Prima om een auto tekopen

Koop voor de tweede keer een auto netjes en eerlijk over de auto's en een geweldig service tot het gemaakt is belooft is belooft bedankt

Zeer behulpzaam en klantvriendelijk.

Wij zin netjes en gastvrij ontvangen. Er werd ruim de tijd genomen voor ons. men was vriendelijk en behulpzaam.

Ik voelde me gehoord, en het kwam allemaal betrouwbaar over

Na 20 jaar bij een andere garage te zijn geweest, werd ik op het laatst teleurgesteld door de afkeuring van mijn Corsa , bij Theo Klaassen kreeg ik een veel duidelijker beeld van de inname van mijn auto die niet door de keuring kwam. Een nieuwe 2de hands daar gekocht en heel tevreden.

Service

Door een technisch probleem kwam ik nog binnen Malden aan de kant te staan met onze auto 's morgens om half 9. De garage gebeld en een paar minuten later kwam de monteur en verhielp het probleem. Dankbaar kon ik verder rijden. Prima service!

Helemaal TOP !!

Een hartelijk welkom en ze denken echt met je mee. je krijgt een goed en eerlijk advies. De koffie staat altijd klaar! Zeker een aanrader. Een andere auto kopen doe je niet vaak en was voor mij een hele prettige ervaring.

Heel plezierig en betrouwbaar

Uitstekend geadviseerd en heel plezierig contact

Fijne, vriendelijke, persoonlijke hulp bij aankoop van een auto!

Uiterst tevreden over dit bedrijf en de mensen die mij aldaar gastvrij ontvingen en hielpen bij de aankoop van een andere auto. Aanrader voor een ieder die in een ontspannen en huiselijke ruim opgezette setting een andere auto zoekt!

klantgericht, die ook tijd nemen voor eerlijk advies.

Zelfs buiten de normale openingstijd een afspraak kunnen maken. De concurrerende prijs deed mij beslissen tot aankoop van een prachtige occasion. Ook de benodigde auto papieren werden netjes verzorgd.

Correcte afwikkeling van zaken

Vriendelijke vakmensen

Super geholpen bij het aankopen van een auto voor mijn dochter. Heb eerlijk advies gekregen over de auto die wij uiteindelijk gekocht hebben. Er werd ruim de tijd genomen om onze vragen te beantwoorden en uitleg te geven over de auto. Auto is meer dan keurig aan ons afgeleverd.

Door fam omstandigheden hadden wij een auto waar wij ook afscheid van moesten nemen. Contact gezocht met Jacques Klaassen ( waar mijn huidige auto ook vandaan komt ) hij was wel geïnteresseerd in deze auto. Hij heeft het keurig netjes correct afgehandeld voor ons. Nogmaals dank daarvoor Jacques .

• Reden bezoek Andere reden

super klantvriendelijk en meedenkend met de klant

Voor mijn praktijk rijd ik het liefs een auto van 15 jaar of ouder die binnen de fiscaal aantrekkelijke youngster-regeling valt. Ook nu ben ik weer prima geslaagd en heb door de altijd goede ervaringen met het bedrijf het vertrouwen dat ik een betrouwbare auto heb waar ik een heel aantal jaren met veel plezier in zal rijden.

Door pech met mijn Opel , recht voor de deur van auto bedrijf Theo Klaassen stapte ik naar binnen om te vragen of ik gebruik mocht maken van de telefoon Natuurlijk zei Jacques ( eigenaar van auto bedrijf Theo Klaassen ) ook werdt direct koffie aan geboden daar ik toch op de sleepdienst moest wachten . Tijdens t wachten en onder het genot van de koffie effe rond gelopen in de showroom en jawel daar stond voor ons de perfecte occasion na een uiterst vriendelijk ontvangst ging t gesprek verder over de desbetreffende auto en de eventuele aanschaf / inruil mogelijkheden Wederzijds verliep dit gesprek eerlijk en vertrouwd , na enige uitleg nieuwe afspraak gepland zodat ik er samen met mijn wederhelft terug ging om samen te kijken , wederom uiterst vriendelijk geholpen door jacques Na enig overleg samen de knoop door gehakt en besloten we de Opel in te ruilen en de vw Jetta te kopen Kortom we zijn oprecht blij met de “ nieuwe “ aanschaf van onze auto die we gekocht hebben bij Theo Klaassen in Malden Vooral de vriendelijke en openlijkheid van dit bedrijf kunnen wij 100% aan iedereen aanraden . Team Klaassen ga zo door 👍 Groet, Johan & Marese Cuijk

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Zelden zo’n goed gevoel gehad bij het aanschaffen van een andere gebruikte auto (BMW X1). Fijne verkoper/eigenaar. Neemt/heeft alle tijd voor je. Goede adviezen en uitleg onder het genot van een goede kop koffie. Geen dure of mooie verkooppraatjes. Goede inruilprijs. Wij zijn zeer tevreden over autobedrijf Theo (Jacques)Klaassen. Echt een aanrader. Bedankt namens Antoinette en Cliff.

