Betrouwbare verkoper

In een periode van een kleine twintig jaar 3 auto's (100k-150k km) gekocht. Al deze auto's zonder grote problemen opgereden (onderhoud ook bij Theo Klaassen). Ervaar het contact met de eigenaar als prettig, in mijn beleving wordt er met de klant meegedacht. Men luistert naar de eisen waaraan een nieuwe auto moet voldoen, en denkt mee welke auto's in het assortiment aan die eisen voldoen en welke niet (als een bepaalde auto voor uw gebruik minder geschikt is, zal men dat ook zeggen). Hier geen gladde verkooppraatjes, maar laagdrempelig een eerlijk contact. Klantvriendelijkheid en service kan ik moeiteloos vijf sterren voor geven. Prijs/kwaliteit vind ik minder goed te beoordelen. Denk niet dat ze de goedkoopste zijn, maar dat dat ook niet zonder reden is (zie: service en kwaliteit, nette showroom, maatschappelijk betrokken).

Aangenaam bedrijf en medewerking van eigenaar.

Vriendelijke ontvangst door goede en uitleg.

Vriendelijk en klantgericht bedrijf

Onze ervaring met dit bedrijf is bijzonder positief. De wijze waarop we werden behandeld was zeer plezierig mede door de deskundigheid.

Goede after sales

Onlangs een mooie BMW 535i Touring gekocht - met inruil van onze 528i - bij Jacques Klaassen. We deden er vrij lang over om tot een deal te komen, maar uiteindelijk kwam die toch op een prettige manier tot stand. De auto had vrij lang stilgestaan en bleek daardoor nog wat 'dingetjes' te mankeren, maar deze werden door Jacques - ondanks het feit dat ik de auto zonder BOVAG-garantie had gekocht - keurig netjes kosteloos verholpen. De dag erna was Jacques onze auto ook alweer kwijt, zodoende iedereen blij.

Fijne ontvangst, goede uitleg, er werd goed meegedacht.

Het eerste contact met Jacques per telefoon liep al direct prettig. Tijdens de bezichtiging van de auto kregen we een uitgebreide uitleg over de auto en werd ons gevraagd naar onze wensen. De koop werd snel gesloten en de afspraken werden netjes nagekomen. De 12 maanden Bovag garantie maakte het gevoel en het vertrouwen in de nieuwe auto helemaal compleet. Bedankt voor het prettig zakendoen, wij gaan genieten van de zojuist aangekochte auto.

Eerlijk en oprecht bedrijf, gewoon top

Heb begin februari bij Theo Klaassen bv uit Malden een auto gekocht. Moest er wel 1,30 uur voor rijden. Tot op de dag van vandaag, nog geen minuut spijt van gehad. Zeer blij met mijn Hyundai Tucson uit 2006. Ook goede prijs gekregen voor mijn andere auto. Toen ging er naar een paar dagen een waarschuwingslampje branden en toen dacht ik, ja hoor heb ik weer. Maar ook dat wordt zeer correct en snel afgehandeld. Bij een tweedehands auto weet je het nooit zeker, maar ik weet wel dat je daar niet wordt bedonderd. Kan niet anders zeggen dat dit bedrijf mijn vertrouwen heeft gewonnen. Als ik weer een andere auto nodig heb ga ik zeker kijken of ze wat moois voor mij of voor iemand die ik ken hebben staan. Nogmaals bedankt voor het fijne behandeling en tot de volgende auto Gr. Dennis uit Haaksbergen

Persoonlijk en vertrouwd.

Zeer prettige kennismaking. Vlotte afhandeling. Vertrouw gevoel.

Al meer dan 25 jaar met volle tevredenheid en in groot vertrouwen klant bij Theo Klaassen B.V.

Altijd in goede occasions gereden en uitstekend advies gekregen. Het contact is persoonlijk en prettig en de service is vakkundig en betrouwbaar.

Vertrouwd adres voor de vijfde keer ongeveer.

Ons oog viel op een auto op de website. Na prima overleg over inruil en prijs hebben we het besluit om te kopen weloverwogen genomen. Geen enkele druk om snel te beslissen terwijl er een andere belangstellende zich had aangediend.

Eerlijkheid staat voorop

Ik heb onlangs het genoegen gehad om een Mercedes-Benz E 240 uit 2003 aan te schaffen bij Theo Klaassen in Malden, en ik kan niet anders zeggen dan dat het een fantastische ervaring was! Jacques, de verkoper, was een toonbeeld van professionaliteit en integriteit. Hij nam uitgebreid de tijd om mij door alle details van de auto te leiden, en was opvallend transparant over zowel de sterke als de zwakke punten van de wagen. Het is zeldzaam om zo'n eerlijkheid te vinden in de autoverkoopbranche, en dat waardeer ik enorm. De auto zelf is een prachtig exemplaar en rijdt als een droom. Ik ben zeer tevreden met mijn aankoop en zou Theo Klaassen aan iedereen aanbevelen die op zoek is naar een eerlijke deal en een betrouwbare auto!

goede zaak ,ondanks in begin met problemen,gewoon super opgelost !!!!

