Eerlijke fijne mensen die nog tijd hebben voor een klant, hulde.

Dit is mijn eerste auto die ik gekocht heb bij Klaaysen Auto,s, zeer gastvrij en klantvriendelijk, nemen alle tijd om tot een goed eindresultaat te komen, daar kunnen menige merkdealers wat van leren, deze fijne mensen geven je nog het gevoel dat je geen nummer bent, ik hoop dat alles wat we besproken hebben en de garantie bepalingen als nodig geen probleem op gaat leveren maar ik als klant heb het volste vertrouwen in deze fijne Autozaak.

Doen wat ze zeggen! Goede service!

Fijne zaak met veel aanbod! De verkopers weten waar ze het over hebben en doen wat ze zeggen/beloven.

Prima service en erg vriendelijk.

Voor de eerste keer bij Klaaysen auto en we werden heel vriendelijk ontvangen. Op zoek naar een Hybride auto en werden goed geinformeerd en geholpen. Proefrit gemaakt in de auto die we op het internet al gezien hadden,dat beviel prima en na een gesprek met Piet zijn we er samen uit gekomen en de deal gesloten.Na een week konden we de auto ophalen en ook dit verliep heel netjes ,vriendelijk en profecioneel. De auto is super netjes afgeleverd en we zijn heel blij met onze Toyota C-HR.

Een mooi bedrijf met vriendelijke medewerkers

Al onze vragen zijn goed beantwoord.

Vertrouwde service en persoonlijke aandacht

Vrijdag onze nieuwe Mitsubishi Eclipse Cross PHEV opgehaald. Na twee Subaru’s is dit alweer de 4e Mitsubishi die we bij Jerry en Piet hebben gekocht. De gesprekken verlopen altijd prettig en realistisch. De service en aftersales is dan ook ook altijd uitstekend geweest. Wij zijn weer helemaal tevreden en blij. Fam. Van Zon / Zwolle

Het is fijn om daar je auto te kopen én te laten onderhouden.

Wij hebben in de afgelopen jaren meerdere auto's gekocht bij Klaaysen Auto's. We hebben steeds een goed gevoel als we daar een auto kopen. Op zoek naar een jongere auto nemen Jerry en/of Piet de tijd om ons te adviseren. Aanvullende wensen van ons worden meegenomen in de zoektocht. Ten aanzien van het laten onderhouden van onze auto('s) krijgt Klaaysen een hele dikke voldoende. Er wordt tijdig contact opgenomen als er zich iets voordoet wat niet voorzien was, en werken ze vervolgens oplossingsgericht.

Rust en tijd voor de klant

Afspraak gemaakt om een net binnengekomen Subaru XV te bekijken. Uiterst hartelijk ontvangen, kopje koffie en alle tijd genomen. Jerry verontschuldigde zich, de auto hadden ze gisteren pas binnen en geen tijd gehad om schoon te maken. Nou dat hoefde ook niet, in showroom-staat afgeleverd door de vorige eigenaar. Samen de auto bekeken, vele vragen netjes beantwoord. En sleutels mee en rijden maar. Na terugkomst was de eigen auto al bekeken en tijdens een 2e kopje koffie, wederom alle tijd, en daardoor mede de koop beklonken. Volgens afspraak na 2 weken opgehaald, trekhaak er nog onder en beurt enz, alles volgens afspraak. Nu door zijn opvolger Piet op dezelfde rustige wijze geholpen. Met name extra uitleg alle snufjes. Rustig familiebedrijf, wat voor mij punten scoort

Met een prettig en goed gevoel een auto gekocht.

Bij binnenkomst wordt je erg prettig ontvangen met koffie en een vriendelijke verkoper. Er was alle tijd om vragen te stellen en we hebben alle tijd gekregen om de auto te bekijken, vervolgens de auto meegekregen voor een proefrit. De koop was snel gesloten en daarna de zaak administratief netjes afgehandeld. De auto is keurig gepoetst enwel afgeleverd met een nieuwe APK, onderhoudsbeurt, nieuwe matten en 4 nieuwe banden. Kortom een zeer tevreden klant, kan u deze garage aanbevelen.

erg fijn geholpen

We zijn erg fijn geholpen en de auto is in afgesproken staat afgeleverd.

