Super goed en vriendelijk geholpem

Vrindelijk aardige man die ons hielp !!

Uitstekend!

Ben netjes geholpen , als ik weer aan een andere auto toe ben ga ik eerst hier kijken. Geen doorsnee autoverkoper maar “unne gewone mins” Grt. Robert

Alleen maar lof!

Wij hebben onlangs onze "nieuwe" auto aangeschaft bij Ketelaars Auto's. We zijn heel erg tevreden over de service. Echt een eerlijke oprechte verkoper die verder gaat dan je mag verwachten! Wij zijn onwijs blij met onze prachtige auto. Echt een aanrader

Fijne, eerlijke en duidelijke man

Helpt en geeft duidelijke informatie, beantwoord al je vragen. We hebben een mooie auto gekocht die hij heel netjes heeft afgeleverd. Daarnaast ook goede hulp gehad toen bleek dat de airco na een paar dagen niet meer werkte , dat heeft hij meteen opgelost. Algeheel een hele fijne ervaring!

Super goed

Afgelopen zondagavond bij Joop van garage Ketelaars naar de zilveren Pico Wezen kijken En vandaag opgehaald hij zag er keurig uit wat een goede service en we zijn heel vriendelijk ontvangen zeker een aanrader om naar deze automaat te gaan voor een auto. Gr Conny

Zeer goed en betrouwbaar bedrijf

Joop heeft mij zeer goed geholpen. Snelle levering en goede service.

geweldige service, mooie auto's

ben voor mijn eerste auto bij Ketelaars gaan kijken, bijna meteen gek op het autootje, hij was eerlijk en zei dat er een paar krasjes op zaten en dat de reserve sleutel niet werkte maar dat hij deze wel kon laten bij maken. binnen een dag was dit geregeld en had ik snel genoeg een eigen auto. de prijs was goed, zeker niet over betaald en heb ook nog garantie erop als er iets mis mee gaat. Het is zeker niet de laatste auto die ik bij Ketelaars ga kopen. Zeker aan te raden

Goed autobedrijf

Zeer vriendelijk ontvangen en nam de tijd om alles te bespreken. Prima auto en ziet er netjes uit. Goede service. Ben zeer tevreden

Eerlijk en betrouwbaar

Derde keer occasion gekocht. Heb volle vertrouwen in vakmanschap en eerlijkheid bij advies

goed ontvangen zoals altijd

Prima garage bedrijf, zeer klant gericht! Maar ook zeer vriendelijk en behulpzaam, zowel qua uitleg als tijd! Ik geef 5+

fijne collega

Goede en snelle service

Een mooie auto bij deze garage gekocht,alles snel en goed geregeld.

Fijn en betrouwbaar bedrijf

Kennis en vakmanschap zijn voor ons doorslaggevend alsmede menselijke benadering.

Goede service.

Joop neemt de tijd , we waren op zoek naar een Panda automaat, Gebeld met Ketelaars en konden de dag er na een proefrit maken .Na de proefrit een kop koffie en zijn in onderhandeling gegaan ,auto hebben we direct gekocht .Zeer tevreden over het resultaat. Zeker niet de laatste auto die we hier gaan kopen. Groeten Ina en Gerard

Uitstekend en eerlijk geholpen

Zeer prettige ervaring met Ketelaars Auto's gehad. Joop reageerde vlot, was eerlijk en transparant, en heeft aan al mijn wensen kunnen voldoen (bijv. een aankoopkeuring bij eigen monteur). Joop heeft me op een eerlijke en juiste manier geholpen. Na lang zoeken naar een betrouwbare deal(er) vond ik deze bij Ketelaars Auto's.