Na een proefrit met een opel insignia uit 2012, vond ik na de proefrit de koppeling zwaar gaan ,deze zou vervangen worden bij aankoop van deze auto, na goede onderhandelingen de auto gekocht , en bij aflevering klopte alles zoals afgesproken, na een paar dagen ging het motor storings lampje branden, hierover contact opgenomen en ondanks dat ik deze auto zonder garantie had gekocht heeft Jaques toch de lamda sensor van de uitlaat vervangen bij onze opel. Gewoon een eerlijk en gezond autobedrijf die ik zeker aan kan raden. mocht ik mijn opel wanneer dan ook zou willen verkopen en ze hebben hier een passende auto voor mij staan, ga ik hier zeker terug voor een offerte.

Betrouwbaar, klantvriendelijk behandeld ondanks dat ik niet de duurste auto uit t segment kocht.

Dit is nu de 2e keer dat ik hier een Daihatsu Cuore kocht. Dit is niet de meest prijzige auto die men hier verkoopt, maar ik word er niet anders door behandeld. Men neemt de tijd om mij te woord te staan, ik heb 2x gebeld en als er niet opgenomen kan worden word ik korte tijd later TERUGGEBELD (ook niet vanzelfsprekend, zeker niet overal zo). Men is realistisch over de staat van de auto en waar ik rekening mee moet houden. Algeheel gezien een goed en betrouwbaar gevoel aan overgehouden. Ik kan Theo Klaassen autos absoluut aanraden als betrouwbaar in een branche waar dat nog weleens moeilijk te vinden is.

Mooi aanbod van auto’s en prettige mensen

Je komt terecht bij een echt familiebedrijf. Op mijn online verzoek werd dezelfde dag nog gereageerd. Verder heb ik alle gelegenheid gekregen om de auto goed te bekijken, vervolgens een prettige onderhandeling aangegaan waarbij er met goede onderbouwing wederzijds begrip was voor elkaars belangen. De aflevering kon twee dagen later al waarbij er geruim de tijd genomen werd om e.e.a. te bespreken en toe te lichten. Je kunt hier met een gerust hart een auto kopen.

Theo Klaassen B.V. is transparant, eerlijk en meedenkend.

Bij het eerste telefonische contact met Jacques Klaassen werd gelijk de basis gelegd voor een goede verstandhouding. Aangezien de occasion die ik op het oog had reeds aan iemand anders was toegezegd, informeerde Jacques mij keurig en eerlijk over zijn handelswijze. Dat wekte gelijk vertrouwen. Toen bleek dat de koop toch niet doorging belde Jacques mij gelijk op en kon ik meteen terecht voor een proefrit. Olaf zorgde voor de vriendelijke ontvangst en hielp mij voorafgaand aan de proefrit. De auto stond klaar in uitstekende conditie. Na de proefrit werd uitgebreid de tijd genomen om mijn wensen/opmerkingen te bespreken en werd de onderhoudshistorie van de occasion doorgenomen met behulp van rekeningen en het onderhoudsboekje. Al met al geeft dat een goed en vertrouwd gevoel. De koop werd gesloten. Twee weken later stond de auto volgens afspraak gereed. Ook toen er vervolgens nog wat aandachtspunten voor garantie naar voren kwamen heeft Jacques mij meteen gebeld, werd ik weer netjes ontvangen door Olaf en werd alles door monteur Rick prima opgelost. De vervangen onderdelen werden mij getoond en de uitgevoerde werkzaamheden werden goed uitgelegd (transparantie). Tevens werd mij een gratis leenauto meegegeven. Ik kan niet anders zeggen dan dat alles uitstekend geregeld wordt. Ga zo door! Vriendelijke groet van een superblije Astra rijder.

Uit de brand geholpen met goed advies en een perfecte auto!

Met de feestdagen hals over kop een andere auto nodig hebben is voor mij een lastige situatie: zoveel factoren om af te wegen, met te weinig verstand van zaken. Bij dit bedrijf heb ik opnieuw goed advies gekregen waarbij ik de volledige vrijheid voelde om toch rustig tot een bezonnen beslissing te komen. Opnieuw ben ik met een fantastische auto, die piekfijn in orde is, de showroom uitgegaan. Ik koop hier mijn auto's omdat ik niet alleen de auto's vertrouw maar ook de verkopers in hoge mate waardeer!

