Fijn bedrijf met eigen showroom en werkplaats

Goede service en super correct. Wederom mijn auto daar gekocht en in onderhoud bij hen. Na 1 jaar voor de eerste beurt weggebracht. Achterbanden waren dringend aan vervanging toe....... auto gekocht in nieuwstaat en na 12.000 km banden vervangen? Beurten worden goed uitgevoerd en zijn redelijk qua kosten. Echter wel een tip: geef aan , dat je wil weten als er wat vervangen wordt ( geen apk issue ) , dan heb je ook geen onverwachte kosten.

Bedrijf waar je je direct thuis voelt.

We waren op zoek naar een gebruikte auto en kwamen via de site gaspedaal terecht bij de firma Klaassen, voor ons wel een eindje uit de buurt zo’n 130 km. We werden door Piet hartelijk ontvangen en dit gaf direct een vertrouwd gevoel. Met de auto gereden en onder het genot van een bakkie koffie werden we het snel eens over de inruil. Na een week de auto opgehaald en we zijn er helemaal blij mee. Wij hebben het contact en de hele gang van zaken als zeer prettig ervaren.

Duidelijk en eerlijk advies

Wij wilde onze auto inruilen en hadden drie afspraken staan, maar waren los nog van de auto al enorm te spreken over de ontvangst. Ruim te tijd werd er genomen om uit te leggen wat voor auto het was en waar die vandaan kwam. Toen wij enthousiaster werden dan al bij binnenkomst deed hij ons alvast een voorstel en mochten wij proefrijden. Ook de auto beviel uitstekend en nog. Al met al een geslaagde zoektocht en de auto werd gepoetst en voorzien van beurt klaar gezet voor ons en zouden het zeker aanbevelen hier een auto te kopen!

Prettige garage met vriendelijke medewerkers

Een prima ontvangst en daarna een goede deal kunnen maken. Vriendelijke mensen en goede service.

Snelle service

Ondanks corona zijn er goede afspraken mogelijk. Onderhandelingen telefonisch, de volgende dag konden we al terrecht. Alle tijd gekregen om de auto goed te bekijken, proefrit gemaakt. Auto meteen meegenomen.

Betrouwbaar

Al sinds 1993 trouwe klant bij Klaaysen. Jarenlang naar volle tevredenheid in verschillende Daihatsu Cuore 's gereden. 3 jaar geleden een uitstapje naar een Suzuki gemaakt maar nu kreeg ik de kans om toch weer een Cuore te kopen met slechts 25.000 km op de teller. Piet is kundig en denkt mee met de klant. Sfeer is erg gemoedelijk en als er iets is staan ze altijd direct voor je klaar.

Auto gekocht met garantie Helaas wat problemen met de auto maar zonder gedoe opgelost

Precies waar ik mij prettig bij voel duidelijk

Durf het mijn kennissen invol vertrouwen aan te raden

Fijne binnenkomst, heel vriendelijk personeel, goeie service, zeer betrouwbaar, met het inruilen en kopen liep alles naar wens. Als ik in de toekomst nog een auto zou willen kopen, dan zou ik direct naar autobedrijf Klaaysen komen.

Keurig bedrijf, netjes geholpen

Verkoopgesprek was prettig en transparant. Je moet er niet heen voor de goedkoopste auto maar voor goed onderhouden auto's met garantie voor een normale prijs, kun je er goed terecht.

Gelijk een goed gevoel bij binnenkomst

Zeer vriendelijk personeel. Ze weten waar ze over praten, en hebben zeer ervaren monteurs. Als je wegrijdt met je nieuwe auto, dan weet je zeker dat je in een goed onderhouden auto weg rijd. Echt een klasse garage, geen minpunten een dikke 10 voor jullie

Prachtig autobedrijf met uitstekende auto's.

Een bedrijf waar je warm word welkom geheten.Onmiddelijk koffie wordrt aangeboden.Heel vriendelijk verkoop team. Bij inruil krijg je een goede prijs naar gelang de staat van de auto is. Uitstekende service,mijn auto werd zelfs door bepaalde omstandigheden bij mij thuis afgeleverd op 200 kilometer van Wezep. En dan krijg je een uitstekende auto tegen een heel goede prijs/kwaliteit verhouding,waar je een heel jaar onderhoudsvrij mee verder kan. Dus een bedrijf om aan te bevelen voor de aankoop van mooie occasions.

heel goede service en hel goede uitleg

Kortom : geweldig Prettige feestdagen toegewenst.

Prima, goed geholpen

Buiten sluitingstijd geholpen omdat we van verder kwamen. Verkoper nam keurig de tijd voor ons. Verder is het kopen en afleveren van de auto naar wens verlopen.

Als vanouds: betrouwbaar

Na vele fijne jaren met mn oude auto, was het tijd voor een nieuwe(re). Een van mn favorieten was te koop bij Klaaysen. Dat maakte de keuze een stuk makkelijker. Snelle, vriendelijke service. Beetje oude jongens, krentenbrood (lees: kerststol ;-)) en daar rijd ik in mn nieuwe auto. Wetend dat ik weer vele jaren vooruit kan met een fijne garage als ondersteuning. Dank Piet. En leuk je weer gezien te hebben Jerry.