Hartelijk ontvangst. We zijn erg prettig geholpen. Al onze vragen zijn allemaal rustig beantwoord. Wij zijn erg tevreden.

Nette ontvangst met koffie en duidelijke informatie over de auto. Na proefrit samen beoordeling over de auto en auto aangekocht en de dag erna opgehaald. Auto was netjes voorzien van alle vloeistoffen. Nette en erg duidelijke verkoper ja ze bestaan nog. Autobedrijf heeft een nette en professionele uitstraling. Veel succes in de toekomst. Fam Peters.

Een gebruikte auto gekocht, geen opdringerigheid maar gewoon de klant benaderen wanneer het nodig is en de informatie geven waar de klant om vraagt, eerlijkheid en verstand van zaken.Top

Theo Klaasen B.V. Denk met de klant mee. Samen op zoek gegaan naar een auto die wij op het oog hadden. De klant is koning. Er heerst een prettige sfeer. Klaassen denkt in oplossingen. We zijn een zeer tevreden klant en hopen dit nog jaren te zijn.

Alweer de zoveelste auto van autobedrijf Theo Klaassen. De vertrouwde service en dezelfde glimlach toen we weer wegreden. Top bedrijf, prima verzorgd, heerlijke vers gezette koffie in een stenen kopje met schotel, ongedwongen rustige gezellige sfeer. Echt een aanrader

Bijzonder vriendelijke en terzakekundige service. Fijn om hier een auto te kopen.

Toe zijnde aan een andere auto hier en daar gaan kijken maar niet écht kunnen vinden wat we zochten. Via bekenden op de website van Theo Klaassen terecht gekomen. Iets leuks gezien waar we wel wat vragen over hadden. We wonen in Zuid-Limburg dus alvorens we die kant op zijn gereden eerst telefonisch contact opgenomen. Jacques Klaassen gaf deskundig antwoord op al onze vragen en gaf duidelijk aan wat we konden verwachten als we ter plaatste zouden komen kijken. Kortom, het voelde goed! Op 6-12 zijn we naar Malden gereden en de auto stond binnen. Onze eerste indruk was: DAAR STAAT PRECIES WAT WE VERWACHT HADDEN Na een kop koffie en een onderhoudend gesprek zijn we kort gaan rijden met de auto en alles klopte. Na de proefrit hebben we niet erg lang hoeven nadenken. We kregen weer een lekker kopje koffie aangeboden en er werd ons meer dan voldoende tijd en gelegenheid gegeven om nog even samen te overleggen. Dit alles kwam dusdanig betrouwbaar op ons over dat we gelijk alle papieren in orde hebben laten maken, betaald hebben en MET de auto naar het zuiden zijn terug gereden. Betrouwbaarheid, eerlijkheid en service-gerichtheid bestaat dus schijnbaar toch nog in de wereld van de gebruikte auto\'s!

Mijn zoveelste auto bij Theo Klaassen gekocht. Bij Jacques Klaassen vind je geen addertjes onder het gras of kleine lettertjes. Mijn vertrouwen in dit bedrijf is zo groot dat ik mijn laatste aangekochte auto een Audi A6 al heb betaald zonder dat ik al een vrijwaringsbewijs heb voor mijn ingeruilde auto. Top bedrijf!!!!!!

Via internet de auto gevonden die ik zocht bij Autobedrijf Theo Klaassen. Bij het bezoek een uitgebreide uitleg gehad over de aantoonbare historie van de beoogde auto, en een proefrit gemaakt. In goed overleg de inruilprijs bepaald van mijn niet meer makkelijk verhandelbare A8, met hoge km stand. Dit alles met een professionele en correcte benadering. Een aantal dagen erna de beslissing genomen, en tot aankoop overgegaan. Dhr Jacques Klaasen heeft er voor gezorgd dat de auto afgeleverd werd zoals besproken, met alle tijd voor duidelijke uitleg en afhandeling. Ik ben zeer tevreden over mijn aankoop en de manier waarop ik als klant behandelt ben bij Autobedrijf Theo Klaassen.

Rijksweg 177 6581EK Malden