Zeer klantvriendelijk

In 2019 een gebruikte BMW Touring gekocht. Sinds die tijd veel plezier van de auto gehad. In 2020 een afspraak gemaakt voor onderhoud. Je wordt dan als een koning ontvangen, maar de beurt bleek door een vergissing van mij nog niet nodig. Men heeft wel meteen de airco bijgevuld. Ze kunnen geweldig schakelen, het gaat er heel klantvriendelijk aan toe. Er wordt echt met je meegedacht en ze bieden voor bijna alles een oplossing. Het is een lang bestaand familiebedrijf, opgericht door de vader en voortgezet door de zoon. Ik zou er zo mijn volgende auto aanschaffen.

Geweldig geholpen

Geweldig geholpen bij dit bedrijf, we hebben de auto daar uiteindelijk ook gekocht. Niet t goedkoopste adres maar zeer zeker wel alle waar naar t geld. Ik zou voor de volgende auto zeker weer even hier kijken.

Wat een gastvrijheid!

Toen de wegenwacht vertelde dat hij wat olie moest aftappen, belde hij naar de dichtstbijzijnde garage Theo Klaassen om te vragen of hij de brug even mocht gebruiken. Zonder enige aarzeling mochten we naar de werkplaats. De wegenwachtmonteur deed zijn werk en wij kregen een kopje koffie. Wat een gastvrijheid! Nogmaals enorm bedankt!

Vertrouwd en klantvriendelijk adres

Prima adres voor een gebruikte auto. Goede service en kundig advies. Aanrader!

Zeer netjes en uitermate klantvriendelijk

Autobedrijf Theo Klaassen doet alles goed: zeer klantvriendelijk, zeer behulpzaam en zeer netjes. Goede informatie over de auto's en geen verkooppraatjes. Ik kan mij voorstellen dat dit een bedrijf is waar je je auto blijft kopen.

Betrouwbaar en fijn bedrijf

Onze auto hebben we onlangs gekocht bij deze garage. Betrouwbaar en fijn zaken doen. Je krijgt een eerlijke prijs voor je inruil en de nieuwe auto is goed geprijsd. Ik kan deze garage iedereen aanraden!

Triple A waardig!

Wat een goed bedrijf zeg: zo klant- en servicevriendelijk! Volledige transparantie als het aankomt op de historie van de auto waarvoor interesse bestaat. Alle tijd kan genomen worden om de auto grondig te bekijken/inspecteren en in het persoonlijk contact wordt alle tijd voor de potentiële koper genomen. In mijn zoektocht naar een vervangend auto was dit bedrijf niet de eerste maar wel de beste!

We zijn goed geholpen en het contact was prettig en voelde vertrouwd

Mijn vriendin en ik wilden een proefrit maken, maar de betreffende auto was die ochtend net verkocht. Er werd voorgesteld alsnog langs te komen omdat er nog een vergelijkbare auto te koop stond. Zo gezegd zo gedaan. De auto beviel en stond voor een goede prijs en onder goede voorwaarden te koop. Het contact verliep erg prettig en voelde erg vertrouwd, dat is fijn als je zelf niet zoveel verstand hebt van auto's. Er werd goed meegedacht over wat er allemaal komt kijken bij een auto kopen (verzekeringen, op naam stelling etc.). De auto zelf werd zeer netjes en met voldoende benzine opgeleverd. Al met al zeer tevreden over de kwaliteit die wordt geleverd, van zowel de auto als de service eromheen.

Eerlijk advies

Wij zijn goed geholpen! Eerlijk advies en prettige communicatie

Super en klantvriendelijk

Mijn man komt al 50 jaar over de vloer. Het is en blijft een goed auto bedrijf. De service, klantvriendelijk is uitstekend.

Makkelijkste beslissing ooit

Van waar ik naar op zoek was (C5 Tourer automaat zonder THP) blijkt er niet heel veel te koop te staan, en een paar kleuren (o.a. zwart, zilvergrijs) krijgen al meteen een veto van mijn vrouw. Maar er stond wel een mooie te koop aan de andere kant van het land. Theo Klaassen B.V. plaatst per auto een groot aantal duidelijke foto's zodat je als je goed oplet al een aardige indruk krijgt van de staat ervan. Na een bericht (Bovag-site) heel snel teruggebeld door dhr. Jacques Klaassen. Auto nog beschikbaar, maar er hadden zich al een paar geïnteresseerden gemeld. Dat geloof ik graag. Zo groot is Nederland nou ook weer niet, dus meteen naar het oosten. In Malden staan de mooiste auto's binnen in een grote lichte ruimte met een rustgevende en tijdloze sfeer, vanwege o.a. de mooie vloer. Het aanbod is heel divers, niet alleen luxe Duitse wagens, en alles ziet er erg goed uit, ook als ze duidelijk wat ouder zijn. De C5 van 12 jaar oud staat erbij als nieuw, als in de showroom bij de dealer. Alleen wat slijtage aan de bestuurdersstoel verraadt dat hij al even meegaat. We kunnen meteen een proefrit maken. Weinig verstand van auto's maar ook daarbij lijkt de auto nog als nieuw te rijden. Dit wordt een makkelijke beslissing. De Citroën was ook in onderhoud bij het bedrijf zelf. Gezien hoe de auto rijdt is het ook een goede garage. Na een kleine aanbetaling spreken we af de week erop de auto op te halen. Meenemen kon zelfs meteen maar daar werkte de bank even niet aan mee. Dhr. Klaassen geeft verstandige adviezen en vertelt de relevante details over de auto's. Hij geeft de koper zowel aandacht als de vrijheid om rustig rond te kijken. Volgens mij vindt hij zijn werk leuk. In de autohandel kun je allerlei avonturen beleven en je moet als klant kritisch blijven en onderzoek doen. Maar de indruk die (het aanbod van) dit bedrijf achterlaat is dat je er vrij zorgeloos elke auto kun kopen zonder onaangenaam verrast te worden. Vooral auto's die ze zelf onderhouden hebben.