Geweldige eerste ervaring bij Klaassen BV

Onlangs mijn eerste wagen gekocht bij firma Klaassen in Malden. Nou, dat was een hele goede ervaring hoor. Prima ontvangst, voor ik begon met mijn proefrit , en eerst even koffie drinken en babbeltje doen in het kantoor. Na de proefrit wagen gekocht, en met de gehele afhandeling daarna ook niks te klagen. Klantvriendelijkheid en service staat volgens mij hoog in het vaandel in het mooie Malden !

Zeer klantvriendelijk en betrouwbaar

Vriendelijk, goede uitleg en service. Er is ruim de tijd gegeven voor uitleg, vragen en proefritten. Dank!

Super tevreden

Wij zijn super tevreden over de verkoop en koop van onze nieuwe auto. Prima uitleg over alles. We zijn heel goed geholpen met alles. Niet opdringerig, wat je soms wel mee maakt bij autozaken. Ik beveel jullie echt aan aan iedereen.

Het voelde als thuiskomen.

Bijna 20 jaar geleden heb ik een nieuwe auto gekocht, een Citroen Berlingo. Daar heb ik tot mijn grote tevredenheid tot vorige week mee rondgereden. Fijne auto. 165.000 probleemloze km's. Zo af en toe moet je jezelf eens wat anders, lees nieuws, gunnen. Vóór mijn Berlingo had ik een tweetal auto's van het autobedrijf Theo Klaassen. Een Renault 25 en een VW Jetta. De ervaring met die auto's en vooral met de service was top. Zoiets blijft toch in je hoofd hangen. En daarom ben ik weer gaan kijken bij Klaassen. De vertrouwdheid was er meteen weer. De oude Theo was er niet meer, maar de prettige sfeer nog steeds. Ik ben zeer plezierig geholpen door de verkoper Peter, die ivm vakantie van Jacques de honneurs waarnam. Er is wel wat veranderd in autoland. Wat een geweldige ervaring al met BMW 218 i, die ik gekocht heb en waarop ik de Berlingo heb ingeruild. Ik weet gewoon niet wat mij overkomt. Vandaag was ik even terug in de zaak, omdat monteur Rik nog een aantal dingetjes moest doen, die bij de aankoop hoorden. Voorlopig kan ik er zo'n 20.000 km tegenaan tot aan de volgende beurt. Ik blader me suf in het bijbehorende boekje om alle ins en outs van deze auto te leren kennen. Gewoon genieten. Bedankt alvast aan het team van Klaassen: Peter/Jacques/ Olav en Rik. Topbedrijf.

Prima geholpen

Prima geholpen, perfecte service

Heel fijn autobedrijf en samen tot een mooie prijs weten te komen. Zeker de moeite om hier te gaan kijken als je opzoek bent naar een goede 2e hands auto!

Super behulpzaam

Ineens zonder koelvloeistof staan op zaterdag, net als je naar een belangrijke afspraak moet. Veel garages zijn op zaterdag gesloten. Klaassen is de hele dag geopend! Een belletje was genoeg om direct geholpen te worden. Zonder enige kosten en voorzien van goed advies zijn wij die dag gered! Nogmaals super bedankt Jacques Klaassen. Pien en Jeanine

Vertrouwd en vriendelijk

Zeker onze derde auto bij dit bedrijf gekocht. Het verliep altijd naar volle tevredenheid. Dezelfde ervaring bij het onderhoud door de jaren heen

Een, meer dan, betrouwbaar bedrijf met een uitgesproken klantgerichte houding.

Een auto kopen blijft een flinke uitgave. Het is dan "rustgevend" dat je te maken hebt met een degelijk- en betrouwbaar bedrijf. Waarbij je a.h.w. voelt dat je uiteindelijk "op de goede plek" zaken hebt gedaan . Met, niet in het minst, een uitstekende na-service. Niet voor niets inmiddels geworden onze "hofleverancier". Zonder overdrijven: een klasse bedrijf.

Zeer klantvriendelijk

In 2019 een gebruikte BMW Touring gekocht. Sinds die tijd veel plezier van de auto gehad. In 2020 een afspraak gemaakt voor onderhoud. Je wordt dan als een koning ontvangen, maar de beurt bleek door een vergissing van mij nog niet nodig. Men heeft wel meteen de airco bijgevuld. Ze kunnen geweldig schakelen, het gaat er heel klantvriendelijk aan toe. Er wordt echt met je meegedacht en ze bieden voor bijna alles een oplossing. Het is een lang bestaand familiebedrijf, opgericht door de vader en voortgezet door de zoon. Ik zou er zo mijn volgende auto aanschaffen.