Vriendelijk onthaal

Mooie Suzuki Jimny gekocht bij het bedrijf waar ik al eerder een Subaru gekocht heb. Vanwege de vorige goede ervaring, weer naar hetzelfde bedrijf gegaan en weer dezelfde vriendelijke behandeling ervaren. Nette prijs voor mooie auto en ook nette inruil prijs gekregen voor beide inruilers

Betrouwbare garage met duidelijke afspraken

Een mooie Mazda mx-5 gekocht bij Klaaysen. Omdat we een uur moesten rijden, van te voren een richtprijs gevraagd van de in te ruilen auto. Ook toen al snelle en vriendelijke communicatie. We werden prettig opgevangen en ook aan de kinderen werd gedacht (kleurplaten, ranja, koekjes etc.). We kregen een goede inruil en er werden duidelijke afspraken gemaakt over de aflevering. Auto was keurig, goed gepoetst, onderhoud etc. De tank was kwart, i.p.v. half zoals overeengekomen. Hierover contact gehad, omdat we al weer op de autobaan zaten. Dit was erbij in geschoten. Er werd ons direct per bank een compensatie gedaan om zelf wat meer benzine in de auto te tanken en excuses gemaakt voor het ongemak. Dat noemen wij service! Geen verkopers in pak, en mooie verkooppraatjes, maar gewoon normaal en eerlijk, zoals het hoort! Wij raden iedereen aan om een auto bij Klaaysen aan te schaffen!

Top garage

Ben nu al 33 jaar klant bij Klaaysen Auto's BV. Tot volle tevredenheid. Je bent hier nog echt klant. Vriendelijke, deskundige en behulpzame medewerkers en top eigenaars. Geeft veel vertrouwen.

Zeer klantvriendelijk

Wat is het belangrijk om vriendelijk ontvangen te worden en gastvrijheid te ervaren

Vriendelijke, goede service

Auto hier gekocht. Zeer goede communicatie! Goede en duidelijke afspraak gemaakt bij de koop van de auto en het inruilen van de auto. Zeker aan te raden! Zeer professioneel bedrijf

Professionele vakmensen die zich met hart en ziel inzetten voor de klant en de auto.

Na meerdere auto’s bij Klaaysen te hebben aangeschaft en in onderhoud te hebben/gehad, weet ik uit ervaring dat je er, als klant, netjes en oprecht wordt behandeld. Ik heb er nooit meegemaakt dat beloftes niet worden nagekomen. Technische problemen worden vakkundig opgelost en je nieuwe aankoop wordt netjes afgeleverd. Het familiaire karakter van het bedrijf zorgt ervoor dat je, in deze tijden van de grote ‘verkoopfabrieken’, als unieke klant wordt behandeld. Kortom, een positieve ervaring.

Super service !

Heel vriendelijk en goed geholpen. Je voelt je er gelijk op je gemak. Zeker een aanrader om hier een auto te kopen!

Netjes en vriendelijk geholpen

Een Kia Rio gekocht nette auto weinig kilometers zat alleen geen cruise control op wat wel in de advertentie stond, na onderhandelingen door Klaaysen ingebouwd wat ze perfect gedaan hebben zonder extra kosten. Gewoon een nette bedrijf.

Geweldige service en uitstekend geholpen

Zochten naar een auto en zijn bij Klaaysen terecht gekomen . We zijn uitstekend geholpen en zouden iedereen dit aanraden voor de aankoop en/ of advies voor een auto .

Laat onafhankelijk expert auto keuren voor aanschaf

Begin september 2023 bij Klaaysen een Peugeot 5008 gekocht voor €24.800. De auto komt, volgens de bon, met 3 maanden garantie en volgens verkoper Piet is het een auto waar we zorgeloos mee op pad zouden kunnen. Dat blijkt tegen te vallen: de distributieriem is tot op de draad versleten en onze geeft aan dat directe vervanging noodzakelijk is. Volgens onze Bosch Car Service zijn de kosten daarvoor €750. We hebben nog geen 1.000 kilometer gereden en durven nu geen gebruik meer te maken van onze auto voordat deze gerepareerd wordt. We dachten dat Klaaysen zou zeggen: “wat vervelend, dat hebben we over het hoofd gezien, we gaan hier ruimhartig mee om”. De reactie was: “o ja klopt, die Peugeots zijn inderdaad problemen mee, heb je dat niet op het nieuws gezien?” én: “niks mee te maken, vette pech, dit is onderhoud”. O ja: de reparatie kost €1300 maar wij willen het wel voor €800 doen. Huh? Onze eigen garage (Bosch Car Service), doet het voor minder. We konden het haast niet geloven maar Klaaysen houdt voet bij stuk: zoek het maar uit met je Peugeot. Al met al een prima zaak als er niks mis is met de auto. Ze wassen hem nog wel even van tevoren maar kijken niet onder de motorkap of hij oke is. (Of nog erger en ze zijn daadwerkelijk ter kwaader trouw). Mijn advies is hoe dan ook. Doe een check bij een expert voordat je hier een auto koopt.

