Koop auto was perfect.

Heel vriendelijk te woord gestaan; erg goed geholpen en daar een 'nieuwe' tweedehands auto gekocht... tot nu toe erg blij mee!!!

super , geweldige service

dank je wel joop voor je service en inzet, wij zijn blij met onze mooie nieuwe bus.

Netjes en profesioneel geholpen.

Vanwege Carona is het natuurlijk anders.Maar ben snel,goed geholpen.Aardige verkoper.

Perfecte service

Zeer correct en klantvriendelijk en service gericht

Prettig en eerlijk! Alle afspraken nagekomen.

Ben goed geholpen door dhr Joop Ketelaars, prettig gesprek, niet opdringerig. Alle beloftes zijn keurig nagekomen. Ben tot nu toe tevreden over de auto.

Behulpzaam en vriendelijk

Goed autobedrijf. Behulpzaam en vriendelijk

Vriendelijk service

Goede eerlijke service

alles vlgs wens geregeld

auto is naar verwachting geleverd , zover alles goed

Ik ben zeer tevreden over de afhandeling

De service was erg goed en betrouwbaar. ik mocht de auto na laten kijken door een andere monteur. Dit was geen probleem. Eerlijk en betrouwbaar is voor mij erg belangrijk. Alles is goed verlopen en ik ben heel blij met mijn auto.

Heel prettig geholpen bij aankoop van een prima auto!

Joop Ketelaars vind ik een betrouwbaar man die me geholpen heeft bij alle aspecten van de aankoop van een 'nieuwe' auto. Daardoor is me veel stress bespaard gebleven. Ik rij nu blij rond in een hele fijne gebruikte wagen en vertrouw erop dat ik daar nog jarenlang plezier van heb.

Uitstekend!

Goede service en zoals altijd alles weer netjes in orde!

Erg klant vriendelijk en goed geholpen.

Een erg mooie auto gekocht bij Ketelaars. Proefrit maken met slecht weer was geen probleem Alles prima in orde bij aflevering. Zeker een bedrijf waar je met een gerust hart een auto kan kopen.

Goes snel en vertrouwd

Eerlijk en hulpzaam

Heb een nette auto gekocht. Er werd alle tijd genomen.

Weer een mooie auto om een paar jaar voor uit te kunnen

Goed bedrijf

Goed ontvangen,neemt de tijd voor je en zou er zo weer een auto kopen.

Vorige week een auto aangeschaft. Voelt bij binnenkomst meteen vertrouwd. Had de wagen zonder garantie of beurt gekocht, toch zaten er voor 2 nieuwe banden op. Ook werden de vloeistoffen bijgevuld. Prima service. Nu nog goeie koffie en Joop krijgt een 10.🤣🤣

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Zeer vriendelijk ontvangen, jammer dat men niet bij de bezichtiging en aankoop van de auto de volgende punten niet kenbaar gemaakt zijn : 1. Dat de auto schade heeft gehad ( krasjes en kleine deukjes zijn normaal ,maar een koplamp scheef monteren en dan niet aansluit aan de bumper na het herstellen van het spatbord voor is wat anders) 2. De auto gaf aan dat meteen een beurt gegeven moest worden. 3. De auto had in Jan 2019 APK keuring gehad en heb meteen na twee dagen een nieuwe ruitenwisser erop moeten zetten omdat hij voor de helft al los was ( versleten ). Ik heb hierover melding gemaakt en kreeg jammer genoeg te horen, ik had de afleverbeurt en garantie moeten nemen. Aan een bovag garantie heeft men niets als men in het zuiden van het land woont en de auto is in Vught gekocht. Dat is wel een domper op de aankoop geweest.

Komen als gezin al jaren hier, altijd tevreden! Goede service, heldere communicatie en altijd gastvrij. Erg tevreden en zou het zeker aanraden!

Goede ervaring