Fijne tweedehands auto gevonden

Voor mijn eerste auto was ik op zoek naar een leuk tweedehands exemplaar. Bij Ketelaars stond een auto die mijn interesse wekte en hier hebben ze mij goed geholpen. Je kon vrij een proefrit maken en alle informatie over de auto krijgen. De auto is na aankoop goed verzorgd afgeleverd en Ketelaars heeft netjes geholpen bij de overdracht van de auto inclusief alle benodigde info.

slechte ervaring

Ik heb eerder een goed woordje gepost over Ketelaars auto. Maar ik kom daar van op terug. Levensgevaarlijke situatie meegemaakt. Auto kwam stil te staan op een plek waar er geen vluchtstrook was op de snelweg. Ook deze auto heeft schade gehad. Ik zou terug gebeld worden dit is nog steeds niet gebeurd. Kortom zeer teleurstellend. APK wordt afgegeven door Verhearen Techniek die ernaast zitten terwijl er niets van klopt. Ik kom hier later uitgebreid op terug.

Hele goede service

Zeer goede autozaak.

Ik heb heel veel plezier en weinig of geen ellende aan auto's die van daar kwamen. Ik koop graag mijn auto's daar. Waarschijnlijk de volgende ook weer.

Aanvulling

Heb inmiddels de auto gekocht de auto was keurig in orde gemaakt oa de airco de garantie op de motor van 3 maanden was niet nodig en kon zonder problemen eraf gehaald wat weer tot een gunstigere prijs resulteerde. Ik rijdt nu al een paar dagen met de auto en geen enkel probleem. Al met al een aanrader bedankt Joop!

Aanrader

Komt betrouwbaar over mijn ervaring met Ketelaars Auto's is als prettig ervaren. Na een moeizame zoektocht bij verschillende garage/dealers, afgelopen dinsdag voor een auto voor het vrouwtje in huis. Zeer teleurstellend om ter plekke aan te komen en wat anders aan te treffen dan wordt voorgeschoteld op internet. Na een rits van sterke verhalen te hebben aangehoord, besloten weer terug te keren (Rotterdam). Omdat Ketelaars auto's op de route viel toch nog even gebeld voor aankomst.... Het gesprek was een verademing, Joop kon alles vertellen over de auto er waren dus geen onduidelijkheden of onwaarheden want wat er eventueel op aan te merken zou zijn noemde Joop ook op maar was bereid dit te compenseren met de prijs of extra service. Mijn interesse (enthousiasme) was weer gewekt. Bij aankomst klopte het allemaal geen verassingen , na een testrit was ik aardig overtuigd vooral omdat Joop de plus en de eventuele min punten (za krasjes enz) wist op te sommen. En had geen twijfels meer, ik heb er een nieuwe APK bij gekregen, wat puntjes werden ook nagekeken en gerepareerd waar nodig zoals de airco. En een kleine garantie op de motor voor 3 maanden wel tegen betaling. Dit om wat extra zekerheid in te bouwen. Achteraf gezien niet nodig omdat ik voor pech onderweg verzekerd ben. Hopelijk valt daar nog over te praten als ik de auto vrijdag kom ophalen. Doordat de automonteurs van autotechniek Verhaeren in het pand ernaast zit, is het makkelijk communiceren en werken en krijg je als klant een duidelijk beeld,. Tot nu toe goed gevoel aan over gehouden en als alles keurig wordt hersteld en de afronding goed is ben ik zeer tevreden ....wordt vervolgd na vrijdag meer

Eerlijk en vriendelijk personeel

Auto bedrijf Ketelaars. Eerlijk verhaal achter mijn gekochte auto. Nette behandeling, eigenaar is een fijn en vriendelijk persoon om zaken mee te doen.

Vriendelijk geholpen en eerlijke prijzen

Vriendelijke, behulpzaam en goed geholpen

Na een telefonische afspraak gemaakt te hebben om op lokatie een scooter te komen bekijken naam de heer Ketelaars alle tijd voor ons om het object te beschrijven. Scooter zag er goed uit en alle (onderhouds) papieren waren aanwezig. Na een goede prijs te zijn overeengekomen stond de scooter enkele dagen later klaar voor aflevering. Ook hier weer alle tijd en uitleg gekregen. Kortom een goed gevoel bij deze garage.