Prettige Peugeot Partner ruil

Onlangs mijn Peugeot Partner omgeruild voor een grotere. Bij een aantal bedrijven langs geweest maar hier in Malden werd ik eindelijk hartelijk ontvangen. En ja, daar stond een prachtige occasion die haast te mooi was om waar te zijn voor zijn leeftijd, aantal gereden kilometers en de verkoopsprijs. Een paar dagen later mijn wagen ingeruild en prettig onderhandeld over het bij te leggen bedrag. De vriendelijkheid is niet gemaakt maar oprecht en na toch nog een proefrit (was er niet dan toch iets dat niet zou kloppen? Nee, dus) reed ik aan de begin van de middag met, en genieten van, mijn nieuwe occasion terug naar huis. Jacques en Peter bedankt!

Super goed!

Per telefoon heb ik een gesprek gehad over een auto waar ik belangstelling voor had. Dat was een prettig en informatief gesprek. We hebben een afspraak gemaakt en het ontvangst was hartelijk . Het bedrijf is tip top! Informatie helder en duidelijk. We hebben de auto gekocht en zijn er erg blij mee. Ik zal dit bedrijf ook zeker aanraden .

Eerlijk , open en vertrouwd

In Malden is het prima zaken doen bij Theo Klaassen. Alles verloopt op een open en eerlijke manier en als je met de nieuwe auto naar huis rijdt heb je een vertrouwd gevoel. Complimenten voor de beide verkopers . Niet opdringerig en echte autoliefhebbers.

Ook als je geen auto koopt een top service!

Op doorreis kreeg ik op zaterdagmiddag in Malden de melding dat mijn bandenspanning te laag was. Ondanks een gesloten werkplaats werd er door Peter van der Valk direct tijd gemaakt om de banden weer op spanning te krijgen. Zelfs de koffie is niet vergeten! Top service van een bedrijf dat ik aan iedereen zou durven aanbevelen.

Super bedrijf waar service voorop staat

Een aantal weken geleden hebben wij een BMW 528i gekocht. We zijn lyrisch over de fantastische service. Een zaak dat eruit ziet alsof je de jaren 70 weer in loopt, met de bijbehorende service van vroeger. Een zaak waar de klant écht centraal staat. Peter en Jac straalde een en al betrouwbaarheid uit, dit werd nog duidelijker toen de auto op de terugweg een storing gaf en zij, ondanks dat er geen garantie was, de kosten op zich namen. Mochten we weer gaan kijken voor een nieuwe auto, dan komen we zeker weten hier terug. Dit is een bedrijf dat zeker een 10+ verdiend.

Fijne persoonlijke benadering ... Voordeel van een kleine(re) garage.

Zaterdag op het eind van de dag pas kunnen gaan kijken naar de auto. Auto gekocht en 's-avonds 3 uur na sluitingstijd ( in de vrije uren van de verkoper ) al op kunnen halen. Top !!! Overschrijving ,paperassen klaar ( faktuur en aanmelding) , dus samenvattend : vakwerk !

op een hele adequate en vriendelijke manier geholpen

Goed advies gekregen omtrent de keuze van een zuinige en comfortabele wagen ten opzichte van vergelijkbare andere modellen ,en bij de afhandeling van de aankoop perikelen die er ineens onverwacht aan alle kanten opdoken ,door rustig de tijd er voor te nemen en met ruimte voor een ontspannend stukje droge humor de zaken op een uiterst bevredigende wijze naar de beste oplossing te loodsen .,daarvoor heb ik mijn complimenten gemaakt ten overstaan van de verkoper in kwestie ,en dat doe ik nu nog eens over, dus hierbij nogmaals mijn complimenten hiervoor.

Wat kun je nog meer verwachten? Gewoon top, zoals het hoort!

Je merkt aan alles dat dit een bedrijf is met een goede staat van dienst in de regio. Ik heb hier mijn auto gekocht omdat ik heel veel vertrouwen heb gekregen door de berichten van eerdere kopers, ook na de aanschaf blijft het bedrijf zijn daden bij het woord te voegen. Kortom eerlijk, transparant en hele nette verzorgde auto's, niet alleen voor het zicht maar ook technisch! Een echte aanrader voor wie geen problemen wil! Eerlijke adviezen, reële prijzen en ook nog tijd voor je om uitleg te geven.

Vriendelijk, correct, reële onderhandeling,

Gelukkig bestaan ze nog! Kan jullie aanraden.

