Top geholpen

Snel en vakkundig geholpen met een autostoring. Daardoor nu klant geworden en nog geen moment spijt van gehad.

Duidelijk eerlijk zakendoen. Mensen met verstand van zaken.

Prettig geholpen, goede uitleg en alles volgens afspraak nagekomen. Geen gladde verkoop technieken, maar eerlijk en duidelijk zakendoen. Heb er 2 uur voor moeten rijden, maar zou er mijn volgende auto zo weer kopen. Ga zo door!

Zeer prettige ervaring

Geen opdringerige "popie jopie" verkoper. Vriendelijke ontvangst en daarna ongestoord rondkijken. Vragen werden goed beantwoord. Ook de (inruil) prijs was helemaal niet gek! Prettige afhandeling , voor de verse APK werd zelfs kostenloos een draagarm vernieuwd. Al met al zeer tevreden , hier komen we zeker terug.

Honest and friendly service

I was impressed with the advice and support I received when buying my car from this company.

Goede service.

Er wordt mee gedacht! Oplossings gericht.

prettig geholpen en een zeer betrouwbare en vakkundige directie en personeel

zoals altijd prettig geholpen en een zeer betrouwbare en vakkundige directie en personeel (dit is plm. mijn 10e auto die ik daar gekocht heb) en ik ben altijd zeer tevreden geweest over de werkzaamheden in de garage en de service.

Fijne verkoop van de auto erg gemoedelijk allemaal.

Ik had de auto op het oog en toevallig kwam die hier in wezep voorbij. Bij kijken al erg enthousiast, fijn en gemoedelijk tot een goeie prijs kunnen komen. Goed afgeleverd en alles liep heel voorspoedig.

Prima verkoper Piet die heel "Open" is over de auto waar ik interesse in heb.

Deze review is echt onafhankelijk !!!!! Vanaf minuut 1 een goed gevoel over Klaaysen Auto`s in Wezep. Vanuit Vlaardingen 2 keer naar Wezep, dat doen we echt niet zomaar. De inmiddels gekochte Ford Ecosport bevalt ons prima.

Klantvriendelijk

Ontvangst bij verkoop zeer vriendelijk. Goede informatie over de auto en afspraken over levering duidelijk. Kortom tevreden.

Wederom fantastisch!

Dit is nu de 3e auto die we hebben gekocht bij Klaaysen en de 2e die we hebben ingeruild. Fantastische service, goede prijs/kwaliteit verhouding en het belangrijkste wederzijdse vertrouwen wat aanwezig is. Wij zijn ervan overtuigd dat dit niet de laatste koop zal zijn!

Uitstekende service met de verkoop

Zeer vriendelijk eigenaar en verkoper, ik heb hier een auto ingeruild voor een e-klasse coupe met veel opties. Auto is zeer netjes afgeleverd met nieuwe banden apk en beurt. Ben zeer tevreden over gang van zaken hier. Toppers!!

Ik heb een prachtige auto gekocht helemaal naar mn zin. Hele vriendelijje mensen .goed geholpen en te woord gestaan. Zeker een aanrader

Goede garage, houden zich aan de afspraken, fijne en vriendelijke ontvangst en weten waar ze over praten. Auto stond, na afspraak gemaakt te hebben, klaar voor bezichtiging. Na aankoop van de auto werden de papieren netjes in orde gemaakt en op de afgesproken tijd stond de auto klaar. Super service!

Vriendelijk geholpen en komt afspraken na

Communicatie verloopt goed en snelle reacties op vragen. Prima service Prijs was wat aan de hoge kant als je vergelijkt. Dit resulteert misschien ook in hogere inruilwaarde

Vriendelijke mensen, duidelijke afspraken

Hele ontspannen en vriendelijke sfeer, duidelijke en snelle communicatie. Mooie Mitsubishi ASX aangeschaft. Een kleine attentie of goodie-bag ontbrak, dat had de ervaring helemaal afgemaakt. Zeker aan te raden!

Fijn!

Ontzettend fijn en open geholpen bij de aankoop van mijn nieuwe Hummer. (lees Daihatsu Terios). Ook toen ik mijn auto kwam halen fijn geholpen en tot nu toe erg blij met mijn nieuwe Hummer. (heb hem nu 3 dagen)

Geweldige persoonlijke service!

Piet en Jerry houden van hun vak en dat straalt af op de klanten. Ik ben een autoliefhebber en ze behandelden me als zodanig. Ik voelde me speciaal in hun showroom. Ze wekken vertrouwen en ze weten waar ze het over hebben. Echt een goede selectie van zeer mooie auto's!

Ik heb alles via telefoon enemail geregeld in verband met de afstand. Dit is heel soepel verlopen op basis van wederzijds vertrouwen. De auto is thuis afgeleverd en kan iet anders zeggen dan dat ik dik tevreden ben. Top garage bedrijf, waar het of steeds gaat om de mens en niet om de verkoop

Zeer service gericht bedrijf wat eerst luistert en dan adviseerd..

Heb al best veel auto's gereden en bij verschillende bedrijven gekocht. Een drietal jaren geleden een auto hier gekocht. Sindsdien kopen wij nergens anders meer. Prima bedrijf. Open en eerlijk. Zijn ons inziens niet uit op "scoren" maar klantenbinding. Groot compliment aan de verkoop medewerkers en werkplaats chef cq monteurs.

Super goed behandelt

Goed bedrijf en ruime keuze en ook hele fijne manier van binnenkomst . Al met al een top bedrijf waar je goed terecht kunt voor het kopen van een auto !

Eerlijke en goede service

No nonsens bedrijf.

De collectie auto's is mooi gevarieerd. Het voelt vertrouwd allemaal. Hulpvaardig. En de service is top. Goede uitleg. En als er its is, dan wordt het zo snel mogelijk opgelost.

Een goede ervaring met dit bedrijf

Een autobedrijf die zich aan de afspraken houdt Goede service en meedenkend met de klant Voor een eventuele volgende auto een bedrijf waar ik als eerste naar toe zou gaan

Klantvriendelijk en behulpzaam

Al eerder naar volle tevredenheid een auto gekocht. Nu een goede inruilwaarde ontvangen voor onze 2 auto’s en erg blij met onze nieuwe. Oplevering kon eerder dan in eerste instantie aangegeven dus dat was een aangename verrassing

super bedrijf

Vanaf eerste mail moment keurig behandeld. Erg klantvriendelijk. Daar het voor ons vanuit Brabant toch een 1,5uur rijden was kort al over inruilwaarde gesproken. Hadden hierover snel een deal. De ontvangst was hartelijk en je komt echt in een "thuis" gevoel terecht. Al met al een super gevoel aan over gehouden, en een mooie auto gekocht. Ook na de aankoop hebben ze me nog keurig geholpen met een vraag vanuit mijn kant. Komen zeer betrouwbaar over. Bedankt Piet & Jerry