Betrouwbaar

Betrouwbaar en goede service

No nonsense ......

Inmiddels een aantal weken geleden mijn auto ingeruild voor een (ook) mooie Mercedes. Bij binnenkomst was er direct een hartelijk ontvangst en een fijn gesprek. De passie die we deelden voor auto's, dat is zeker te merken, want de auto die ik heb gekocht rijdt voortreffelijk en was keurig gepoetst en onderhouden. Dat spreekt me aan want ik ben zelf ook zuinig op me auto. Vriendelijk personeel en geen "verkooppraatjes". Daar hou ik van! Wat me ook aansprak is de wijze waarop de auto's te koop worden aangeboden. Veel en mooie foto's en een uitgebreide omschrijving. Dat is wat me aantrok, zeker als je van ver komt en dan blijkt het ook nog echt waar te zijn. Een aanbeveling voor alle potentiële kopers.

Een betrouwbaar autobedrijf.

Gisteren een auto gekocht bij Klaaysen. Bij binnenkomst voel je je al gelijk welkom. Duidelijke afspraken werden gemaakt en aan gehouden, alles word op het gemak doorgesproken . Al met al alleen maar lof voor dit bedrijf en raadt het dan ook bij iedereen aan om hier een auto te kopen/inruilen. Piet bedankt auto rijd top! Gr

Goede ervaring!

Prima autobedrijf met prima mensen. Zijn correct en prettig in de omgang, denken met de klant mee en doen wat ze zeggen. Ik heb een gebruikte auto gekocht en alles ging volgens afspraak. Je kunt hier prima een auto kopen. Zijn betrouwbaar en kundig. Kortom een aanrader!

Prettig geholpen

De service is goed

Top bedrijf, vriendelijke mensen en goede service.

Nieuwe auto gekocht bij dit bedrijf en zeer goed geholpen, vriendelijke mensen en zeer goede service. Ga hier zeker weer komen.

Goed en betrouwbaar bedrijf

Zeer aardige vader en zoon en vooral een betrouwbare garage

Prima service & Betrouwbaar

Vandaag mijn mooie Mercedes CLA 200 opgehaald. Alles tot in de puntjes verzorgd. Beurt gehad en twee nieuwe voorbanden erop. Fijne mensen , no nonsens en niet opdringerig. Eerlijk prijs voor mijn inruil gekregen. Piet, bedankt !!

Veluwse gemoedelijkheid, vakkennis en betrouwbaarheid

“Wordt verwacht” De vooraankondiging van heren/verkoopspecialisten Piet@Jerry. Een Mercedes SLK 350 uit 2012 en 10.000 km op de ronde klok. “Huh, zeker alleen ritjes rondom de tuin gereden!?” Of wellicht een buitenkansje, een lotje uit de loterij. Toch wel veel pk’s, toch wel weinig kilometers. Wachten tot fotografisch materiaal verschijnt is feitelijk geen optie. Meteen handelen een must. Voor gretige landgenoten als kapers op de kust verschijnen. Een informerend telefoongesprek! Uiterst voorkomend, uiterst vriendelijk. Dat schept van meet af aan vertrouwen. Dat eerste contact legt de basis voor al het moois dat komen gaat. Toen wat later de showroom vol glans, glim en glitter wordt betreden maak ik daarvan melding. “Fijne benadering, heren!” “Koffie, meneer?” Nee, liever thee met een smaakje, ben al druk genoeg van mezelf. Een automobiel aanschaffen eist concentratie, een scherpe blik en een luisterend oor. Piet gaat er eens uitgebreid voor zitten. Veluwse koetjes en kalfjes passeren de revue. Ons huwelijksleven komt langs, onze hobbies, ‘aanschaf’ van kinderen en wat al niet meer… Het goede basisgevoel krijgt opnieuw een boost. Feitelijk zit ik in een schuimend warm bad. De gedachte “deze zaak doet hetgeen ze zegt en zegt hetgeen ze doet” vormt na onze inleidende ‘schermutselingen’ de opmaat tot een wandeling richting: de SLK 350 AMG. Gevolg: liefde op het eerste, tweede én derde gezicht. En ja , hoe ziet een bolide met die kilometerstand eruit? Als gloednieuw! “Is van een goede relatie met een behoorlijk wagenpark geweest”. Tuurlijk, ’t voertuig heeft altijd op de keukentafel gestaan en werd héél soms hartstochtelijk uitgelaten en daarna schoongeborsteld. En nu bij Klaaysen te koop! Geloven op blauwe ogen is niet noodzakelijk; het Mercedes-juweel staat voor mijn ogen te stralen. Geen krasje, geen deukje: simpelweg nieuwstaat! Het 6-cilinder motorblok oogt fonkelnieuw en uiterst krachtig. Piet en ik zijn beiden zo enthousiast dat het dak gesloten en op de w

Fantastisch geholpen

Wij komen hier nu voor de tweede keer Dus dat zegt wel wat . Wij zijn zeer tevreden over hoe wij geholpen zijn . Wij komen zeker terug in de toekomst.