Professionele reparatie in plaats van vervangen stuurkolom-elementen

Mijn Hyundai i40 had spelling op het stuur, veroorzaakt door defect "coupler" in de stuurkolom. Complete vervanging van stuurkolom (onderdeel: enkele duizenden euro) of vervangingen van deel0unit (enkele hondenden euro) werd de kunststof "koppeling" (enkele tientjes) vervangen. Ondanks dat men geen ervaring had met deze reparatie werd e.e.a. binnen enkele uren uitgevoerd. Felicitaties voor het aandurven en prima uitvoering van het werk. Dit stuurkolom euvel komt ook voor bij i30, SantaFé en enkele Kia's . Dus mocht iemand dit hebben, mijn advies "Garage Kees bellen".

Goed, degelijk en eerlijk!

Goed, degelijk en eerlijk!

Altijd vriendelijk en behulpzaam Snelle en goede service

Duidelijke communicatie, vriendelijke monteurs die goed meedenken

Onze camper ging voor het eerst naar auto Kees. Er werd goed contact gehouden over de bevindingen en de oplossing. De monteurs waren vriendelijk en legden alles goed uit. We komen graag weer terug zodra het nodig is.

Heel goede service

Jullie bedrijf is een voorbeeld voor andere garage

prima bedrijf

goed en eerlijk advies .we zijn zéér te vrede over het bedrijf .

Al jarenlang helemaal tevreden

Voor mij een vertrouwd adres. Vriendelijke uitleg en informatie vooraf, men komt afspraken na , luistert naar de klant en voert werkzaamheden deskundig uit.

Super service!

Occasion gekocht. Super service, eerlijk advies en vriendelijke verkopers. Kortom ook voor servicebeurten zeer aan te bevelen!

Perfecte service!

Vriendelijk personeel Onderhoud netjes uitgevoerd volgens afspraak

deskundig en correct

Ze zijn open en betrouwbaar. leveren goed en degelijk werk.

Ik werd goed en snel geholpen en ook nog naar huis gebracht en weer gehaald nadat de auto klaar was.

Dit was voor mij de eerste ervaring met autobedrijf Kees, ik had er een goed gevoel bij zowel voor als nu na een grote beurt van de auto. Over de nazorg heb ik nog geen ervaring

Denken mee, adviseren, overleggen over reparaties voordat ze t uitvoeren

Altijd behulpzaam, en goede service

Degelijk en goed

Goede service en hulpvaardig.

Vriendelijk en een meedenkende garage met fijn personeel

Vriendelijk en een meedenkende garage met fijn personeel

Uitstekende prijs-kwaliteit-verhouding

Voor een APK + airco + kleine beurt auto gebracht en hebben fantastisch werk verricht. Heel tevreden en alles voor een goede prijs!

Alles mooi en optijd klaar. Goede hulp altijd.

Betrouwbaar en degelijk werkend autobedrijf.

Ik ben al 31 jaar een tevreden klant. Dat zegt genoeg, toch?

Vertrouwde garage !

Ik kom er al jaren met plezier, ook mijn zoon, broer, zus en mijn vriend Kees (toeval) komer er steeds graag weer terug, gewoon een vertrouwde garage zoals het hoort !

Fantastische garage en vriendelijk personeel

Voor ieder probleem aangaande je vervoersmiddel kun je terecht bij garage Kees

Prima service!

Bij Autobedrijf Kees wordt je altijd snel en vakkundig geholpen. Het is een betrouwbare garage. Afspraak = afspraak. Wij komen er al vele jaren.

Super service voor een goede prijs!!

Zeer tevreden!!

Super service en vriendelijke en meedenkende medewerkers

Sinds een aantal jaren breng ik mijn youngtimer naar Autobedrijf Kees en ik wordt altijd snel en goed geholpen. Iedereen denkt mee om mijn auto op een verantwoorde, veilige en betaalbare wijze op de weg te houden. Ik ben super blij met de service die geleverd wordt.

Prima service en goede kwaliteit

Behulpzaam, vriendelijk ,deskundige uitleg en goede prijs.

Prima garage, betrouwbaar en snel

Deskundige en sympathieke garage om heen te gaan

Flexibel, vakkundig

Eerste bezoek aan deze garage. Goed gevoel aan overgehoudem

Dorpsstraat 64 6365BH Schinnen