Veluwse gemoedelijkheid, vakkennis en betrouwbaarheid

“Wordt verwacht” De vooraankondiging van heren/verkoopspecialisten Piet@Jerry. Een Mercedes SLK 350 uit 2012 en 10.000 km op de ronde klok. “Huh, zeker alleen ritjes rondom de tuin gereden!?” Of wellicht een buitenkansje, een lotje uit de loterij. Toch wel veel pk’s, toch wel weinig kilometers. Wachten tot fotografisch materiaal verschijnt is feitelijk geen optie. Meteen handelen een must. Voor gretige landgenoten als kapers op de kust verschijnen. Een informerend telefoongesprek! Uiterst voorkomend, uiterst vriendelijk. Dat schept van meet af aan vertrouwen. Dat eerste contact legt de basis voor al het moois dat komen gaat. Toen wat later de showroom vol glans, glim en glitter wordt betreden maak ik daarvan melding. “Fijne benadering, heren!” “Koffie, meneer?” Nee, liever thee met een smaakje, ben al druk genoeg van mezelf. Een automobiel aanschaffen eist concentratie, een scherpe blik en een luisterend oor. Piet gaat er eens uitgebreid voor zitten. Veluwse koetjes en kalfjes passeren de revue. Ons huwelijksleven komt langs, onze hobbies, ‘aanschaf’ van kinderen en wat al niet meer… Het goede basisgevoel krijgt opnieuw een boost. Feitelijk zit ik in een schuimend warm bad. De gedachte “deze zaak doet hetgeen ze zegt en zegt hetgeen ze doet” vormt na onze inleidende ‘schermutselingen’ de opmaat tot een wandeling richting: de SLK 350 AMG. Gevolg: liefde op het eerste, tweede én derde gezicht. En ja , hoe ziet een bolide met die kilometerstand eruit? Als gloednieuw! “Is van een goede relatie met een behoorlijk wagenpark geweest”. Tuurlijk, ’t voertuig heeft altijd op de keukentafel gestaan en werd héél soms hartstochtelijk uitgelaten en daarna schoongeborsteld. En nu bij Klaaysen te koop! Geloven op blauwe ogen is niet noodzakelijk; het Mercedes-juweel staat voor mijn ogen te stralen. Geen krasje, geen deukje: simpelweg nieuwstaat! Het 6-cilinder motorblok oogt fonkelnieuw en uiterst krachtig. Piet en ik zijn beiden zo enthousiast dat het dak gesloten en op de w

Fantastisch geholpen

Wij komen hier nu voor de tweede keer Dus dat zegt wel wat . Wij zijn zeer tevreden over hoe wij geholpen zijn . Wij komen zeker terug in de toekomst.

Keurige leuke eerlijke zaak

Wij waren al een tijdje aan het rondkijken voor een nette gebruikte Audi A4. Na wat speurwerk op internet kwamen wij een advertentie van Klaaysen tegen op autoscout. Aangezien wij in zuid holland wonen hadden wij nooit van dit bedrijf gehoord. Toevallig hoorde wij van een kennis uit Hattem dat dit een bedrijf is met een goede reputatie in de regio. Afspraak gemaakt met Piet op vrijdag avond (buiten hun openingstijd) en 150km naar Wezep gereden. Bij aankomst stond de auto volgens afspraak keurig netjes klaar in de showroom. Koffie gedronken en de auto bekeken en nog wat kleine puntjes opgenoemd. Piet ging hier zeer serieus mee om en schreef dit direct op. Na de proefrit en het vertrouwde gevoel over dit bedrijf en de auto kregen wij een voorstel van Piet wat goed overeen kwam met onze verwachtingen dus de deal was rond. De week erna stond de auto al klaar en waren alle puntjes netjes afgehandeld. Wij vonden het een zeer fijne ervaring om bij dit bedrijf een gebruikte auto aan te schaffen !

Tegenvaller.

Mij is een auto verkocht met een verkeerd onderhouds boekje. Het kenteken en chassie nr daarin komen niet overeen met de auto. Ik kwam daar achter toen ik de auto wilde verzekeren. Volgens de verkoper klopt het onderhoud in het boekje wel en kon het probleem opgelost worden met tipex. Ik heb zelf een gedeelte van het onderhoud kunnen achterhalen (dat inderdaad klopte) maar niet alles ivm privacy. Klaaysen heeft mij mondeling de garantie gegeven dat alles ok was. Mijn probleem zit bij eventuele verkoop van de auto, elke inkoper zal aanhalen dat het niet klopt etc. Ik vind het geen erg fatsoenlijke gang van zaken. De auto is goed.

nog een echte dorps garage waar de klant koning is

na rond kijken op internet een leuke auto gezien, helaas kwam de lock down en werd alles onzeker.8 weken later toch een afspraak gemaakt en na de proefrit en 5 minuten praten was alles rond. prima ervaring en een pluim voor Piet . groeten fam van Dreumel

Ze zijn zeer klantvriendelijk

nette en vriendelijke garage . geen poespas . deskundige verkoper . en niet opdringerig. komt betrouwbaar over en je kunt altijd even binnen lopen voor vragen of koffie

Echt een top garage!

Opnieuw, na vele jaren een leaseauto te hebben gehad, weer een auto gekocht bij Klaaysen. Wat een betrouwbare en fijne garage! Opmerkelijk ook dat ze na zoveel jaar nog weten wie je bent en je zelfs bij naam kennen. Kortom een dikke 10 voor deze garage!

Fantastische service, persoonlijk en klantvriendelijk, absolute aanrader!

Aanschaf auto

betrouwbaar bedrijf

Afspraak is afspraak. Betrouwbare informatie.

Een heel goed bedrijf zeker aan te raden!