Uitstekend geholpen

2.5 jaar geleden heb ik mijn eerste auto hier gekocht. Super geholpen en kon altijd direct terecht als er iets was! Wanneer mijn auto overleden was, was er geen twijfel mogelijk. Bij Theo Klaassen koop ik weer mijn volgende auto! Deskundig, eerlijk en vriendelijk geholpen. Ontzettend blij met mijn nieuwe auto!

Prettige ontvangst, heldere voorlichting, denkt met je mee, dringt niets op, kijkt naar jouw persoonlijke wensen, fijne onderhandeling, correcte aflevering en neemt de tijd voor uitleg met in acht neming van de corana-regels

Een vertrouwd adres met vakkennis

Zijn zeer goed geinformeerd door Jacques Klaassen. Zijn toelichting op de auto die wij hebben gekocht was helder en duidelijk.

Fantastisch geholpen door beide heren, deze garage is een echte aanrader!

Zeer positief, vriendelijk ontvangen, auto precies zoals omschreven en via telefoon besproken. Alle documentatie en papieren perfect verzorgd. Alle info over de auto werd meteen gedeeld ,ook werd er contact gelegd met de officiële dealer om ook die ene onbeantwoorde vraag mbt onderhoud sluitend te krijgen, echt zeer prettig. Kortom met goed gevoel weggereden in mijn nieuwe auto. Na thuiskomst (moest een dik uur rijden) werd er nog gebeld en gevraagd of de auto ook op het lange stuk was bevallen, kortom een fijne ervaring om bij Theo Klaassen een auto te kopen.

Wat een geweldige service en aardige medewerker

Probleem met de afstandbediening van mijn KIA, het was vrijdagavond 17.45, eigen garage al gesloten. Echt super geholpen, samen naar oplossing gezocht, was ook geheel gratis. Kortom dikke pluim voor bedrijf en medewerker!!!!!

Keurige garage en afspraken worden nagekomen

Ik heb met tevredenheid een mooie BMW gekocht van Jacques Klaassen. Auto was voorzien van een speciale coating die op het dak niet goed aangebracht was. Zonder dat ik er om vroeg is dit voor overdracht alsnog door het externe poetsbedrijf goed aangebracht. Goede service en prettig klantcontact met Jacques zelf gehad.

Oprecht en betrokken

Bezoeken en aankoop ervaren als oprecht qua informatievoorziening en betrokken bij levensloop van hun verkopende wagen. Ik heb alle vertrouwen in jarenlang rijplezier.

Zeer prettig contact zonder opsmuk

We wilden na vele jaren trouwe dienst, ons autootje verkopen. Vanaf het eerste telefonische contact was er een oprechte en open communicatie. Er werd helder uitgelegd hoe een aankoop werkte voor hen en waar ik op moest letten als ik mijn auto wilde verkopen. Dit zorgde voor vertrouwen. Na veel vragen van ons, die allemaal heel eerlijk, duidelijk en geduldig werden beantwoord, besloten we tot verkoop. De afhandeling ging soepel en er was een prettig en gemoedelijk contact.

Degelijk en vertrouwd

Verschillende garages bezocht. Maar zij vielen op door de klantvriendelijkheid en de prettige aanpak van klanten benaderen.

Vriendelijk en meedenkend personeel. Denken mee aan oplossingen.

Ik voel me serieus genomen als vrouw die een auto komt kopen goede adviezen,goede service,eerlijke antwoorden,alle tijd er voor uitgetrokken,goede uitleg,kan niet anders zeggen dan dat het goed voelt zou iedereen er heen sturen

Deskundig en klantvriendelijk

Luistert Naar de klant en denkt mee

Goede ervaring

Goede service, goed advies en klantvriendelijk.

Oprechte mensen met nette auto’s en uitstekende service

Beetje ouderwets maar super degelijk bedrijf waar kwaliteit, goede dienstverlening en transparantie hoog in het vaandel staan. Ook na de levering blijven ze betrokken en worden eventuele aanmerkingen serieus genomen en opgelost. Je koopt bij hen wellicht niet de goedkoopste auto maar wel een van de beste met daaraan gekoppeld uitstekende (after)service.

Een betrokken, betrouwbaar en meedenkend bedrijf

Ik heb het contact met Theo Klaassen als zeer prettig en betrouwbaar ervaren. Het is een bedrijf met veel kennis van zaken. Een bedrijf dat meedenkt en met oplossingen komt die niet voor de hand liggend zijn. Ik kan iedereen die op zoek is naar een auto aanraden dit bedrijf een bezoek te brengen.

uitstekend!

klantgericht, vakmanschap, eerlijk