super

Een auto gekocht bij klaassen via mijn zoon hij is zeer netjes behandeld ,de auto is zoals hij werd omschreven heb hem zelf opgehaald alles keurig en netjes afgehandeld

Super klantvriendelijk bedrijf.

Ben op zeer professionele wijze ontvangen en behandeld met een lekker kopje koffie erbij. Al mijn vragen en onderhandeling zijn op prettige wijze verlopen.

Hele nette onderhandeling

Pieter was een hele nette verkoper. Hij verwende ons eerst een een lekker gebakje en daarna met een bakje koffie. De auto die ik heb gekocht ziet er netjes uit en had net een klein beurtje gehad waardoor ik gelijk de weg op kon. In 1 woord is dit bedrijf te omschrijven: Goed.

zeer positief

voor de 2e keer een auto bij dit bedrijf gekocht en zeer tevreden

Betrouwbaar bedrijf!

Vanaf het moment dat wij dit familiebedrijf binnen stapten hadden wij er meteen een goed gevoel bij. De eigenaar heeft een goede kennis van zaken. Wij hebben een mooie auto gekocht en onze auto ingeruild. Wij zijn erg tevreden en kunnen dit bedrijf ten zeerste aanbevelen. Fam. Smeets.

Oprecht, klantvriendelijk bedrijf

Hadden een afspraak en werden goed geholpen! Kreeg antwoorden op al mijn vragen. Erg veel aandacht gekregen en nooit het gevoel gekregen dat hij ons alleen een auto wou verkopen. Uiteindelijk wel een auto gekocht en ben er erg blij mee!

Uiterst correct, kundig en enthousiast

Prima ontvangen, goede uitleg over de auto waarvan de hele historie meteen getoond werd. Eerlijk verhaal.

Degelijk, klantvriendelijk en deskundig

Uiterst vriendelijk en deskundig geholpen door eigenaar Jacques Klaassen, die vol trots vertelde over de historie van het bedrijf. Prachtige VOLVO V70 gekocht. Ik kan dit degelijke bedrijf van harte aanbevelen. Complimenten!

fantastische geholpen, en een uitstekende audi gekocht

ik heb een geweldige ervaring met dit bedrijf, mijn vragen werden met volledige inzet beantwoord, als je nou telefonische of in de zaak komt ze behandelen je echt met 100 procent echte vriendelijkheid / belangstelling. een goede inruil gehad en de auto was in de staat zoals die op internet stond, rijdt en voelt zelfs nog als nieuw. ( kreeg zelfs nadat ik de auto ophad gehaald een belletje of de auto me beviel. echt een top zaak zeer zeker aanteraden met vriendelijk personeel. vandaar een 10+

Een vriendelijk, correct en persoonlijk autobedrijf.

Een faire inruilprijs op een uitmuntende Audi! Een gave deal! Natuurlijk aanbevelen!

Heel blij met aankoop

Fijne service, betrouwbaar, zeer klantvriendelijk en deskundig!

Unieke service en aflevering.!!

Tijdens ons bezoek aan de showroom werden wij op een nette manier ontvangen door Peter. Onze indruk was gelijk goed en er werd een leuk praatje gemaakt waarna wij naar de BMW 7 serie werden gebracht die wij kwamen bezichtigen. Na de bezichtiging werd ons een heerlijke kop koffie aangeboden en volgden de verdere onderhandelingen. Peter gaf aan dat hij nog een afspraak had staan en dat de afhandeling overgenomen kon worden door de eigenaar Jacques Klaassen. Al snel maakten wij kennis met deze eigenaar en hadden bij alles wat hij zij een vertrouwd gevoel! Jacques kon onze alle ins en outs over de auto tot in de kleine details vertellen. Jacques gaf aan de auto zelf ook gereden te hebben en had nergens geheimen over. Waar maak je dit nog mee dat iemand zo eerlijk, klantvriendelijk en zeer nauw betrokken is met zijn klanten! Na een vervolg afspraak met proefrit, hebben wij besloten om de BMW 7 serie te kopen en is de auto een week later keurig volgens afspraak afgeleverd en namen wij afscheid van onze geweldige BMW 5 serie! Petje af voor dit keurige autobedrijf!! Autobedrijf Theo Klaassen bedankt voor de goede zorgen en ga zo door! Groetjes, Ron en Linda Meijel

Eerlijk, oprecht en correct

Fijne manier van zaken doen, zo als het hoort.

Goede autodealer, net mijn 4e auto daar gekocht

Al weer mijn 4e auto bij Klaassen gekocht. Telkens weer goede service en redelijke coulanceregeling zelfs bij aanschaf zonder garantie. Zeker aan te bevelen!

Rijksweg 177 179A

6581EK Malden