Beste fam. Schutte, Wij hebben kennis genomen van uw (onterechte) reactie. Helaas zijn wij daarin ook heel erg teleurgesteld. Hierbij dan ook onze kant van het verhaal: U heeft bij ons een gebruikte auto aangeschaft tegen een gekozen meeneemprijs. Wat inhoud dat zoals samen overeengekomen de auto geen onderhoudsbeurt krijgt. Dit hebben wij ook duidelijk vooraf gecommuniceerd zodat hierover geen misverstanden kunnen ontstaan. Zoals ook bij levering door ons aangegeven moest u deze wel later laten uitvoeren. Wij hebben enkel de vloeistofcontrole uitgevoerd. Het vervangen van de distributieriem valt onder periodiek onderhoud. (Zie ook de boord documentatie auto) Dit is geen gebrek en valt ook niet onder de garantie. Onderhoud is namelijk geen garantie. Desondanks zijn wij altijd bereid om met u mee te denken en hebben daarom ook aangeboden dit alsnog met terugwerkende kracht uit te voeren. (Tegen betaling van ons afleverpakket waar u in eerste instantie niet voor gekozen had) Wij hebben daarna niks meer van uw vernomen, behalve het e-mail contact. Spijtig te lezen dat u letterlijk schrijft: ''Zoek het maar uit met je Peugeot'' en ''daadwerkelijk ter kwaader trouw''. Zulke woorden hebben wij nooit in onze mond genomen. Dit is smaad en laster, wij vragen u dan ook vriendelijk doch dringend dit te rectificeren. Wanneer u voor een rijklaarprijs inclusief onderhoud had gekozen was dit uiteraard door ons uitgevoerd. Dan was deze discussie achteraf niet aan de orde geweest. Onze aangeboden oplossing is ook nog steeds geldig. Mocht u hiervan gebruik willen maken dan horen wij dat graag. Met vriendelijke groet, Directie en team Klaaysen Auto's

Heel goed geholpen goede prijs voor de auto, doen wat ze zeggen.

Zeer prestige ervaring en komt afspraken na.

Ontzetten goed geholpen en klant vriendelijk. En ze weten waar ze over praten. Ben zeer tevereden over. Top garage.

Snelle en correcte levering.

Goed geholpen tijdens de aankoop en aflevering van onze nieuwe auto.

Een klantgerichte manier van zakendoen en dit op een klantvriendelijke manier.

Mijn ervaringen met Klaaysen auto BV is gebaseerd op een al jaren lange geschiedenis betreffende onderhoud en aanschaf van diverse auto's. Prettige contacten op het vlak van zowel onderhoud als aan- en verkoop van de auto's waarin wij hebben gereden.

Betrouwbaar en plezierig

Ik kreeg gelijk een goed gevoel bij het eerste gesprek met Piet en dat werd bevestigd bij onze komst in de keurige garage van Klaaysen. Eerlijke en betrouwbare mensen van een familiaire dorpsgarage en we waren het tijdens de koffie snel eens over de Mitsubishi ASX. Wat een prachtige stoere SUV met weinig kilometers, echt als nieuw. Zowel van binnen als buiten opgepoetst en bovendien met een jaar garantie. Hopelijk goed voor jarenlang rijplezier. Klaaysen in Wezep is een echte aanrader!

Zeer klantgerichte garage met goede kennis van de verkochte auto

Na een korte kennismaking en een goed gesprek hebben we snel een deal kunnen sluiten. De prijs was marktconform...zelfs onder de landelijke gemiddelden.! Aflevering conform afspraak. Zeker gezien de eisen van mijn vrouw :-) Was wel even wennen van 2.0 naar 1.6 motor,zeker in combinatie met caravan.