We hebben daar een mooie auto gekocht, en zijn zeer vriendelijk geholpen. Top!

Correcte afhandeling van onderhoud en beantwoording van vragen, geweldig!

Gedurende de jaren dat ik klant ben bij garage Klaaysen heb ik geen moment gehad dat ik beschaamd ben in mijn vertrouwen op een juiste afhandeling van het uigevoerde onderhoud. Daarnaast is zowel bij inruil als aankoop de onderlinge verstandhouding altijd prettig en correct. Samengevat, graag blijf ik klant bij garage Klaaysen. Zo blijf ik met vertrouwen mijn kilometers maken.

200% tevreden

Medewerkers die je de kans geven mee te denken over "een probleem. Mewerkers die ook klaarstaan als een accuut probeem snel moet worden opgelost. Medewerkers die vakkundig zijn en vertrouwen geven.

Een garage/verkoopteam die in alles gelooft in het merk Subaru

Heb in mei 2019 voor het eerst een nieuwe Subaru Forester gekocht. Hoewel ik op zoek was naar een Subaru Forester van 1 jaar oud was deze niet meer aanwezig toen we een proefrit wilden maken. Zijn toch uitgenodigd voor een gesprek en hoewel dus niet op zoek naar een nieuwe Subaru Forester hebben we na een proefrit en een gesprek met een enthousiaste en deskundige verkoper Piet Vermaning, een mooi (inruil)aanbod gekregen waarna we hebben besloten tot aankoop over te gaan. Een lang gekoesterde wens na meer dan 30 jaar Ford. We waren vooral enthousiast omdat we een caravan hebben en nog zeker een aantal jaren door Europa willen reizen. Na twee vakanties in Nederland en Italie zijn we nog enthousiaster geworden voor de Subaru Forester en kijken daarom terug op een succesvolle en prettige aankoop bij garage Klaayssen. Overtuigd van hun kennis en deskundigheid, we hebben het zelf ervaren na vier maanden al 10.000 km op de teller

Altijd eerlijk en oprechte medewerkers die goede service leveren voor een goede prijs kwaliteit verhouding

Supergoede dealer zowel voor onderhoud als voor occasions

Klaaysen is al jaren onze vaste dealer voor onderhoud en apk altijd naar volle tevreden heid. Ze zijn eerlijk en niet duur en zeer kundig. Na aanrijding met auto die Total loss was als gevolg zeer goed geholpen door Jerry. We hebben er een perfecte occasion aan over gehouden die rijdt als nieuw en die nog vele jaren mee kan. Ook de afhandeling met expert namen ze ons uit handen zeer fijn bedrijf, wij blijven nog vele jaren klant en adviseer hen ook aan vrienden. Zoek je een eerlijk betrouwbaar bedrijf wat niet de hoofdprijs rekent en zeer klantvriendelijk en betrouwbaar en kundig is dan ben je bij Klaaysen zeker op de juiste plek.

Een garage waar je tuis voelt altijd een luisterend oor een prima service en een professioneel team wij zijn er al jaren klant en willen geen ander.

Samenvatting van dit revieuw, betrouwbaar voor zowel gebruikt als nieuw!!

Betrouwbaar adres voor levering en onderhoud!! Ben al jaren tevreden klant en hoop dit nog lang te blijven!!

Goede en degelijke service

Wij hebben onze Sirion2 hier al een paar jaar geleden gekocht en is het onderhoud in handen van Klaaysen. Over het onderhoud zijn wij zeker tevreden. Duidelijke prijsopgaves en onderhoud wordt goed uitgevoerd. Heb je in de tussentijd iets met de auto, dan kan je gewoon " even langs rijden" en wordt het direct opgelost.

Geweldig !!^

Prima en goede voorlichting 🖐👍

Behulpzaam en betrouwbaar

We hebben al meerder auto’s gekocht en ingeruild dus al een aantal jaren bij de firma Klaassen. We hebben altijd goede ervaringen gehad en zijn altijd zeer vriendelijk geholpen maakte niet uit hoe lang het twijfelen en gesprek duurde. Ik zou zeggen probeer het zelf eens👌🏻

alles wat er aan onze auto is gedaan zijn wij zeer tevreden

betrouwbaar bedrijf

Hier word je vrolijk

Wat een plezierige ervaring om in contact te komen met de verkopers van de occasions, wij hebben een Subaru XV gekocht die mooi gestald stond in de showroom. Rustig en plezierig geholpen met persoonlijke aandacht, onze auto konden we inruilen best overeengekomen. De aflevering was prima verzorgd! Kom graag nog s terug. Zo tevreden, ga zo door beste mensen.

Zeer betrouwbaar en nette garage. Zeer vriendelijk te woord gestaan. Niet opdringerig. Zeer relaxed.

We hebben een topoccasion van Klaaysen Auto\'s. Nadat de vorige auto total loss was verklaard, waren we op zoek naar een auto die echt bij ons past, zeker met een kleine dochter in ons gezin. Maar, aangezien wij niets van auto\'s weten, blijft het kopen van een tweedehands auto een risico. Maar: We zijn goed en eerlijk geadviseerd en hebben een occasion die nog steeds rijdt alsof ie nieuw is. Dank dank!

Al jarenlang trouwe klant voor onderhoud, na een kop staart botsing, was onze auto economisch Total loss, direct Klaaysen gebeld, dezelfde dag na overleg met Jerry andere auto gekocht, schade afwikkeling en afspraak met expert hebben ze overgenomen, we blijven zeer tevreden over hen. Ze zijn eerlijk, niet duur en heel klant en service gericht. Ze staan altijd voor je klaar met antwoorden op vragen, onderhoud apk etc etc.

Clematisstraat 53

8091VJ Wezep