg vriendelijke mensen.

Gewoon een top garage met dito medewerkers!

uitstekende service

Geen gezeur, altijd snel geholpen , redelijke prijzen. Een lampje wordt direct vervangen. Een beetje olie bijvullen: geen kosten.

Weer super!!

Klein probleempje met mijn autootje, Ik belde de verkoper en vertelde dat er een knoep in het stuur zat. Kom maar langs wanneer het u past was zijn opmerking. Gelijk verholpen en keurig opgelost Wat een geweldig bedrijf!!! Voor mij een dikke 10

Heel goed

Goed bevallen

Veilig, voordeling en snel

Alles gebeurd zoals is afgesproken.